Rintojen suurennusleikkaus
Hei,
nyt on ollut keskustelua rintojen pienennyksestä, mutta onko kenellekään tehty päinvastaista operaatiota?
Minä olen kärsinyt 12-v. asti siitä että rintavarustusta ei ole.Kateellisena seurasin naapurintyttöjen ja luokkakavereiden rintojen kasvua ja aina ajattelin että ehkä minullakin on vuoden päästä rinnat.Aina petyin. Luovuin toivosta n. 20 v.
AA-kuppi voisi täyttyä ja ympärysmittakin on huikeat 85. Olen n. 10 kg ylipainoinen mutta sinne minne sitä läskiä haluaisi kertyvän sitä ei tietenkään tule.
Kaiken lisäksi olen 175 cm pitkä eli olen isokokoinen kaikkialta muualta paitsi siitä mistä nainen toivoisi.
Tämä rajoittaa minun elämistäni siten että en kestä kesäkuukausia koska silloin ollaan vähissä vaatteissa, häpeän itseäni.
En kehtaa mennä uimarannalle, uimahalliin,kuntosalille, kosmetologille, hierojalle eli kaikkialle missä pitää riisua.
Ihmettelen suuresti niitä naisia jotka omaavat B-kupin ja laittavat itselleen silikonit. Olisin erittäin tyytyväinen B-kuppikokoon. Koko asia on todella masentava...
2 lastakin olen saanut ja se ei ole vaikuttanut mitenkään rintojen (lue:minkä rintojen?) kokoon. Ei tietenkään kun niitä ei yksinkertaisesti ole!
Onko kohtalotovereita?Oletko käynyt suurennuttamassa? Miten toivuit? Implantti lihaksen alle vai päälle?Miten vältytään meloninpuolikkailta eli naurettavan näköisiltä piukoilta palloilta?
Kommentit (5)
Minä omaan todella onnettoman rintavarustuksen, aikaisemmin just ja just A-kuppi, nyt ei enää sitäkään. Ennen lapsia olin ihan tyytyväinen tuohon kevyeen varustukseen. Ei ollut mitään riipputissejä vaan pienet ja napakat. Mutta nyt kahden lapsen ja imetyksen jälkeen ei noista ole jäljellä enää mitään. Aika masentavaa, kun kaikki rintsikat on liian suuria, mikään ei istu ja yläkroppa on kuin pienellä lapsella. Olen normaalipainoinen, mutta yläkroppani näyttää suhteettoman pieneltä alaosaan verrattuna. Jotkut B-kupin tissit olisi just omiaan tähän vartaloon. Mutta kun ei ole niin ei ole.
En ole koskaan ennen edes miettinyt mitään suurennuksia (enkä kyllä nytkään vakavasti), mutta ihan viime viikkoina tämä asia on mieltä vaivannut. Viimeinen imetys päättyi pari kuukautta sitten ja nyt tosiaan on totuus iskenyt vasten kasvoja.
Halusin vain kertoa, ettet ole yksin ongelmasi kanssa. On meitä muitakin.
Moi manu!
Mulla on sama tilanne eli en omaa minkäänlaista rintavarustusta. Mitta " rintojen" päältä ja alta eroaa vain pari senttiä. Olen hoikka, mutta en mikään alipainoinen. Odottelin myös aikani rintojen kasvua, mutta turhaan. Harrastin nuorena kilpaurheilua, jolloin olin tosi hoikka ja kroppani oli ihan rasvaton ja luulinkin sen vaikuttavan asiaan. Mutta nyt kun katsoo monia kilpaurheilijoita niin onhan niilläkin usein pienet napakat rinnat, ei ne mitään lautoja ole, mutta selvät rinnat kuitenkin!Eipä ole rintoja näkynyt eikä kuulunut, vaikka rasvavarastoa nykyään mulla onkin.
