Poistaisitko serkkusi fb-kavereistasi puolison pyynnöstä
kun tilanne tämä. Kyseessä miespuolinen serkku jonka olen nähnyt viimeksi lapsena, hän oli ehkä 5v. Muistaa minut sieltä. Hänellä vaikeita elämänkokemuksia ja minä tunnen hänen elämästään poistuneet ihmiset. Siksi hän varmaan kokee minut läheiseksi. Oli aivan onnessaan kun löysi minut facebookista.
Sitten häneltä alkoi tulla yksityisviestejä. Jotain sukulaisiin liittyvää alkuun, mutta sitten alkoi tulla sydämiä ja kehuja. Lopulta yöllisiä viestejä, linkkejä rakkauslauluihin ym. Lisää kehuja ja sydämiä ja nämä jatkuu, vaikka näihin ei mitään reagoisi tai reagoisi kylmästi.
Mieheni oli mustasukkainen ja pyysi poistamaan kavereista.
Poistaisitko sinä?
Kommentit (26)
Meillä mä voin pyytää miestä poistamaan jonkun kavereistaan ja hän mua. Ja poistetaan myös. Päivänselvä asia. Kukin tavallaan.
En poistaisi mutta kysyisin että miksi lähettelee rakkauslauluja ja kysyisin myös että kai hän tajuaa että ollaan serkkuja ja että olen naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
En poistaisi mutta kysyisin että miksi lähettelee rakkauslauluja ja kysyisin myös että kai hän tajuaa että ollaan serkkuja ja että olen naimisissa.
No tässä tapauksessa hän kyllä tietää meidän olevan serkkuja, tottakai. Ja molemmat ollaan naimisissa ja senkin hän tietää. Ap
Mä en puolison aivoituksista poistais mitään. Eikä mulla koskaan olisi edes mustasukkaista puolisoa, mustasukkaisuus on sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Mä en puolison aivoituksista poistais mitään. Eikä mulla koskaan olisi edes mustasukkaista puolisoa, mustasukkaisuus on sairaus.
Sulla ole puolisoa ylipäätään.
Ei kuulu muille. Kieltäisin serkkua jatkamasta tuollaista viestittelyä.