2vkoa synnytyksestä ja aivan kamala ummetus päällä :' (
Mitä on kotikonsteja olemassa ummetuksen poistamiseen?
Pukamat vielä ahtauttaa tuota peräaukkoa ja uloste on ihan kivikovaa. Eilisen ulostamisen jälkeen alapää on ihan kipeä jo valmiiksi. Mikä avuksi, tämä on oikeasti jo pelottavaa :' ((
Kommentit (8)
ja Levolacia. Peräruiskeesta saan avun ensihätään ja sitten levolacia säännöllisesti pitemmän aikaa. Molempia voi myös käyttää imettäessä..
Lisäksi kuituja sekä nesteitä lisää ruokavalioon..
Ja sitten vessassa lasket bidee-suihkulla lämmintä vettä koko ulostamisen ajan.
Tsemppiä! Ummetus synnytyksen jälkeen on ihan hirveätä.
Ai niin, älä ainakaan viivyttele sitä vessaan menoa, pitä pitempään panttaat, sen pahemmaksi menee.
Imetys ilmeisesti on saanu aikaan nestehukkaa, ainakin rytmihäiriöistä päätellen... Miten sitä osaa juoda tarpeeksi?
t. raihnainen ap
No mulla ei mitään ongelmaa oo kuitenkaan ollut. Minä kyllä tykkään lakritsista, jota söin synnytyspalkkioksi sairaalassa jo pari pussia. Ehkä se auttoi.
Nyt sitten tilanne on ihan hirveä :( Ap
Ja sitten katsot, että aamupäivällä menee jo ensimmäinen kannullinen. Iltapäivällä toinen ja illalla vielä kolmas. Näin pystyt tietämään juomasi veden määrän, ettei vahingossa unohdu juominen.
tarpeen mukaan 1-2.
Juoda kannattaa ainakin parin tunnin välein ja hyvänä muistikonstina voisi olla vaikka, että laitat pöydälle/jääkaappiin kannuun vettä ja otat tavoitteeksi, että kannu pitää olla tyhjä iltaan mennessä. Lisäksi tietty sitten ruokajuomat ym..
Mä purin vessassa wc-paperi tolleroa, etten huutanut suoraa huutoa! Ummetus meni onneksi ohi aika nopeasti, söin kaikkea minkä tiesin laittavan mahan toimimaan ja hain apteekista levolackia.