Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nebido kokemuksia

Vierailija
09.04.2025 |

Kuinka nopeasti vaikutus? Mitä huonoja vaikutuksia? Mitä hyviä? 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan saanut pistoksina?

Vierailija
2/20 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan saanut pistoksina?

Haloo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole henk.koht. kokemuksia mutta 4ml mälli yhtenä kuplana kankkuun tuntuu aika isolta satsilta.

Vierailija
4/20 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii hyvin. 3kk välein pistos pakaralihakseen. 

Vierailija
5/20 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten vaikuttaa? Erektiot tulee ja laukeat vaimon sisälle? Mun miehellä juuri tuo ettei laukea sisälleni... Se häiritsee häntä kovasti. Olen kyllä sanonut, ettei haittaa! Ja tehdäänhän me muuten kaikkea: suuseksiä, hieromista, käytetään peiliä, leluja on kummallekkin, takaa päinkin yritetään, käytetään eti paikkoja seksille jne. Auttaiskohan tuo piikki siihen laukeamiseen?

N58

Vierailija
6/20 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole henk.koht. kokemuksia mutta 4ml mälli yhtenä kuplana kankkuun tuntuu aika isolta satsilta.

Se pitääkin pistää TODELLA hitaasti. Vähintään pari minuuttia täytyy mennä. Muuten tulee pistoskohta tosi araksi.

Itselläni pistos 4kk välein. Paras vaikutus alkaa noin 2vk päästä pistoksesta, kestää about reilun kuukauden, sit alkaa vähitellen hiipumaan.

Aamuseisokit ovat tosi mukavia, varsinkin, kun vaimo tykkää nimenomaan aamuseksistä. Ja tuntuu, että erektiokin on jotenkin turpeampi, kun teho on huipussaan.

3kk voisi olla hyvä pistosväli "tehojen" suhteen, mutta tahtoo jotkut veriarvot nousta liian korkeiksi, niin 4kk välein mennään.

"Väärien" veriarvojen nousua lukuunottamatta haitoista en osaa sanoa. Hiusten olen huomannut harvenevan, mutta voi olla enemmänkin sukurasite, ja ikääkin lähemmäs 60.

Vierailija
7/20 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä tuohon edelliseen, että on varmaan yksilöllistä, miten nopeasti/pitkään/tehokkaasti pistos vaikuttaa.

Vierailija
8/20 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten vaikuttaa? Erektiot tulee ja laukeat vaimon sisälle? Mun miehellä juuri tuo ettei laukea sisälleni... Se häiritsee häntä kovasti. Olen kyllä sanonut, ettei haittaa! Ja tehdäänhän me muuten kaikkea: suuseksiä, hieromista, käytetään peiliä, leluja on kummallekkin, takaa päinkin yritetään, käytetään eti paikkoja seksille jne. Auttaiskohan tuo piikki siihen laukeamiseen?

N58

Hei, laitoin omia kokemuksia pariin edelliseen viestiin ja huomasin viestisi sen jälkeen.

Tosiaankin, itselläni on tullut korvaushoidon aloittamisen jälkeen nimenomaan ongelmia välillä laueta yhdynnässä. En ole varma, johtuuko se nyt edes siitä, mutta ajallisesti osuu yksiin.

Joka tapauksessa ei se ainakaan päinvastoin ole vaikuttanut, että laukeasin helpommin kuin ennen.

Mutta kuten jo aiemmin sanoin, yksilöllisiä eroja niin hyödyistä kuin haitoista varmasti esiintyy.

Vierailija
9/20 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N58

Seksiä tekee enemmän mieli ja jaksaminen elämässä on muutenkin parempaa. Erektiokin tuntuu olevan paljon parempi, mutta se saattaa johtua myös lisääntyneestä halusta.

Nebido on hormonivalmiste, jolla hoidetaan testosteronivajauksen oireita, ei sinänsä erektio-ongelmia. Jos miehesi testosteronitaso on riittävä niin silloin apua kannattaa etsiä muualta. En ole itse kokenut mitään muutosta laukeamisessa ennen hoitoa ja nyt hoidon aikana.

Vierailija
10/20 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pitääkin pistää TODELLA hitaasti. Vähintään pari minuuttia täytyy mennä. Muuten tulee pistoskohta tosi araksi.

Itselläni pistos 4kk välein. Paras vaikutus alkaa noin 2vk päästä pistoksesta, kestää about reilun kuukauden, sit alkaa vähitellen hiipumaan.

Aamuseisokit ovat tosi mukavia, varsinkin, kun vaimo tykkää nimenomaan aamuseksistä. Ja tuntuu, että erektiokin on jotenkin turpeampi, kun teho on huipussaan.

3kk voisi olla hyvä pistosväli "tehojen" suhteen, mutta tahtoo jotkut veriarvot nousta liian korkeiksi, niin 4kk välein mennään.

"Väärien" veriarvojen nousua lukuunottamatta haitoista en osaa sanoa. Hiusten olen huomannut harvenevan, mutta voi olla enemmänkin sukurasite, ja ikääkin lähemmäs 60.

Mulla veriarvot pysyy muuten hyvin aisoissa, mutta hemoglobiini on hieman turhan korkealla. Jonkin verran sitä saa laskettua verenluovutuksella.

Vierailija
11/20 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla veriarvot pysyy muuten hyvin aisoissa, mutta hemoglobiini on hieman turhan korkealla. Jonkin verran sitä saa laskettua verenluovutuksella."

Voiko tosiaan noin vaikuttaa? Onko muuten tehokas? Seisokki tulee ja pysyy? Yhdynnässäkin? Teen kyllä miehelleni kaikenlaista, mutta ei tahdo pysyä loppuun asti erektio...

Vierailija
12/20 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulla veriarvot pysyy muuten hyvin aisoissa, mutta on hieman turhan korkealla. Jonkin verran sitä saa laskettua verenluovutuksella."

Voiko tosiaan noin vaikuttaa? Onko muuten tehokas? Seisokki tulee ja pysyy? Yhdynnässäkin? Teen kyllä miehelleni kaikenlaista, mutta ei tahdo pysyä loppuun asti erektio...

Minulla oli testosteronivaje, joten Nebido auttoi itselläni. Miehesi pitää selvittää oma tilanteensa urologilla, koska syitä heikkoon haluun ja erektioon on niin monia. Nebidoa ei määrätä ellei ole selkeää testosteronivajetta.

Vierailija
13/20 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä ikäsi? Mieheni on vasta 63 v.

Vierailija
14/20 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitykseni on, että korvaushoidossa voi joskus olla liian alhainen testosteronitaso, jolloin erektio tulee, mutta laukeamista ei tapahdu.

Matala testosteroni voinee johtua vaikkapa uniapneasta eli kroonisesta huonosta nukkumisesta.

Vierailija
15/20 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä ikäsi? Mieheni on vasta 63 v.

Vierailija
16/20 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mulla veriarvot pysyy muuten hyvin aisoissa, mutta on hieman turhan korkealla. Jonkin verran sitä saa laskettua verenluovutuksella"

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
17/20 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukset Nebidosta valitettavasti itsellä negatiiviset. Merkittävää eroa missään jaksamisessa en huomaa. Verenpaine noussut noin 150/100 lukemiin, ferritiini jostain syystä pudonnut raudanpuutteen tasolle hemoglobiinin ollessa korkea. 

kuuden viikon välein on pistetty ja kontrolleissa kuuden viikon välein olleet S-testot 9-13 välillä. Eli käytännössä ollaan jopa alle lähtötason noinkin tiuhalla pistovälillä. 

jos saatte minkä tahansa testokorvauksen, suosittelen seuraamaan verenpainetta itsenäisesti. 

Vierailija
18/20 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on siedettävä lisäaine, naisten haluttomuuteen jonka aiheuttajana on lääketieteellinen tai psykiatrinen sairaus, Ihmissuhde- tai parisuhdeongelmat, tai toisen hoidon tai lääkkeen haittavaikutukset, on oma lääke, Vyleesi: https://www.health.harvard.edu/blog/a-new-drug-for-low-sexual-desire-in… mutta se on pistettävä noin 45 minuuttia ennen kutakin rakasteluyritystä.

Vierailija
19/20 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 60 mies. Ei doping taustaa. Matalat testot. Nebido 8-9 viikon välein. Vuoden kohdalla kouluarvosanoin (4-10) ennen ja jälkeen numerot.

Libido 7 -> 9, Erektio 7 -> 9, Yleinen jaksaminen  8 -> 10, Mieliala, kyky nauttia elämästä 7-8 -> 9-10, salitreeni ja urheilu 7 -> 10.

Eli libidoon ei täysin ihmelääke. Seikka mikä ei ollut syy hoidon aloitukseen eli salitreeni reagoi selkeästi parhaiten.

Vierailija
20/20 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N58

Tiukempi pillu voisi auttaa?