Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se on Suomalaista ilmasto politiikkaa ja sen toteuttamista!

Vierailija
12.04.2025 |

Kun ajellaan panssarivaunun kokoisella diesel autolla yön himmeinä hetkinä keräilemässä pieniä paperipusseja! Järjen vastaista touhua...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkähän päätös toikin taas oli. Ei mulla ainakaan synny juurikaan mitään kerättävää. 8€ kuukaudessa jostain muutaman kananmunan kuorista on järjetöntä, (oisko 4-6 munaa/kk. keskiarvo)vai oliko vaan tarkoitus keksiä taas uusi maksu ja kasvattaa sillä tavalla verotuloja! Kyllä minä sen ymmärrän että kerrostaloissa ja rivareissa kerätään mutta omakoti taloissa, se menee mulla yli hilseen...toivottavasti ymmärtävät lopettaa tuollaisen!

Vierailija
2/4 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele, ap, oikeinkirjoitus! Saat huomattavasti enemmän uskottavuutta näihin kirjoituksiisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenkähän päätös toikin taas oli. Ei mulla ainakaan synny juurikaan mitään kerättävää. 8€ kuukaudessa jostain muutaman kananmunan kuorista on järjetöntä, (oisko 4-6 munaa/kk. keskiarvo)vai oliko vaan tarkoitus keksiä taas uusi maksu ja kasvattaa sillä tavalla verotuloja! Kyllä minä sen ymmärrän että kerrostaloissa ja rivareissa kerätään mutta omakoti taloissa, se menee mulla yli hilseen...toivottavasti ymmärtävät lopettaa tuollaisen!

Miten verotulot kasvaa jätemaksuista?

Vierailija
4/4 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten verotulot kasvaa jätemaksuista?

7,9€ veloitus sisältää veroja...(ap.)