Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En luota mieheen, etteikö hän taas ala säätää muiden naisten kanssa

Vierailija
10.04.2025 |

Meillä on pitkä parisuhde, jossa mies ei ole ollut luottamuksen arvoinen, koska hänellä on aina mennyt "kaverivälit liian pitkälle". On ollut sitten opiskelemassa tai töissä, niin naispuolisten opiskelu- tai työkavereiden kanssa on ollut niin läheisissä väleissä, että naisille on tullut se kuva että miehellä on tunteita heitä kohtaan. Ja tätä toistui siis JOKA työpaikassa.

Tämä on sitten aina jotenkin selvinnyt, joko naiset on alkaneet pyydellä miestä treffeille tai on tullut muuta hempeää viestiä viikonloppuisin, ovat hypänneet miehen kaulaan ravintolassa kun eivät ole huomanneet minun olevan mukana, tms.

Alkuun mies aina väitti ettei todellakaan ole antanut ymmärtää mitään tuollaista kellekään. Sitten joskus myönsi että hänestä on vaan niin mukava tunne että hänestä tykätään, häntä pidetään "tosi ihanana miehenä". Mutta ei ole tarkoittanut loukata mua tai antaa kellekään vääriä kuvitelmia.

Kuulemma ymmärsi että meidän suhde ei tällaista sekoilua kestä ja alkoi tarkkailla käytöstään. Olla selkeästi viileämpi ja oli täysin varma ettei enää kukaan voi hänestä sellaisia kuvitella. Toisin kävi taas yhden työkaverin kanssa. Mies vaikutti aidosti yllättyneeltä.

Muutettiin (muusta syystä) toiselle paikkakunnalle ja mies käy töissä eri paikkakunnalla. Mies on sanonut että käyttäytyy nyt viileästi naistyökavereitaan kohtaan tarkoituksella. Ettei koskaan enää halua ongelmia meidän suhteeseen. Ikävä fakta vaan on että minähän en ole enää vuosiin tutustunut enkä tavannut yhtäkään hänen työkaveriaan. Että en voi tietää, puhuuko mies totta. Hän vetoaa vaan siihen että eihän tässä nyt ole vuosiin enää mitään tapahtunut ja kyllä nyt pitäisi luottaa.

Nyt mies on lähdössä opiskelemaan ja ikävä kyllä, en luota. Sinällään minua ei flirttailut tms haittaa mutta en itse enää halua olla siinä asemassa, että joku nainen "säätää" mieheni kanssa tietoisesti selkäni takana. Toisaalta en usko että mies menisi sänkyyn saakka kuitenkaan, joten onko mitään väliä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään väliä.

Vierailija
2/19 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta saa lähteä opiskelemaan ja jäädä sinne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään väliä.

Jaa sulle ei ole väliä monenko kanssa miehes pettää?

Vierailija
4/19 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on paha se kun luottamus menny. Tiedän tilanteen. Kun on vuosia mennyt ja sitten jostain tulee se fiilis, että entä jos se alkaa taas.

Joo ois pitäny löytää uusi mies,  yritin ja olin pitkään yksinkin ihan toden teolla. 

Vierailija
5/19 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistinko itseni tuosta halaamiskohdasta? Mä halailen helposti ihmisiä ja varsinkin parin viinilasin jälkeen alan oikein lähestyttäväksi. Mä saatan pitkältäkin bongata miespuolisen duunikaverin ja lähteä kaulailemaan ja vaihtamaan kuulumisia.

Oma mies on mukana, mutta häntä ei ole koskaan häirinnyt tuo tapa. Toisinaan on tosiaan käynyt niin, että halaan työkaverimiestä ja seläntakana onkin sitten myrkynniellyt nainen. Vaikeita tilanteita, kun en ole miestä iskemässä, vaan tervehtimässä kuten muitakin tuttuja. Halailen myös tuttava naiset läpi vastaavasti. Muutama nainen on sanonut, ettei ole halaaja tyyppiä, joten olen heidät jättänyt rauhaan sittemmin. Yksikään mies ei ole halauksesta kieltäytynyt.

Sorryt, jos olen omalta osalta aiiheuttanut ongelmia. En mä häntä halua, enkä ole ihastunut, vaan semmoista tutun halia harrastelen.

Itse taas en pysytisi olemaan ihmisen kanssa johon en voisi luottaa. Omalla miehellä on naispuolisiakin kavereita ja kyllähän nuo halailevat myös, muakin. Meiläl tämä ei siis olisi ongelma, mutta parisuhteet ovat erilaisia ja säännöt.

Vierailija
6/19 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luottoa, ei suhdetta 

Vierailija
7/19 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistinko itseni tuosta halaamiskohdasta? Mä halailen helposti ihmisiä ja varsinkin parin viinilasin jälkeen alan oikein lähestyttäväksi. Mä saatan pitkältäkin bongata miespuolisen duunikaverin ja lähteä kaulailemaan ja vaihtamaan kuulumisia.

