Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poistaisitko serkkusi fb-kavereistasi puolison pyynnöstä

Vierailija
09.04.2025 |

kun tilanne tämä. Kyseessä miespuolinen serkku jonka olen nähnyt viimeksi lapsena, hän oli ehkä 5v. Muistaa minut sieltä. Hänellä vaikeita elämänkokemuksia ja minä tunnen hänen elämästään poistuneet ihmiset. Siksi hän varmaan kokee minut läheiseksi. Oli aivan onnessaan kun löysi minut facebookista. 

Sitten häneltä alkoi tulla yksityisviestejä. Jotain sukulaisiin liittyvää alkuun, mutta sitten alkoi tulla sydämiä ja kehuja. Lopulta yöllisiä viestejä, linkkejä rakkauslauluihin ym. Lisää kehuja ja sydämiä ja nämä jatkuu, vaikka näihin ei mitään reagoisi tai reagoisi kylmästi.

Mieheni oli mustasukkainen ja pyysi poistamaan kavereista.

Poistaisitko sinä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En poistaisi. Miksi sun puoliso tietää noista viesteistä?

Sinäkö et kertoisi tällaisista puolisollesi??

Ei kuulu muille. Kieltäisin serkkua jatkamasta tuollaista viestittelyä.

Vierailija
22/26 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mä voin pyytää miestä poistamaan jonkun kavereistaan ja hän mua. Ja poistetaan myös. Päivänselvä asia. Kukin tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En poistaisi mutta kysyisin että miksi lähettelee rakkauslauluja ja kysyisin myös että kai hän tajuaa että ollaan serkkuja ja että olen naimisissa.

Vierailija
24/26 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En poistaisi mutta kysyisin että miksi lähettelee rakkauslauluja ja kysyisin myös että kai hän tajuaa että ollaan serkkuja ja että olen naimisissa.

No tässä tapauksessa hän kyllä tietää meidän olevan serkkuja, tottakai. Ja molemmat ollaan naimisissa ja senkin hän tietää. Ap

Vierailija
25/26 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en puolison aivoituksista poistais mitään. Eikä mulla koskaan olisi edes mustasukkaista puolisoa, mustasukkaisuus on sairaus.

Vierailija
26/26 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en puolison aivoituksista poistais mitään. Eikä mulla koskaan olisi edes mustasukkaista puolisoa, mustasukkaisuus on sairaus.

Sulla ole puolisoa ylipäätään.