Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tarhalaisten kanssa sama pija--täytyykö meillä ei tarhalaisilla olla samat säännöt?

Vierailija
14.03.2007 |

eli pihapiirissämme toimii sellainen ryhmäperhepäiväkoti.. ja usein menemme ulkoilemaan samaan pihaan, kun se nyt taloyhtiöllemme kuuluu..

eli, pitäisikö minun kieltää lapseltani samat asiat kuin päiväkotilaisilta siinä ulkoillessa kielletään?

esim. tänään päiväkodin lapset eivät saaneet leikkiä lätäkössä, ja minun mielestäni, koska lapsellani oli asialliset kuravarusteetkin, niin lapseni olisi saanut leikkiä kuraleikkejään, kantaa vettä lapiolla ämpäriin ym.. mutta en tiennyt miten toimia, niin kielsin sen:(

entäpä--miten te toimisitte, antaisitteko lapsenne lainata tarhalaisten leluja, ja taas tarhalaiset saisivat lainata teidän, vai pitääkö pitää omat vaan, ja kieltää koskemasta tarhan leluihin. ?

olemme luvan saaneet, ja sanoneet, että meidänkin leluja saa tottakai lainata, mutta tänään tarhantäti kielsi lapsia ottamasta meidän tytön leluja, koska " ne eivät ole tarhan" ..

olen hieman ihmeissäni, kuinka oikein pitäisi toimia? heeelp..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
2/5 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vuoroin vieraissa" , eli anna lupa käyttää teidän leluja ja te saatte puolestanne käyttää heidän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten yhteisillä säännöillä :) Ole vain vanhempi ja päätä itse mitä saa tehdä ja mitä ei.

Vierailija
4/5 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntui niin kurjalta kieltää lapselta vesileikit, kun hän niistä pitää, ja mielestäni se myös on kehittävää:)) , kun kieli keskellä suuta harjoittelee kantamaan vettä lapiossa läikyttämättä:))

olin vain huomaavinani tarhatädissä hieman " v*ttuuntumista" , kun ensin annoin lapseni mennä lätäkköön, ja se täti joutui kieltämään toisia tekemästä samoin.. sanoi lapsille niin että minäkin varmasti kuulin : " olemme sopineet, että emme mene tähän lätäkköön" --- juuh..

olin aivan tuskissani, että miten tässä nyt pitäisi toimia.. himpula sentään.

Vierailija
5/5 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lelujen kanssa ehkä sopisin, että saa lainailla puolin ja toisin, ei siis yksipuolisesti. Hankalan kuuloista.

Tai sitten voit kieltää lelujen lainaamisen kumminkin päin ja voit antaa lastesi tehdä niinkuin haluat, leikkiä lätäkössä. Tai sopia, että lapsesi saavat lainata tarhan leluja, mutta omianne ei saa käyttää, tai että omanne ovat kokonaan piilossa tarhapäivän aikana jos pihalla olette?

Päätä itse tai keskustele tarhatätien kanssa.