Oma mies on mukana, mutta häntä ei ole koskaan häirinnyt tuo tapa. Toisinaan on tosiaan käynyt niin, että halaan työkaverimiestä ja seläntakana onkin sitten myrkynniellyt nainen. Vaikeita tilanteita, kun en ole miestä iskemässä, vaan tervehtimässä kuten muitakin tuttuja. Halailen myös tuttava naiset läpi vastaavasti. Muutama nainen on sanonut, ettei ole halaaja tyyppiä, joten olen heidät jättänyt rauhaan sittemmin. Yksikään mies ei ole halauksesta kieltäytynyt.

Sorryt, jos olen omalta osalta aiiheuttanut ongelmia. En mä häntä halua, enkä ole ihastunut, vaan semmoista tutun halia harrastelen.

Itse taas en pysytisi olemaan ihmisen kanssa johon en voisi luottaa. Omalla miehellä

Miksi halailet ihmisiä, kun kerran kaikki ei siitä pidä eikä puolisot?

Vierailija
8/19 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä haluat. Jos ei ole niin väliä, anna olla ja keskity omaan elämääsi. Tee siitä hyvä, tekee mies mitä lystää.

Vierailija
9/19 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi on jo pettänyt, sanoo säätämiseksi

Vierailija
10/19 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ovat huonoja ja pahoja, mutta kaikki naiset ovat hyvä ja jaloja. Me tiedämme tämän jo wanharouva Tyhjäpää.

Vierailija
11/19 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kilttimies!!

Problem solved!

Vierailija
12/19 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään väliä.

Jaa sulle ei ole väliä monenko kanssa miehes pettää?

Mistä herneet?! Hänhän vastasi kysymykseen 😳. Ei tässä ko:n miehestä ollu kyse, vaan ap:n  😂

Vierailija
13/19 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ihmisiä on, sekä miehissä että naisissa. Heihin aina joku jossain ihastuu, ja sitten he ovat niin ihmeissään, että miten taas käy näin. Varmasti osa on uskollisia ja osa uskottomia, ja jokaisella on oma tarinansa.

Itsekin kuuluin heihin. Sitten täytin 30 ja tapasin elämäni miehen. Sen jälkeen ei ole kukaan ihastunut minuun. En usko että kyseessä oli noin äkillinen rupsahdus, joten kai se on todettava, että jotenkin hakeuduin silloin kontaktiin eri tavalla kuin nykyään.

Vierailija
14/19 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on paha se kun luottamus menny. Tiedän tilanteen. Kun on vuosia mennyt ja sitten jostain tulee se fiilis, että entä jos se alkaa taas.

Joo ois pitäny löytää uusi mies,  yritin ja olin pitkään yksinkin ihan toden teolla. 

Juuri tuo kun mielessä käy, että entäs jos taas. En kestäisi yhtäkään kertaa enää. Toisaalta, tuskin niitä tuleekaan ainakaan minun silmiini, kun kaikki ovat toisella paikkakunnalla. Ap

Vierailija
15/19 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisosi on jo pettänyt, sanoo säätämiseksi

Minä sanon sitä säätämiseksi. Miehen mielestä ei ole koskaan mitään säätänyt vaan kaikki on ollut tahattomia sattumuksia, joita ei ymmärrä. Alkuun varmaan olikin niin, sitten sanoi käsittäneensä että hän ne asiat aiheuttaa olemalla liian ystävällinen. 

En usko hänen käyneen sängyssä saakka, ja ei sillä lopulta ole merkitystäkään. Luottamus on kärsinyt muutenkin. Toisaalta hän on ollut jo pidempään tosi avoin ja vaikka selvästi teki tiukkaa niin viimeisimmät saamansa viestit on itse minulle näyttänyt. Ja siis ihmetellyt että selvästi työkaveri on nyt käsittänyt jotain aivan väärin, katso nyt mitä se laittoi. Ja sen näki että teki hänelle vaikeaa, ja otti riskin että en usko ja häivyn.

Se halailijatyyppi oli viimeinen "ongelma". Mies ei hänen käytöstään ymmärtänyt, sitä halausta ja huutoa, ja lisäksi oli muutakin. Josta selvästi kävi ilmi että nainen on häneen ihastunut. Hänestä keskusteltiin ja mies kertoi että kyseinen nainen on mm. hänestä keksinyt monia lempinimiä ja niillä kutsunut, ja tajusi sitten että hänelle on flirttailtu aivan kunnolla eikä hän ole sitä tajunnut.

Sen jälkeen kuulemma on muuttanut käytöstään töissä ja vastaavaa ei ole enää kenenkään kanssa päässyt tapahtumaan. Myös siitä kun sanoi että on mukavaa kun ihmiset pitää hänestä, on jo kauan aikaa. Toivon kyllä että on oikeasti muuttunut. Ap

Vierailija
16/19 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nää yleensä muutu.

Vierailija
17/19 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olit alunperin säätö ja menit vipuun nyt turha ulista. 

Vierailija
18/19 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jaksais noin selkärangattoman äijän kanssa pelleillä

Vierailija
19/19 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en jaksais noin selkärangattoman äijän kanssa pelleillä