Mulle on myöskin häpeän paikkoja yhteiset saunatilanteet, uimarannat ym kaikki missä pitää olla vähissä vaatteissa tai riisua. Kaikista lähimpien kanssa kehtaan vaan saunoa, jos niittenkään. Tulen aina soppailemasta apeana, koska mulle ei yksinkertaisesti löydy vaatteita. Kaikki roikkuu yläpäästä, paitapuseroita tai muita istuvia vaatteita on turha edes yrittää etsiä, saatikka istuvia juhlavaatteita.
Rintsikoita en löydä mistään ja miksipä niitä edes tarvitsisin?? Koska monet AA kupin rintsikatkin on isoja!!! Mistä muuten manu ostat rintsikkasi? Joskus löysin Seppälästä suht hyviä, niissä on toppaus tietenkin, eikä saumaa edessä...
Miten sun miehesi suhtautuu asiaan?
Raskausaikana olen aina nauttinut olostani, koska rintavarasto on ollut A kuppikokoa, mutta eipä sitäkään iloa kauaa ole jatkunut. Ja silloin muuten isot rintsikat ovat olleet sopivia. Mä olisin onnellinen A kupin rinnoista.
Onko kukaan tietoinen suurennusleikkauksesta, jossa käytetään omaa läskiä ja kudosta esim reidestä? Olen kuullut että sellaisiä operaatioita tehdään esim silloin kun on jouduttu rintasyövän takia leikkaamaan rinta pois. Yhtä lailla tämä asia vaikuttaa itsetuntoon ja koko elämään kuin niillä joilla on jouduttu syövän takia poistamaan rinta.
mistä te muut hankitte rintsikkanne. Mä olen löytänyt Lindexiltä ihan kivoja. Riittävän pieniä, joissa kuitenkin sen verran toppausta, että saa tuohon yläosaan sentään jotain täytettä.
Mun mieheni on aina tykännyt vartalostani, hänen mielestä minussa ei ole mitään vikaa. En ole koskaan aikaisemmin hävennyt omaa vartaloani, mutta tosiaan nyt toisen imetyksen jäljiltä kaikki loputkin on ylöosasta kadonnut ja kroppani ei tunnut enää minulta itseltäni.
ostanut Anttilasta, satuin saamaan postimyynnistä hyvät joskus kauan sitten. Nykyään käytän B-kuppeja ja laitan täytteen. Samanlaisia täytteitä käytän kuin Tanssii tähtien kanssa-kisassa vilahti vuosi sitten kun Tomi Metsäketo pelleili niiden kanssa.Heh!
Suurennusleikkauksia omasta " lihasta" ei käsittääkseni tehdä muuta kuin juuri syöpäpotilaille. Läskiä kyllä löytyisi minulla niin paljon että saisi kunnon tissit. Luulisi että omaa läskiä olisi järkevämpää käyttää täytteenä kuin silikonia. Sen kuin tekee viillon työntää sisään ja ompelee kiinni, ei luulisi kovettuvankaan. Noin niinkuin ronskisti sanoen.
Mies ei tunnu tissittömyydestäni kärsivän. Ihmettelee vaan miksi käytän täytteitä. Siis eikö muka voi ymmärtää tätä asiaa!? Ilmeisesti ei.
Mutta kaksi ystävääni on laitattanut täytettä rintoihin.
Toiselle on tehty kerran suurennus ja on todella hyvän näköiset, aidon näköiset rinnat.
Toiselle on tehty kolme kertaa suurennosta. Alkaa olla todella hirveän luonnottoman näköiset. Toisen kerran jälkeen jo oli juuri sellaiset pallo melonit jotka näytti luonnottomalta.
Eli varmaankin yksi millä voi ehkäistä melonipuolikkaita on pitämällä järkikädessä eli liika on liika rinnoissakin :)
Lisäksi toisella ystävälläni jolle tehty useita kertoja suurennos on hirveitä niska-hartia kipuja, selkävaivoja.