Mies ei osaa sormettaa minua seksissä ohjeistuksesta huolimatta
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehellä ole penistä?
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. Terveisin AP.
Et ole ehkä kovin nuori? Yli 23-vuotias ei ole enää kaikkein kuumimmillaan, pääsääntöisesti.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ehkä kovin nuori? Yli 23-vuotias ei ole enää kaikkein kuumimmillaan, pääsääntöisesti.
Tästä sen täytyy johtua.
Käskytät sen miekkosen sormettamaan ja sen jälkeen fistaamaan ainakin kyynärpään syvyyteen. Sillä lailla hyvä tulee
En tiedä miksi vastaukset ovat tällaisia eli missaanko jonkun palstakulttuuriin olennaisena kuuluvan jankkaajan 🤔
Mutta jos olisi vakava kysymys niin mies vaihtoon kerta ei millään onnistu. En usko että tällaisissa on, sukupuolesta riippumatta, oikeasti koskaan kysymys osaamisesta vaan haluamisesta -pl. oikeat fyysiset vammat ja sairaudet. Sekin on ok jos ei halua sormettaa, nuolla, ottaa suihin, antaa käsihoitoa, harjoittaa yhdyntää..
Ongelma on jos ei millään sovi seksuaalisuudet yhteen eikä voi edes rehellisesti sanoa että en jaksa tai viitsi tai halua vaan yrittää ihan tosissaan väittää ettei jotain sormettamista tai käsihoitoa opi.
Nainen tilalle. Se olis paras ratkaisu ap:lle.
Oletko käynyt sormetuskurssin ohjaajan perusopetuksen vai oletko jo Fingerperän yliopistosta valmistunut?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi vastaukset ovat tällaisia eli missaanko jonkun palstakulttuuriin olennaisena kuuluvan jankkaajan 🤔
Mutta jos olisi vakava kysymys niin mies vaihtoon kerta ei millään onnistu. En usko että tällaisissa on, sukupuolesta riippumatta, oikeasti koskaan kysymys osaamisesta vaan haluamisesta -pl. oikeat fyysiset vammat ja sairaudet. Sekin on ok jos ei halua sormettaa, nuolla, ottaa suihin, antaa käsihoitoa, harjoittaa yhdyntää..
Ongelma on jos ei millään sovi seksuaalisuudet yhteen eikä voi edes rehellisesti sanoa että en jaksa tai viitsi tai halua vaan yrittää ihan tosissaan väittää ettei jotain sormettamista tai käsihoitoa opi.
Tämä. Jos on intoa, niin on halua oppiakin. Kyllä minä ainakin halauan kokeilla uusia asioit ja tekniikoita. Ja naisystävä kyllä sanoo, jos haluaa minun koskettavan voimakkaammin tai hellemmin tai jostain toisesta kohdasta jne. Toki aika hyvin pystyy hänen reaktioistaan huomaamaan milloin osuu oikeaan kohtaan.
Mutta jos seksissä on AP:n kuvaamia ongelmia ja seksi on tärkeä asia, niin eipä siinä kannata suhdetta jatkaa.
Törmäsin samankaltaiseen ongelmaan. Nainen ei vaan halunnut oppia ottamaan suihin vaikka kuinka opastin ja kerroin, kuinka se tehdään kunnolla.
Lemppasin pihalle. Tee sinä ap samoin äläkä ruikuta vauva-palstalla huonosta valinnastasi.
Mä jo itsessään kammoan sitä, kun puhutaan käsi hoidosta, suuhoidosta tms. Masturbointi, suihinotto; mitä ihmeen hoitoja ne ovat?
Vierailija kirjoitti:
Mä jo itsessään kammoan sitä, kun puhutaan käsi hoidosta, suuhoidosta tms. Masturbointi, suihinotto; mitä ihmeen hoitoja ne ovat?
Jaxuhaleja sulle!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ihan tosissaan voi olla osaamisesta. Osa ihmisistä ei vain kykene oppimaan/muistamaan jotain asioita. Lisäksi ei varsinaisesti fyysinen vamma, mutta sorminäppäryyden ja/tai heikohko tuntoaisti voi myös vaikuttaa.
Eikö miehellä ole penistä?