Valkosoluarvo just viitearvon alle, syytä huoleen?
Mulla otettu just laajat verikokeet ja valkosoluarvo oli 3.3 kun viitearvot on 3.4 alkaen.
Viime tammikuussa kävin verikokeissa edellisen kerran ja siinä näkyi olevan 4.4. Vaikuttaako onko verikokeet paastokokeet vai ei? Aiemmat verikokeet teetin omakustanteisesti ja ne ei olleet paastokokeet.
Lääkärin soittoaika on reilun viikon päästä mut mietin onko syytä huoleen...
Kommentit (5)
No ei ole syytä huoleen, kun on tuossa rajalla. Eri juttu, jos olisi vaikka 1. Voit odottaa lääkärin soittoa huoletta.
No, mulla ei oltu huolissaan, vaikka se oli 2-2.5 ja minulla oli hemoinfektioita, sivuääni sydämessä, keuhkot rohisi, antibiootin aikana peitteet nielussa, vointini romahti...
Olin kuulemma nääs psykoosissa..........
Luuydinlama..
No virustaudissa valkosolut laskee, joten jos sulla on ollut joku lievä Virustauti, niin on voinut vähän laskea, mutta korjaantuu itsestään.
Ei ole huolta, kun on ollut noin vähän viitearvon alapuolella. Itsellänikin on joskus ollut ja selitys oli että jos on ollut joku vähän pidempi flunssa niin valkosolut ovat voineet "kulua loppuun". Tuohon aikaan kärsin sisäilmaoireista niin se varmaan selitti tuon. Nykyisin arvot ovat olleet normaalit.
Niin...ja muut laboratorioarvot olivat viitearvojen sisällä. Tämä ainoa poikkeus