Uusi ruokakorivertailu: PRISMA HALVIN
Mitäs valehteleva ja totuuksia oikova Lidl nyt sanoo?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yksinasuja ja eläkeläinen ja nähnyt miten voi hyötyä s- ryhmän asiakkuudesta. Melkein pelkästään ruokaostoksista mutta myös vakuutuksista saa bonusta. Ostan myös Sokokselta ihonhoito ja luontaistuotteita ym tuotteita paljon Kuukaudessa bonus vähintään 10e usein n 30-40e. Ensi kuussa tulee ylijäämäpalautuksetkin ja se on 3% vuoden bonusostoista. Summat olleet n 150- 250e. Mukava lisä eli kaikkiaan satasia vuosittain bonus+ ylijäämäpalautus.
Samat kokemukset. Vuodessa n 500e yksineläjälle vähintään kun bonukset ja ylijäämäpalautus lasketaan. Ei saa muualta. Lähikauppana on S- market ja K - market ja k- kaupasta haen vaan joskus tarjoustuotteita.
Ilmaisia lounaita ei ole eikä myöskään ilmaisia bonuksia. Rahoitat itse ostamalla omat bonuksesi. Bonuksilla houkutellaan ihmiset keskittämään ostoksensa yhteen ja samaan kauppaketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yksinasuja ja eläkeläinen ja nähnyt miten voi hyötyä s- ryhmän asiakkuudesta. Melkein pelkästään ruokaostoksista mutta myös vakuutuksista saa bonusta. Ostan myös Sokokselta ihonhoito ja luontaistuotteita ym tuotteita paljon Kuukaudessa bonus vähintään 10e usein n 30-40e. Ensi kuussa tulee ylijäämäpalautuksetkin ja se on 3% vuoden bonusostoista. Summat olleet n 150- 250e. Mukava lisä eli kaikkiaan satasia vuosittain bonus+ ylijäämäpalautus.
Samat kokemukset. Vuodessa n 500e yksineläjälle vähintään kun bonukset ja ylijäämäpalautus lasketaan. Ei saa muualta. Lähikauppana on S- market ja K - market ja k- kaupasta haen vaan joskus tarjoustuotteita.
Ilmaisia lounaita ei ole eikä myöskään ilmaisia bonuksia. Rahoitat itse ostamalla omat bonuksesi. Bonuksilla houkutellaan ihmiset keskittämään ostoks
Jos esim. ostat Prismasta ja sinulla ei ole s-etukorttia rahoitat muiden bonuksia
Vierailija kirjoitti:
litlin vain äpin lisäalella pelleilyt vieroitti koko kaupasta.
Nyt löytyi mulle hengen heimolainen...noi "äpit" ovat pelkkää moskaa...miksi rakentaa kauppaan viisihinta järjestelmä. On normaali hinta, tarjous hinta, Äppi hinta, -20% hinta, -50% hinta! EI KAIKKI PYSTY KÄYTTÄMÄÄN NOITA ÄPPEJÄ. Ne eivät siis ole tasapuolisia ihmisiä kohtaan ja sen pitäisi olla yksi perus lähtö kohdista! Kirjoittakaa kaikki Lidlin sähöpostiin vaatimuksenne äppien poistosta ja samalla tuosta hinta sekoilusta! KIITOS...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
Prisman mainos. Ja tiedoksi: Suomessa mainonnan väitteitä säädellään tarkasti.
No niinpä säädellään. Edelleen mainostetaan että tätä ryppyvoidetta käyttämällä rypyt vähenee kuukaudessa. Tätä pilleriä kun popsit niin paino putoaa kilon viikko. tms tms
Miten niin säädellään, kuka säätelee? Kyllä mainonta on edelleen laillistettua huijausta, täysiä valeita saa päästää ilmoille eikä kukaan puutu mihinkään! Vai mitä olet mieltä mainoksista joissa luvataan että jostain kaupasta "saa" jotakin tuotetta...lyönpä vetoa että jos menet paikan päälle tivaamaan ko. tuotetta itsellesi, niin ei sitä sinulle ilmaiseksi anneta vaikka mainoksessa luvataan että nyt saa...vakuutusyhtiöiden jatkuvat ylenpalttiset lupailut kuinka nopeasti asiat käsitellään ja kuinka reilusti...ainakin minun kokemukset ovat täysin päinvastaisia!
Vierailija kirjoitti:
Coop brändi sisältää niin paljon täydellisiä kuratuotteita, etten ihmettele. En syöttäisi kaikkea edes koiralle.
Kokeile Coopin Fraihce hapankerma 6% rasvaa 500g tölkeissä, tavallisen jogurtin korvaajana niin ihastut. Jatkuvasti on lopussa kaupoista. On kermaisen pehmeää ja lyö laudalta perinteiset jogurtit. Marjojen kanssa nautin, laitan hieman kaurahiutaleita ja mantelijauhoa sekaan.
Coop tuotteet ovat aikamoista kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin läsnäolo Suomessa on joka tapauksessa hyvä asia. Saisi tulla enemmänki ulkomaisia suurketjuja. S- ja K-mafioiden duopoli on yksi sairaimmista asioista tässä maassa.
