Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaaminen ystävän kanssa ei onnistu

Vierailija
09.04.2025 |

Asun ystäväni kanssa eri kaupungissa noin 1-2h matkan päässä. Ystäväni ei sovi kanssani tapaamisia, jos ehdotan tapaamista, hän saattaa sanoa vain, että ei ehdi (Eikä ehdota uutta ajankohtaa). Tapaaminen onnistuu hänen kanssaan noin 2-3 kertaa vuodessa. Emme juurikaan viestittele tai ole muuten yhteyksissä. Luulin, että hän oli paras ystäväni ja kun tapaan häntä, tuntuu hän edelleen läheiseltä. Muutoin olen joutunut pettymään ihmissuhteeseemme usein jo monen vuoden ajan. Pelkään ottaa aihetta puheeksi, sillä en halua painostaa häntä. Mitä ajattelette, miten minun kannattaisi toimia? Sopeudunko tilanteeseen ja yritän silloin tällöin ehdottaa tapaamista, vaikka joudun useimmiten pettymään (mikä taasen satuttaa minua itseäni)?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun pitäisi jo ymmärtää että hän pyristelee irti. 

Vierailija
2/9 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua loukata sinua sanomalla suoraan etten halua enää olla tekemisissä kanssasi vaan toivon, että ymmärtäisit sen itse. Olemme erilaisissa elämäntilanteissa eikä meillä ole enää mitään yhteistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi takerrut? 

Vierailija
4/9 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun sinä et nyt ehdota tapaamista. Jos kaveri arvostaa ystävyyttänne, hän kyllä tekee jossain vaiheessa aloitteen. Jos ei tee, hän todellakin haluaa sinusta eroon. Yhdessäkään ihmisessä ei kannata väkisin roikkua. Harmillinen tilanne, mutta sitten vain nielet harmisi ja jatkat matkaa.

Vierailija
5/9 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyydestä kasvaa irti, kun asuu kaukana toisesta.  Enää ei ole niin paljon yhteisiä asioita, joista jutella ja keskustella.

Harrastuksetkin voivat olla ja usein ovatkin erilaisia.  Ja tulee uusia, joista ajan myötä, tulee yhtä läheisiä, kuin te olitte ennen.

Näin se vaan menee, eikä sille mitään voi.  Hyvät opiskelutoveritkin unohtuvat, vaikka opiskeluaikoina oltiin, mitä parhaimmat kaverit, ja niiltä ajoilta jäi paljon kivoja muistoja.

Eihän tuo mikään outo juttu.  Avioliitossakin puolisot voivat kasvaa erilleen, toinen saattaa rakastua johonkin uuteen mieheen / naiseen.  Ja ero tulee.

Vierailija
6/9 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystävä? Ette soittele,viestittele. Näette 2-3 krt vuodessa. Mitä hittoa? 

Vierailija
7/9 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on samaa vanhaa toisto.   Siis trolli.  

Tuo ystävyys aloitus on palstalla toistuvasti.

Tarkoitus onkia kommennteja > vipinää palstalle > paljon klikkauksia > rahaa palstalle.

Ovat lähes aina Sanoman toimittajien itsetehtyjä trolli aloituksia.

Vierailija
8/9 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin viime viikonloppuna ystävän, jonka kanssa edellisestä tapaamisesta oli varmaan 10 vuotta, ja sekin oli vain ohimennen moikkaaminen. Kunnon keskusteluista varmaan 20 vuotta. Yhteydenpidossa muutenkin on ollut useamman vuoden tauko. Edelleen olemme ystäviä.

Tosiystävyys ei kuole koskaan, vaikka välimatkaa olisi paljon, ja aikaa yhteydenpidolle ei aina löytyisi.

Vierailija
9/9 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on joskus outo tapa ajatella joko tai. Vaikkei olisi tekemisissä ei useimmiten tarkoita mitään.

Miehet moikkailee vanhoja tuttuja ilman draamaa kun tulee vastaan, muttei ole tuota outoa pakonomaista toisen kyttäämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan