Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kehtaa alkaa suhteeseen, koska minun pitäisi kertoa, että olen ollut 8 vuotta ilman toisen kosketusta

Vierailija
08.04.2025 |

Tulee niin looseri olo kun miettii, että olen ollut sinkkuna 5 vuotta ja ilman mitään suhteita. Sitä ennen ex ei halunnut mitään läheisyyttä 3 vuoteen. Ei kohota mitenkään itsetuntoa kun sanoo, että sek## kuoli edellisessä suhteessa. En haluaisi kuitenkaan valehdellakkaan tällaisessa asiassa. 

N.47

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ole pakko kertoa kauanko ollut ilman naista. En minäkään kertonut kun 6 vuoden jälkeen aloin seurustelemaan. Valkoinen valhe pelastaa ja kerrot vaan sille naiselle jos jonkun tapaat että on ollut joku suhde 1.5 vuotta sitten mutta ei siitä tullutkaan niin vakavaa kun halusitte eri asioita ja erositte sovussa.

Vierailija
22/27 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa jossa on terve pohja, voi kertoa kaiken.

Pitää olla ensin parisuhde !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei seksiä 12 vuoteen enkä usko, että koskaan enää tulee olemaankaan, en edes haaveile enää.N61v

Vierailija
24/27 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voisi parempaa kuulla tapailemaltaan uudelta naiselta.

Vierailija
25/27 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee puhe niin lyhyesti mainitse olleesi suhteessa aiemmin, ei tarvitse  kertoa ettei lopuksi ollut s..siä. Kukaan ei varsinaisesti halua  varmaan ole tarkempaa tietoa kuulla aiemmasta suhteesta. Itse jätin kertomatta yhden yön seikkailuni eron jälkeen ja uuden suhteen välillä. Olin sinkkuna 8v.

Vierailija
26/27 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeutta peliin vaan. Toisen ihmisen ikävä saa venymään omista periaatteista. Itsellä viimeisimmästä yhdynnästä 9 vuotta ja kunnon kiihottuneisuus ja liukastusvoide auttoivat.

Tärkeämpää on luottamus ja kunnioitus ja halu tuottaa itselle ja toiselle hyvää.

Vierailija
27/27 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kahdeksan vuotta paljon? Unohtaako siinä ajassa miltä se kosketus tuntuu?

Varman kuitenkin parempi kuin että ei ole koskaan ketään koskettanut eikä kukaan koskettanut takaisin. Sitä on vaikea alkaa opettelemaan koskettamista, kun ikä alkaa nelosella eikä siitä voi todellakaan kenellekään kertoa.