Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö jostain saa AUTOT-elokuvaan liittyviä tuotteita?

15.03.2007 |

Siis ihan mitä vain olisi haussa, vaatteita, leuluja..

Poika ihan hulluna leffaan, mutta " heräsimme" vähän myöhään sen suhteen kun vasta olemme katsoneet. Tuntuu paras buumi menneen ohi, mutta meillä tosiaan kaivattaisi vasta nyt niitä autoja etc.. juomalasit löysin kyllä Tarjoustalosta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto netissä olen itse törmännyt cars tuotteisiin. Ainakin paitoja, leluja ja tarroja siellä on ollut.

Myös Toys R us lelukaupassa on cars aiheisia tavaroita. Ainakin leluja, mutta en ole ihan varma olisiko ollut myös mukeja, juomapulloja jne.

Vierailija
2/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-----

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli eilen muutamia Autot autoja ja pieniä palapelejä.

Vierailija
4/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

autot tilpehööriä, kansioo yms. Ohi vaan kävelin ja huomasin et jotain oli, joten kannattaa käydä sieltä katselemassa. Ja Jumbon h&m:ltä ostin tiistaina oranssin autot t-paidan.

Vierailija
5/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itse pojalle servetit ja mukit tulevia synttäreitä varten.

Vierailija
6/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksella on metallisia roskakoreja :) Tarjoustalossa on pussilakanasettejä,

löytyyhän noita :)

Vierailija
7/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot pikkuautoja on tulossa taas, ovat olleet maahantuojalta loppu ja suomeen pitäisi olla tulossa kuun vaihteessa. Tämä ei ole ihan tuore tietoa, vaan helmi-maaliskuun vaihteessa kun soitin kaikki mahdolliset läpi, niin sanottiin että kuukauden päästä taas saa.

tässä vielä yksi linkki synttärikutsuja ajatellen:

http://www.juhlantaika.fi/index.php?cPath=47_149&osCsid=de515880d027b8b…

Vierailija
8/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja myydään huuto.netissä aikamoisen kovaan hintaan.

Halvemmalla saa kun tilaa itse suoraan :)

Vierailija
9/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnat vähintään 15% Lelukirjan hinnoista. Lähtöhinnat tietysti kovemmat kuin esim tavarataloissa. Siellä ainakin oma poikani hypisteli autoja.

Anttilassa olen nähnyt seinäkelloja ja TArjoustalosta ostin viime viikolla pojalle bokserit.

Toivottavasti näistä on edes jotain apua.

Ai niin ja Vantaan TAmmistossa olevassa lelukaupassa ainakin pari viikkoa sitten oli jotain tavaraa.

Vierailija
10/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tulli- yms. maksuja, kun tilasit tuolta Disney storesta? Nuo hinnathan ovat tosi halpoja verrattuina noihin huuto.netin hintoihin! Miten nuo postikulut, olivatko tuon 7.95 puntaa, niinkuin tuolla sivuilla oli (mikäli ymmärsin oikein)? Kohta olis synttärit tulossa, ehtis varmaan vielä tilaamaan. Täältä itä-Suomesta ei nimittäin noita Auto-leluja saa mistään.

Yöpuvun ostin Tokmannista, samoin sukat. Alushousuja olisi myös ollut. Cittarilla oli jotain collegapaitoja.

Vierailija
11/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sellanen ravistettava, joka kulkee eteenpäin ja päästelee ralliääniä, FisherPrice-merkiltään. Hinta n.22e. Ja sit myös mukaan tarttu H&M tuollainen oranssi Salama t-paita:)

Tuolla IsonOmenan Cittarissa oli siis ainaski noita Salamoita, sit oli Martti ja Kunkku.

Vierailija
12/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kahden/kolmen paketteja ja hinta oli aina 11,90 e. Ostin neljä pakettia ja niissä oli: Salama + Sally, Guido+Luizi+traktori, Puna+se patsasauto, Hippibussi+armeija-auto. Nuo olivat sellaisia metallisia ja renkaat pyörivät (meillä on aikaisemmin ostettu muovisia joissa ei ole pyöriviä renkaita.

Myyjä sanoi, että nuo tulivat eilen ja loppuvat parissa päivässä. Löytyivät sieltä Stoccalta lelukassalta (siis olivat korissa siinä kassalla).

Vierailija
13/14 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelivuotias poika äsken bongasi itse sen setin. Se sattui kivasti, sillä tarvitsimme muutenkin lyhythihaista pyjamaa. Minua ei väri järin miellyttänyt, mutta poika on tyytyväinen, mikä tietenkin pääasia.

Kokoja oli lähinnä 86/92 ja 110/116. Tämä siis Leppävaaran Sellon Lindexissä...

Vierailija
14/14 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarkettiin oli tullut tuplapaketteja sekä yksittäisiä autoja, BR:ään tuplapaketteja, siis niitä metallisia pikkuautoja