Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin hämmentävää unta exästä. Olin unessa täysin valmis jättämään mieheni ja alkamaan hänen kanssaan uudestaan.

Vierailija
15.03.2007 |

Mutta ainoa asia mikä minua esti sitä tekemästä, oli lapset. Sanoin exälle, että en halua rikkoa perhettä lapsilta ja mieheni on kuitenkin hyvä mies.

Mutta olen järkyttynyt siitä, että olin aivan rakastunut exääni ja olin aivan tunteideni vietävänä! Tuntuu kuin olisin pettänyt miestäni, vaikka se olikin vain unta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 22cm

Vierailija
2/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa peniksillä ei tässä unessa ollut mitään sijaa. Ihan tylsästi liikuttiin tunnepuolella vaan :)

Jos nyt se paljastetaan, niin ihan yhtä hyvät varustukset on molemmilla exällä ja nykyiselläni.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin siinä ei vielä mitään konkreettista puhuttu, mutta tunnelma oli kyllä vaikuttava.

Meillä on vielä nyk. miehen kanssa pieni kriisinpoikanenkin päällä, siksi olinkin tuo exä unen jälkeen ihan sekaisin pari päivää. Piti oikein googlatakin että mitä sille mahdollisesti kuuluu...

Tunnelma oli kyllä outo pari päivää, omassa päässä siis. Ihan kuin se olisi tapahtunut oikeesti, eikä vain unessa.

Vierailija
4/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, uni oli hyvin todentuntuinen. Kuin olisin pettänyt miestäni henkisesti!

Exän ja minun erosta on kulunut jo 7 vuotta, mutta taidan rakastaa häntä vieläkin. Joskus mietin, minkähänlaista elämä olisi jos olisimme jatkaneet yhdessä hänen kanssaan.

Rakastan myös aviomiestäni, eikä meillä edes ole kriisiä, ihan hyvin soljuu elämä. Ei hänkään ollut yhtää huono valinta. Siksi ihmetyttää, miksi haikailen exää?

ap

Vierailija
5/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti rakkauden muistoista. Hyvä ihminen voi rakastaa monia ihmisiä, ollen yhdelle uskollinen.

Elämä on tässä ja nyt.

Vierailija
6/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

unia joissa olen jonkun ihanan (siis unessa olen aivan rakastunut) vieraan miehen kanssa ja kaikki on niiiin ihanaa. Sitten lopussa aina ajattelen, että " voi itku, nyt menin sitten pettämään, käytettiinköhän me edes ehkäisyä" jne.

Hmm..

Vierailija
7/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kuitenkin myös nykyistä kumppaniani.

Vierailija
8/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unia on täynnä hyvää oloa, hymyä, romantiikkaa, mutta ei seksiä. Aamulla on upea fiilis, kun herään vaimoni viereltä.

On ihana, että on tunteita. Ehkä kaikki unieni naiset ovat kuitenkin oman vaimoni heijastumia?

Vierailija
9/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ex oli ensimmäinen rakkauteni (vaikka poikaystäviä oli toki ollut). Vietimme yhdessä viisi vuotta, joista jokaisena rakastin häntä. Rakastin häntä myös jättäessäni hänet. Ehkä kadun sitä, että jätin ihmisen jota niin paljon rakastin. Tulen rakastamaan häntä kuolemaani asti. Mutta yhtä aikaa rakastan miestäni.

Uskon, että maailmassa on useita " ainoita oikeita" puolisoita jokaiselle. Minä olen tavannut heistä kaksi :)

ap

Vierailija:

Unia on täynnä hyvää oloa, hymyä, romantiikkaa, mutta ei seksiä. Aamulla on upea fiilis, kun herään vaimoni viereltä.

On ihana, että on tunteita. Ehkä kaikki unieni naiset ovat kuitenkin oman vaimoni heijastumia?