Ongelma: Miten tunnistaa naisystävän orgasmi?
Ollaan oltu sängyssä noin kymmenen kertaa. Nainen 33 v. Ekalla kerralla hän kertoi, että hänen on tosi vaikea saada (myöskään yksin) ja siinä olisi minulle haastetta. Taisi kuitenkin olla jo toinen tai kolmas kerta, kun pitkän kieli/sormityöskentelyn jälkeen hän tuli. Sen jälkeen lähes joka kerta, jos aikaa vain on ollut reilusti.
Homma etenee niin, että yhdynnän jälkeen jatkan suulla. Hänen juttunsa on klitoriksen hyväily, joten keskityn siihen. Jo heti alkuun hänen lantionsa alkaa tekemään vaimeaa, mutta selvästi havaittavaa nytkytystä. Se saattaa välillä voimistua ja sitten taas muuttua rauhallisemmaksi. Hän myös saattaa pitää kiinni hiuksistani. Välillä lepuutan suuta ja teen sormella. Tätä jatkuu noin 30-45 min, jolloin nainen kuiskaa tyyliin "nyt on jo herkkä" tai "nyt ei enää tarvitse " Nainen ei pidä koko aikana juuri mitään ääntä, vaimeaa ähinää ja raskaampi hengitys kuuluu. Ensimmäisen onnistumisen jälkeen hän huudahti spontaanisti "vihdoin!" tms.. Huulta puree ja välillä tykkää katsoa kun teen.
Orgasmin hän kuitenkin saa, siitä olen varma. Hänen mieliala muuttuu ylionnelliseksi ja itkukin ilosta on tullut pari kertaa. On myös innoissaan selittänyt, kuinka hienoa on pitkän tauon jälkeen kokea taas O. Olen myös heti alkuun kertonut, että orgasmia ei saa feikata, koska pidän sitä loukkaavana.
Minua häiritsevä pieni ongelma on se, että en tunnista hetkeä, jolloin hän tulee. En tiedä kauanko tulen tehneeksi ns. jälkihoitoa ja en osaa rytmittää tekemistäni vaan saatan painaa täysillä siihen saakka, kunnes hän pyytää lopettamaan. Yritin kerran heti seksin jälkeen tätä puhumalla selvittää, mutta ainakaan siinä tilassa hän ei osannut asiaa selittää. En tiedä saako hän yhden vai useamman. Olen kokeillut välillä sormettaa häntä samaan aikaan, jotta tuntisin mahdollisen "sykkimisen", mutta hän ei oikein pidä sormettamisesta. Onko mitään vinkkejä tai kokemuksia? Parin edellisen kumppanin tulemiset kuuli kyllä koko naapurusto, joten asia on uusi minulle.
M40
Kommentit (39)
Jätä tollainen nainen, 45-min! Ihan hirveä homma, nykyaikana huomaa naisen orgasmin siitä, kun ne kusee sängyyn, anteeksi squirttaa.
Minulla tulemisen huomaa yleensä vain hengityksen tihentymisestä; en ole kovin äänekäs. Asia ei korreloi mitankään mielihyvän voimakkuuteen, voi siis tuntua aivan taivaalliselta ilman sen ihmeempää mekkalointia.
Meillä on sama ongelma. Joskus ennen vaimo saattoi sanoa, että nyt tulee ja silloin yleensä sen kuuli muutenkin. Nykyisin ei sitä ei erota kun vähän hengitys kiihtyy kun kiihottuu mutta sitten ei ota selvää missä kohtaa orgasmi tulee. Olenkin joskus pyytänyt kertomaan milloin tulee niin tiedän pitääkö oman tulemisen jälkeen vielä jatkaa
https://www.reddit.com/user/AdHungry1529/comments/1it66pf/beautiful_pul…
Kuten tuosta esimerkistä huomaat , niin pillu ja peppu supistelee.
Kyllä sen supistelun huomaa.
En kyllä jatkaisi tuollaisen naisen kanssa.
No feikkaahan ne. Jos nyt vaan panet etkä mieti turhia. Miksi iässäsi edes mietit moisia.
Jos nainen ei osaa puhumalla selvittää, koska tuli, niin nainen ei tullut. Huokailut, ähisemiset, inisemiset ja värisemiset on ihan peruskamaa, jolla nainen feikkaa kiihottumista, varsinkin silloin, kun homma alkaa jo piisata. Kun nainen tulee voimakkaasti, kaartuu selkä tahattomasti kaarelle ja se nykiminen ja ääni on niin voimakasta, ettei sitä voi olla tajuamatta orgasmiksi. Sellainen pieni, puoliorgasmi voi näkyä tuollaisena, mitä kuvailit. Ongelma ei ole sinussa, vaan naisella lukko päällä ja vaikka nuolisist 12 tuntua, tulos olisi sama.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei osaa puhumalla selvittää, koska tuli, niin nainen ei tullut. Huokailut, ähisemiset, inisemiset ja värisemiset on ihan peruskamaa, jolla nainen feikkaa kiihottumista, varsinkin silloin, kun homma alkaa jo piisata. Kun nainen tulee voimakkaasti, kaartuu selkä tahattomasti kaarelle ja se nykiminen ja ääni on niin voimakasta, ettei sitä voi olla tajuamatta orgasmiksi. Sellainen pieni, puoliorgasmi voi näkyä tuollaisena, mitä kuvailit. Ongelma ei ole sinussa, vaan naisella lukko päällä ja vaikka nuolisist 12 tuntua, tulos olisi sama.
Ei välttämättä feikkaa, että nauttii. Voi hyvinkin nauttia, mutta orgasmi jää vajaaksi tai ei tule ollenkaan. Kun tulee, niin selkä nousee kaarelle ja nykimisiä ei voi olla huomaamatta.Eikä sitäkään, että työntää pään pois kun klitta menee helläksi ainakin vähäksi aikaa.
Mitä sinä tuollaisia mietit? Pane menemään vain ja anna naisen itse huolehtia koska hän tulee.
"Kun nainen tulee voimakkaasti..."
No en nyt tiedä. Voin itse tulla todella, todella voimakkaasti ilman mitään selän kaartumista tai huutoa. Minulla sellaisen "näyttävän" orgasmin saa aikaan stimuloimalla klitorista ihan liikaa, se ei korreloi itselläni minkään suuremman *nautinnon* kanssa vaan voimakkaamman tuntemuksen (yliherkkyys/ylistimulointi, kipu, "raakuus")
Orgasmin voimakkuuden huomaa ainakin minulla siitä supistelusta, voi olla hyvinkin intensiivistä, klitoriksestakin tuntee minulla mutta yhdellä aiemmalla naisystävällä esimerkiksi oli hyvin pieni ulkoinen osa klitorista niin hänellä sitä ei siitä huomannut, emättimen supistelusta kyllä.
Enemmän ei aina ole parempi.
Mikä on maailman pienin teatteri?
Vastaus:
Vagina. Tilaa on vain yhdelle seisojalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei päde kaikkiin naisiin. En huuda ikinä kun saan, enkä vääntele selkääni. Silti välillä on ollut hyvinkin voimakkaita orgasmeja.
Vaimoni orgasmeja ei ole koskaan voinut olla huomaamatta. Orgasmissa puristanut aina niin kovaa kullia tai sormia, että melkein sattunut. Tullut sellainen mielikuva, että hänellä on aina pitänyt olla jotain pillussa mistä ottaa kiinni ja mitä puristaa, muuten ei lähde orgasmi liikkeelle. Siten nuollessa ja sormettaessa tai naidessa tuntenut kun pillu hakenut otetta ja alkanut puristamaan, niin tiennyt, että kohta tulee.Sama juttu jos tullut peukalo pyllyssä. Mitä kovempaa tullut sen rajumpi puristus.
En puhunut huutamisesta, mutta se ääntely, mitä tulee, kertoo kyllä, missä mennään. Mä en myöskään vääntele selkääni, vaan se on tahdosta riippumaton reaktio silloin, kun tulee voimakkaasti. EIkä tätä tapahdu mulla aina, koska tulemisiakin on eri voimakkuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei päde kaikkiin naisiin. En huuda ikinä kun saan, enkä vääntele selkääni. Silti välillä on ollut hyvinkin voimakkaita orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
En puhunut huutamisesta, mutta se ääntely, mitä tulee, kertoo kyllä, missä mennään. Mä en myöskään vääntele selkääni, vaan se on tahdosta riippumaton reaktio silloin, kun tulee voimakkaasti. EIkä tätä tapahdu mulla aina, koska tulemisiakin on eri voimakkuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa meistä ei päästä mitään ääntä, hengitys korkeintaan tihenee.
Hanki orgasmimittari niin voit näyttää naisellesi, että olet homman hoitanut
Minulla on kokemusta yli 10 naisen orgasmeista. Heillä oli kaikilla omat juttunsa. Nyxän orkku tuntuu parhaiten anuksen ja vaginan suuaukon kiristymisestä ja voimakkaasta puristelusta. Ääntely vaihtelee huokauksista kovaäänisiin avunhuutoihin. Harvoin jalat tärisevät tai selkäranka nytkähtelee tahattomasti, mutta joskus. Jos pitää penistä liian vähän sisällä, tuntuu siltä kuin hän yrittäisi katkaista terskan irti. Kaikkien naisten orkkua en edes ole huomannut, kertovat siitä itse kun kiittelevät siitä jälkeenpäin.
Kullissa alkaa paine kasvamahan juu.
Täällä suuhoitoa antaessa sormi b-rapun puolelle, niin ei voi olla sykintää huomaamatta. Muualta on vaikea havaita.