Hurja pörssi nousu.
Kommentit (46)
Sietää noustakin viimeaikaisten laskujen jälkeen. Tosin minä olen kiinnostunut kurssien tasosta Yhdysvalloissa 12 vuoden päästä, kun jään eläkkeelle ja siirrän sitten rahani johonkin vähän vähemmän heiluvaan sijoitusinstrumenttiin.
Sitä ennen ehtii varmaan tulla vielä monta nousua ja laskua.
Onneksi tuli tankattua pohjalla. Kymppitonni tullut jo tienattua tänään. Ei paha.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tuli tankattua pohjalla. Kymppitonni tullut jo tienattua tänään. Ei paha.
Mulla salkku plussalla eiliseen verrattuna noin 5000 euroa.
Jenkkimarkkina avaa yli 1,5% miinuksella, joten iltapäivällä kääntyy täälläkin laskuun. Myös öljy luisuu.
Veikkaisin että tienaan 50 tonnia. Myyn heti ja otan rahat pois koska harvoin pörssi on niin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Jenkkimarkkina avaa yli 1,5% miinuksella, joten iltapäivällä kääntyy täälläkin laskuun. Myös öljy luisuu.
Nyt tarkkna! Jenkeissä julkaistaan tunti ennen avautumista taloustietoja, voi kääntyä vielä kumpaankin suuntaan
Koronan aikaan kurssit -50 %, josta nousivat takaisin entiselleen. Turha kursseja on tuijotella ja kriisit ovat aina väliaikaisia.
Monella on väärä käsitys siitä että oikeasti jokin rahavuori on hävinnyt, kun kurssit laskee paljon. Kun oikeasti on kyse vain siitä että viimeiset vaihdot osakkeella ovat tapahtuneet eri hintaan.
Itse sain ostettua mutta puoliso ei kun Nordea ei saa kuntoon puolison osakesäästötiliä. Ei voi siirtää rahaa tilille.
Vierailija kirjoitti:
Koronan aikaan kurssit -50 %, josta nousivat takaisin entiselleen. Turha kursseja on tuijotella ja kriisit ovat aina väliaikaisia.
Tullit jäi päälle kauppasota on edelleen käynnissä ja ottaa kierroksia.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain ostettua mutta puoliso ei kun Nordea ei saa kuntoon puolison osakesäästötiliä. Ei voi siirtää rahaa tilille.
Ostit nousupäivänä?
Vierailija kirjoitti:
Sori buumerit kyykkää coolisti iltaan mennessä
Tiesitkö, että 90-luvulla syntyneet ovat tämän päivän buumereita?
Niin eipä ne tullit nyt ainakaan firmojen tuloksia paranna joten kun noustaan nyt yli äyräiden kiihkossa niin todellakin kannattaa vähentää.
Kiina dumppaa kohta teräksensä eurooppaan joten kannattaa myydä teräsfirmatkin pois ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Monella on väärä käsitys siitä että oikeasti jokin rahavuori on hävinnyt, kun kurssit laskee paljon. Kun oikeasti on kyse vain siitä että viimeiset vaihdot osakkeella ovat tapahtuneet eri hintaan.
Tämä on hyvä muistaa.
Jos omistaa osuuden isosta paperitehtaasta niin kyllä se tehdas on siinä samalla paikalla tänään ihan kuten se oli viikko sitten. Ihan samalla tavalla tuottaa paperia ja myy sitä asiakkaille.
Hesan pörssi on jumissa koska tienaan niin paljon .