Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kellään kokemusta rintojen kohotuksesta tms?

Vierailija
15.03.2007 |

3 imetyksen veltostuttamat löytyy täältä ja olen miettinyt sitä kirisytsoperaatiota. silikoneja en halua.

onko kellään kokemusta? onko pahasti kipuja, paljonko maksaa ja tuliko ok?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan tyytyväinen, rinnat on tosi kauniit MUTTA leikkaus maksaa paljon ja on melko kivulias, ainakin oman kokemukseni mukaan.

Vierailija
2/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut silikoneja, viiden lapsen imetys vei rintani. Ennen lapsia oli b-kuppi nyt pelkkä nahka... Haluaisin takaisin b-kuppikokoon mutta en tiedä uskallanko. Rahat on kyllä jo säästettynä. En haluaisi mitään luonnottomia pallojakaan, onko rintasi luonnollisen näköiset? Kerro lisää!

Vierailija
4/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en tiedä mikä tuo kiristysjuttu on, mulla myös imetyksen jälkeen rinnat " tyhjät pussit" joten silikonit laitoin. Ennen kuppukoko b, nyt c joten ei mitenkään luonnottomat, mutta ehkä vähän liiankin " täydellisen" näköiset. Niitä en kyllä esittele kuin miehelle, joka tuskin panee pahakseen..

Leikkaus siis oli kivulias, oikeasti. Mutta on kuulemma hyvin yksilöllistä. Itse söin kipulääkkeitä noin pari viikkoa. Ja kuukauteen ei saa leikkauksen jälkeen jumpata tai muuten hölskytellä ;)

Aluksi rinnat myös turvoksissa leikkauksen jälkeen, mutta turvotus tasaantuu parissa viikossa. Risski leikkauksena on, että silikonit kapseloituu- näin käy noin 5:lle prossalle. Tällöin silikoni kovat pallot ja sne täytyy vaihtaa uusiin tai poistaa. Kapseloituminen voi tapahtua vasta 5-6 kk leikkauksesta.

Lisää kysymyksiä?

Vierailija
5/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko leikkaus maksoi?

Itseä kiinnostaa myös, epäilen, että pelkkä kohotus ei riitä...

Vierailija
6/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silikonit, vaan tuo kohotusleikkaus (uskoisin täytettä olevan omasta takaa...pienentää saisi ainakin koolla, ellei kahdella, häiritsevästi roikkuvat minullakin imetysten tuloksena).

Vierailija
7/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvet jää piiloon rintojen alle ja vaalenevat aikanaan. Itse kävin leikkauksessa Rolfin omassa sairaalassa, maksoi 8000e. En olisi uskaltanut mennä esim. Viroon vastaavaan operaatioon. Summa on tietysti tosi suuri, mutta tulos pysyvä toisin kuin monet muut asiat mihin ihmiset rahaa laittavat. Tämähän on monen mielestä pinnallista tai tyhmää joten en ole keronut asiasta kuin parhaalle ystävälleni. Muut eivät tiedä. Itse olen kuitenkin tyytyväinen, en edes hakenut mitään ihmettä van korjasin rinnat kun mahdollisuus oli :)

Vierailija
8/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallisesti vastata. Montako päivää silikonien laiton jälkeen on kipeä. Eli ei pysty tekemään kotitöitä, nostelemaan lasta pyllypesulle ym. Se myös kiinnostaa että roikkuvatko silikonirinnat yhtään vai ovatko ne eteenpäin työntyvät pallot. Sinulla kun kuitenkin (2) on nyt c-kuppi eli suurehkot rinnat? Eikö lähipiirisi huomannut muutosta leikkauksen jälkeen? Tuntuvatko rintasi luonnollisilta vai tuntuuko siltä kuin nahan alla olisi koko ajan jotain sinne kuulumatonta?

Vierailija
9/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vuonna 2000 Tallinnassa Laatukirurgian kautta laittamassa. Leikkaus meni hyvin ja AA:sta tuli C:t ja päivääkään en ole katunut! Toivuin nopeasti ja ei minusta leikkaus ollut mitenkään erityisen kivulias. Markoissa maksoi silloin 17000 mk eli alle 3000¿.

Mieheni silloin oli leikkausta vastaan, mutta nähtyään tuloksen, on hänkin ollut kanssani samaa mieltä eli kannatti!

Eräs tuttava mieskin oli aiemmin sitä mieltä, että aidot ne olla pitää, mutta annoin (mieheni ja hänen puolisonsa suostumuksella) hänen kokeilla rintojani, jonka jälkeen hänkin muutti mielipiteensä. Sanoi, että eroa on miltei mahdotonta huomata, niin luonnollisilta näyttävät ja tuntuvat!

Vierailija
10/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne Rolfin sairaalassa laitettavat implantit niitä ikuisia eli sellaisia joita ei tarvitse koskaan vaihtaa (jos nyt eivät kapseloidu)? Miten löysit parhaan kirurgin?

Itseäni kiinnostaisi enemmän tuo kiristys, mutta luulen ettei mulla ole täytettä omastat takaa tarpeeksi kun en halua a-kuppilaiseksi. Pitäisi varmaan käydä konsultaatiossa ja tarkastaa ammattilaisen kanssa tilanne...

Kuka voisi suositella jotain kirurgia pk-seudulla?

t. ketjun uusi kyselijä

Vierailija
11/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetti ton kohotuksen. Se kuulemma onnistuu sitä paremmin, mitä isommat rinnat ovat entuudestaan. Siis ei ehkä millekään ihan valtaville rinnoille, mutta kunnonkokoisille kuitenkin.

Jos oikein ymmärsin siinä rintojen nahkaa kiristetään ja rintojen alle tehdään vähän sellainen solmun tapainen, joka sitten aikaa myöten antaa periksi ja asettuu paikoilleen. Näin riippurinnoista tulee jälleen pystyt.

Sattui aluksi ihan kamalasti, mutta nyttemmin lienee tosi tyytyväinen operaatioon, josta on muistaakseni pari vuotta aikaa. Olisiko maksanut jotain 5000 euroa. Oli soitellut moneen eri paikkaan Suomessa ja hinnoissa oli ollut isot erot myös Suomen sisällä.

Vierailija
12/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli noin viikon olin tosi kipeä enkä voinut esim. kauppakasseja raahata. Silikonit ei roiku yhtään mutta ei minulla aikaisemminkaan roikkuvia rintoja ollut joten en tiedä olenko oikea tuohon vastaamaan. Ja kukaan ei ole kysynyt, että onko rinnoille tapahtunut jotain joten muutos ei ole ollut hirmu suuri. Tietty ehkä nyt kesällä kun vähemmän vaatetta voi asian vasta paremmin huomatakin.. Mutta tarkoitus ei siis ollutkaan kiinnittää huomiota ;)

Vierailija
13/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

he kertovat varmasti vastauksen kaikkiin kysymyksiin!

Vierailija
14/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauksena hieman isompi kuin silikonejen laitto. Koska arvet tulevat nännin ympärille ja nännista suoraan alaspäin. Siis leikkausviilto on suurempi kun silikonien laitossa jossa viilto tulee rinnanalle ja jää sinne piiloon. Kiristyksessä ylimääräistä nahkaa postetaan ja rinnat ripustetaan uudestaan. Usein paras tulos saadaan myös laittamalla halutun kokoiset silikoni implantit ja ripustamalla samaan aikaan. Aina esim silikonien laitto ei riitä jos rinnat roikkuvat reippaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi