Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieras koira puri. Miten toimia?

Vierailija
13.04.2025 |

Olin menossa ulos koirani kanssa, kunnes näin naapurin koirat ulkona. Ajattelin, että eivät tee mitään. No sitten koirat juoksivat kovaa minun ja koirani luokse. Otin nopeasti 5 kiloisen koirani syliini, jotta eivät tee mitään sille. Sitten naapurin pieni koira, jopa pienempi kuin oma koirani alkoi purempaan minua jalasta ja housuista. Naapurin nainen huomasi ja tuli luokseni, mutta ei tehnyt mitään, antoi koiransa vaan jatkaa puremista. Sitten päätin, että meen takaisin sisälle, että tästä ei tule loppua koska nainenkaan ei tee mitään.

Kerroin asiasta heti miehelleni ja hän meni naisen juttusille, mutta nainen pakeni autollaan. 

No pian sen jälkeen nainen tuli pyytämään anteeksi. En tiedä onko anteeksipyynnöstä kyllä mitään apua. Aiemminkin naisen koirat ovat hyökänneet muiden ihmisten kimppuun ja purreet.

Miten tilanteessa tulisi edetä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus tietenkin. Etenkin kun ei ollut täysin tuntematon vaan kertomasi mukaan naapuri, jolloin asia ja vastuut on paljon helpompi selvittää. 

Vierailija
2/4 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee AP rikosilmoitus. Vastuuttomat koiraihmiset on saatava kuriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus että viranomaiset voivat lopettaa ihmisiä purevan koiran.

Vierailija
4/4 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehesi asialle myös rikosilmoituksen kanssa. Ole itse reppana pelastettava neitonen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä