Uraäitirinki rahoittamaan kotiäitiä
Kotiäitinä tiedän että oma raha olisi kivaa. Toisin kuin uraäiti työskentelee 8.....15 minä olen aina töissä 24/7. En saa palkkaa vaikka kotivaimous on tärkeintä työtä. Tiedän että uravaimoilla on huono omatunto kun rikkovat Raamattua mutta ehdotan:
5 uraäitiä naapurustossa rahoittaisi kotiäitia. Jokainen 100 e kk. 500e ei nyt paljon minua lämmitä mutta parempi kuin nykyinen 0e kk.
Oletko sinä se uraäiti joka perustaa kotiäitikummiringin ja laitT ekan satasen tulemaan ja otat yhteyttä verottajaan miten saan pienen veron. Kiitos jo etukäteen yhteisteistyöstä@
Kommentit (6)
Jaa, no mä oon "uraäiti". Töissä päivästä riippuen 8-17 tai 8-18, asiantuntijahommissa ei paljon kelloa katsella (ja toim huom, mikään työpäivä ei kestä 7h Suomessa). Ja kun nää hommat loppuu, teen sit sellaisen 4-5h/pvä kotihommia, lasten kuskausta jne jne. Samoin viikonloput. Eli tehdään diili, mä maksan sulle 100€/kk ja sä hoidat noi mun kotihommat?
Voit alkaa perhepäivähoitajaksi, saat olla kotona ja samalla tienaat.
Jalkojen levittäminen ja kotiin jääminen sillä vivulla ei ole mikään ultimaattinen taito, jota muiden pitäisi sponsoroida hamaan tappiin asti.
Onpas härski