Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvänäkijät tai intuitiiviset ihmiset, olisi kysyttävää. Tunnen jotain hyvin erikoista.

Vierailija
09.04.2025 |

Heippa! 

Jospa tämä ketju tavoittaisi ihmisiä, jotka ymmärtävät mitä haen takaa. 

Minulla on murrosten vuosi ja suuri suuri sellainen. Se on sisäinen työ. Olen kiitollinen joka päivä, elämä on ohjannut minut tähän ja tuntuu, että sillä on todella suurempi tarkoitus. Palasia on alkanut hyvin jännällä ja odottamattomalla tavalla kerääntymään paikoilleen. 

Elämäni muuttuu valtavasti ja hyvään suuntaan. Tässä on se kysymys tavallaan, että miten voin tuntea jotain niin voimakkaasti vaikka "en tiedä". Tiedän jotain hyvin vahvasti tietämättä. Tiedän, että löydän tarkoituksen ja olen jonkin todella suuren äärellä. Tämä tunne on kutkuttanut vaimeasti jo pitkään mutta alkanut vain voimistumaan. 

Tämä on käsittämätöntä. Elämäni aiemmin oli helvettiä, päihteitä ja kaikkea hyvin kamalaa. Tuntuu, että minut on tavallaan huomattu ja annettu mahdollisuus. Kuin universumi, luoja, Jumala etc. olisi kanssani ja näyttäisi suuntaa. Siltä minusta tuntuu. Kun kirjoitin tuon kohdan, niin itseasiassa tunsin kehossa lämpöä ja iloa voimakkaasti. 

Tämä on niin mielenkiintoista aikaa, että oli ihan pakko tulla kirjoittamaan. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet se joksi itsesi teet ja kannattaa olla hyvä ihminen en osaa sanoa enempää sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan