Kuka helvetti enää tekstiviestejä lähettää?
Kaikenlaiset papparaiset aina kyselevät notta naisetko siellä lähettelee tekstiviestejä jos näpertää älyluuria.
Aargh. Käpypapat ja muut vastaavat eivät ehkä ymmärrä, ettei kukaan nyky"nuori" enää mitään tekstiviestejä lähettele. Niin 90-lukua.
Kännykällä voi ajankulukseen vaikka pelata.
Näiden käpypappojenkin maailmankuvassa nainen tarkoittaa jotain 150 kiloista tankkeria, joka saa portaissa sydänkohtauksen. Yök yök yök yök.
Papat toki itse ovat jo unohtaneet mitä paneminen ja nussiminen on.
Kylläpä taas alkoi veret kiehua.
Kommentit (27)
Nykynuoret eivät lähetä enää tekstareita siitä yksinkertaisesta syystä, etteivät osaa lukea eivätkä kirjoittaa.
Minä. Poistin WhatsAppin, koska linjoille tuli ihmisiä joiden kanssa en halunnut olla tekemisissä.
Mitä toisten viestittelytapa ap:n persettä kutittaa? Miten hän pitää yhteyttä vanhempiinsa?
Pakko jos vastaanottajalla ei ole nettiä puhelimessa tai ei ole älypuhelinta.
On sulla huolet. Mahdatko voida hyvin.
Mulle tulee tekstareita esim. vakuutusyhtiöstä, operaattorilta, rengashotellista, hammaslääkäristä, postilta, matkahuollolta, postnordilta jne.
Valtio lähetti tekstiviestipyynnön että äänestäisin.
Hämeen Sanomien lyhyet kommentit yleisönosastolle vastaan otetaan tekstiviesteinä.
Vierailija kirjoitti:
Minä. M58
Minä myös lähetän niitä. Ap on suvaitsematon muita ihmisiä kohtaan. T. Paholainen.
Vierailija kirjoitti:
Ja ap:n ikä?
Max 10 v.
piippiip,piippiip
chillaa hei,ota iisisti.
Vierailija kirjoitti:
Minä. M58
Sama ja sama.
Eri
Onhan ne Whatsapp ja kaikki muut pikaviestipalvelut tekstiviestein toimivia... Mitä muuta sitä tehdään kun laitetaan niitä viestejä 100 päivässä?
Txtarit niin 90 lukulaista?
Kun sain ekan GSM puhelimeni vuonna 1997, ei kaikissa matkapuhelinliittymissä edes ollut tekstiviestin lähetystoimintoa.
Vakio-ominaisuudeksi se tuli mielestäni vasta vuosikymmenen loppupäässä.
2000 luvun alussa sitten tuli rajoittamattomat txtaripaketit, joissa kiinteään kuukausihintaan sai lähettää niin paljon viestejä kuin halusi. Jossain vaiheessa operaattorit laskivat tätä max rajaa 1000 viestiin/kk.
Sitten tulivatkin jo txtaripaketit, 100 viestiä 100min puhelua ymymyn
Ilmaisia viestejä jos menee nettiyhteyden kautta.Rsc vai mikä se oli?