Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun tilaa piilolinssit netistä optikon vahvistamilla vahvuuksilla niin täytyykö huomioida muuta? -lähinäkö on huono

Vierailija
14.04.2025 |

En viitsisi mennä liikkeen kautta tilaamaan koska ovat kalliimpia. Tarvitsen piilolinssit jotka pitävät hyvin kosteuden silmissä, jotka ovat oikean vahvuiset tietenkin mutta tarvitseeko huomioida vielä muuta seikkaa tilatessaan ne itse? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla resepti piilolinsseihin vai pelkkä silmälasiresepti? Piilarireseptissä on vielä kaarevuus ja halkaisija.

Vierailija
2/7 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla resepti piilolinsseihin vai pelkkä silmälasiresepti? Piilarireseptissä on vielä kaarevuus ja halkaisija.

Juu on. Nekin huomioin mutta minulla toisessa silmässä myös tarvitsee katsoa erilainen BC, DIA, CYL ja AXIS. Eli ilmeisesti ehkä täytyy kuitenkin kääntyä optikkonsa puoleen ja sieltä tilata.. 

En tiedä kuinka kalliiksi tulee sekin sitten. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu on. Nekin huomioin mutta minulla toisessa silmässä myös tarvitsee katsoa erilainen BC, DIA, CYL ja AXIS. Eli ilmeisesti ehkä täytyy kuitenkin kääntyä optikkonsa puoleen ja sieltä tilata.. 

Kyllä mä olen piilarireseptin perusteella tilannut vaikka Lenswaylta linssejä. Sinne vaan syöttää kummankin silmän kohdalle ne arvot piilarireseptistä. On mullakin eri voimakkuudet eri linsseissä ja itse asiassa nykyään vieläpä toinen linssi moniteho ja toinen yksiteho hajataittokorjauksella.

Vierailija
4/7 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen piilarireseptin perusteella tilannut vaikka Lenswaylta linssejä. Sinne vaan syöttää kummankin silmän kohdalle ne arvot piilarireseptistä. On mullakin eri voimakkuudet eri linsseissä ja itse asiassa nykyään vieläpä toinen linssi moniteho ja toinen yksiteho hajataittokorjauksella.

Okei, itseasiassa just olen lenswaylla. Toorisia linsseja katson. Tuleeko halvemmaksi tilata tuolta? Ap 

Vierailija
5/7 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en voi kaarevuutta ja halkaisijaa valita noissa netin toorisissa valikoimissa? Itsellä toisessa 8,4 ja 14,2 ja vasemmassa 8,6 ja 14,5. Vai onko nämä niin justiinsa? Ap

Vierailija
6/7 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa edullista kun nyt löysin sitten itselleni sopivat tuotteet. Eli siis piilolinssit molempiin silmiin 6 kuukaudeksi + piilolinssineste x 2 + kaupan päälle testipiilarit. Niin maksoivat siis vajaa 80€ kuljetusmaksuineen! Ap 

Vierailija
7/7 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa myös ulkonäkö huomioon, että tietää minkä väriset silmät on. Muuten voi tulla liikaa painetta.