Oikaistaan sen verran tuota "tietoa" että meillä ei ole markkina tilanteessa duopoli vaan oligopoli eli vapaasti käännettynä harvain valta: Duopolissa toimijoita olisi kaksi kun Suomen markkinoilla on periaatteessa neljä. Toki markkina tilanne on se että kaksi suurinta hallitsee markkinoita, jolloin markkinat käyttäytyy kuin duopoli joka johtaa hintojen kanssa "leikkimiseen". (Lue: korkeisiin katteisiin.) Valitettavasti Lidl on myöskin lähtenyt tähän hinnoittelu kelkkaan ja nostanut hintojaan kovaa tahtia ja sitä myötä syönyt lupauksensa edullisista hinnoista! TERVETULOA isot maailman laajuiset ketjut tänne Suomen markkinoille, saataisiin kilpailua aikaiseksi sekä tolkkua katteisiin! Suomalainen tarvitsee järki hintaisia elintarvikkeita...Ja toivottavasti valtamediat lopettaa tuollaisten idioottien haastattelun lehtiin jossa K-kauppias on sitä mieltä että voin ja vaippojen katteet ovat matalalla, niin siksi kaikki muu on sika kallista...terve menoa kauppakouluun, siellä opetetaan keskikate laskentaa! (Tämä oli hieman karrikoitu kirjoitelma joltain osita, ymmärrätte varmaan!)
Vierailija kirjoitti:
Saman olen huomannut Lidlissä hinnat ovat nousseet nopeasti ja paljon nyt käynnit ovat sinne vähentyneet ja nimenomaan Prismaan lisääntyneet Lidl ei ole halpa enää.
Ei ookkaan, hinnat on noussut kovaa tahtia, paljon kovempaa kuin muilla...täytyy eläkeläisen mahdollisuuksien mukaan siirtyä Prisman aasiakkaaksi, en ookkaan käynyt vuosiin!
Vierailija kirjoitti:
TYPERYS!!! Sinä olet itse maksanut ne "bonukset ja ylijäämä palautukset"...mistä näitä tonttuja löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisia lounaita ei ole eikä myöskään ilmaisia bonuksia. Rahoitat itse ostamalla omat bonuksesi. Bonuksilla houkutellaan ihmiset keskittämään ostoks
Ei näille kannata kirjoitella, ei ne tuu ymmärtämään omaa idiotismiaan, ei nyt eikä koskaan...ne luulee että taivaalta sataa ilmaista rahaa eivätkä käsitä että he itse ovat ne antaneet osuusjengin käyttöön...
Vierailija kirjoitti:
Ei voi vertailla keskenään tuotteiden hintoja, joista toisessa lihaa on 10% ja kilpailevassa tuotteessa 75%. Tietenkin se 10% -tuote voi maksaa 50 cnt vähemmän samankokoisessa pakkauksessa, mutta ei se ole edullisempi tai halvempi.
Oliko tuollainen tuote tosiaan vertailussa? Mikä tuote ja mitkä oli hinnat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisia lounaita ei ole eikä myöskään ilmaisia bonuksia. Rahoitat itse ostamalla omat bonuksesi. Bo
Mitähän vaihtoehtoja ihmisillä sitten on? Suomessa on kolme kauppaketjua, joissa 95% ihmisistä käy ostamassa ruokansa ym. päivittäistuotteet. Pitäisikö vain luopua kortista ja maksaa aina se kaupan normi hyllyhinta, eikä saada toisinaan sitä tuotetta edullisemmin? Se että kaikki luopuisivat kaikista etukorteista ja katsottaisiin mitä tapahtuu, ei ole vaihtoehto!
Olen huomannut,että lidilin hinnat kyllä muuttuneet paljonkin huonompaan suuntaan😡kuponki ja raaputus edut surkeita,punalaput -20% siinäkin menty alespäin😡ja syönyt myös coop tuotteita citymarketin k-menu tuotteita,ei mitään laatu eroa ole ollut lidlin tuotteisiin,viikottaiset eri maista olevat tuotteen ovat vaan ysinkertaisesti kalliimpia lidlissä,en ole mikään uskollinen jollekin kaupalle,vaan ostan sieltä mistä edullisesti saa🥳lidili valitti ettei hintavertailua voida tehdä noin kun heillä laadukkaammat tuoteet,kyllä se korivertailu tehdään hinnan mukaan,eikä sen mukaan et myykö toinen sisäfilettä ja toinen ulkofilettä🤣jos on laatua niin ei se mielestäni ainakaan lidlin tuotteitten maussa ole näkynyt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TYPERYS!!! Sinä olet itse maksanut ne "bonukset ja ylijäämä palautukset"...mistä näitä tonttuja löytyy?
Miten niin? Olen eri, mutta en tajua mitä mahdat luulla. Olen ostanut aina edullisia ja tarjoustuotteita ja käytän hyväksi iltaisin klo 18 jälkeen 60% aletuotteet. Niistä ne säästöt tulevat ja päälle bonukset ja ylijäämäpalautus. Vuodessa vähintään 500e joskus enemmän joten ei ole turhaa se mistä ostaa tuotteensa. Kun en osta mitään muuta kuin sellaista mitä todella tarvitsen.
Mulla oma ruokakorivertailu heittää vain parilla eurolla, joten hoidan isoimmat ostokseni siellä, missä on kiva käydä. Itselläni se on entisen asuinkunnan Cittari, vaikka sen vieressä ja nykyistä asuntoa lähellä on Prismat. Prismat vaan on jotenkin kolkkoja, mutta tuolla mun vaki-Cittarissa on aina kiva käydä. Ns maito-ostoksilla ei sitten ole väliä mistä pienet, puuttuvat jutut hakee.