Kuinka monta seksisuhdetta kerrallaan?
Joku täällä kertoi pitävänsä viittäkin miestä yhtä aikaa, pelkkään seksiin.
Itsellä on 1 vakkari, josta tuli myös ystävä ja ystävä, jonka kanssa alkoi kipinöidä. Nykyään ollaan aika puhtaasti fwb. Ihastustakin esiintyy. Vakkari tuntuu kiintyneen ja minun ja ystävän välillä on toisinaan tunteita.
Kolmas mies olisi kiinnostunut, mutta se tuntuu jo paljolta. Ehkä voisi kokeilla kerran, jos oikein tekisi mieli. Se olisi ehkä säälistä antamista tai paineen purkua. Enempää ei tee mieli, miehiäkään.
Kommentit (17)
Minä seurusteli 4 eri naisen kanssa yhtäaikaa useita vuosia. Toki lisäksi yökerhossa hinatut pikavuorot päälle.
Koska siihen aikaan oli siemennesteen ylituotantoa ja sijoitus vaikeuksia jouduin jakamaan lastin useisiin eri emättimiin tai anuksiin pitkin viikkoa. Ja homma toimi hyvin.
Sormea sisään työntäessä tunne oli kuin olisi vierasta saanut
Yksi ja aina vain yksi, heterosuhde. Kinkkuja voi olla enemmän. Seksi (sex) tarkoittaa sukupuolta, mies tai nainen.
Kolme on aika maksimi. Muuten tulee helposti puhuttua itsensä pussiin. Halua olisi useampaankin, mutta kuntokaan ei tahdo riittää. Henki olisi altis, mutta liha on heikko.
M33
Varmaan pystyisin, mutta en koskaan ole ollut niin etevä hankkimaan seksiseuraa. Nyt olen ollut jo vuosia suhteessa.
Nuorempana seksikertojen välissä oli tyypillisesti joku 6-12kk, vaikka lähes joka viikonloppu yökerhoissa notkuinkin.
Jos on vientiä ja kiinnostusta, on sitten nainen tai mies, niin ehdottomasti kannattaa antaa hyvän kiertää.
3-4 on näin miehenä aika maksimi. Kiinnostus koko panemiseen hiipuu tuon määrän jälkeen. Ihan loputtomasti ei jaksa. Tällä hetkellä kierroksessa on kolme. Emme kysele emme kerro. Tämä elämäntyyli sopii minulle. Jos joku naisista yrittäisi tuoda mukaan tunteita se loppuisi heti siihen.
Kolmea naista tuli nuorempana naitua reilun vuorokauden aikana.
Mulla oli puolisen vuotta neljä naista yhtäaikaa, kyllähän siinä.sai kalenteria päivittää milloin missäkin piti olla, kuitenkin jokaisen kanssa vähintään kerran viikossa.
Tykkään välillä tuhmailla puolison tietämättä, ja silloin esim. kolmet treffit tuttujen miesten kanssa samana iltapäivänä täysin mahdollista. Nämä miehiä, joiden kanssa harrastan seksiä silloin tällöin. Hyvä, mutkaton suhde heihin kaikkiin. Kaksi kolmesta varattuja. Tykätään seksissä samoista asioista ja pidetään seksiä luonnollisena useamman kuin yhden ihmisen kanssa. He tykkäävät antaa nautintoa minulle ja minä heille.
Kolme naista on ihan sopiva, kaikki jonkin verran erilaisella kropalla. Yksi ahkerassa käytössä ja kahta muuta silloin tällöin. Yhdellä isot rinnat ja keskipitkät hiukset, toinen tosi hoikka ja notkea (taipuu mahtavasti) lyhythiuksinen ja ensin mainittu kaikin puolin hyväkorppainen pitkät hiukset. Kaikki tummia kun en muista oikein tykkää.
Mulla kolme vakkari miestä ja sitten jotain random miehiä silloin tällöin. Kaikki vakkarit tietää että mua panee useampi mies.. n42
Annatko kaikille paljaalla?
Vierailija kirjoitti:Mulla kolme vakkari miestä ja sitten jotain random miehiä silloin tällöin. Kaikki vakkarit tietää että mua panee useampi mies.. n42
Kaikki vakkarit paljaalla. Mutta randomit aina kumilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Mulla kolme vakkari miestä ja sitten jotain random miehiä silloin tällöin. Kaikki vakkarit tietää että mua panee useampi mies.. n42
Miten usein vakkarit pääsee susta nauttimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten usein vakkarit pääsee susta nauttimaan?
Toivottavasti myös miehet nauttii musta, mutta mie nautin ainakin miehistä. Riippuu tietysti paljon monestakin asiasta. Mutta nyt keväällä ollut aika kiva fiilis, niin kyllä kerran viikossa vähintään on päässyt jokainen vakkari näkemään. Ja ollut kyllä aika monta random miestäkin..
En ole kiinnostunut olemaan kuin yhden ihmisen kanssa kerrallaan ja haluan että se toinenkin on vain minun kanssani. Teen hyvin selväksi että minulle voi ihan ilmoitusluontoisesti kertoa että haluaa jonkun muunkin kuvioihin niin lopetetaan sitten meidän juttu. Helppoa ja yksinkertaista.
Joillekin tämä on kuitenkin ollut kauhean vaikeaa ymmärtää, että vaikka olisi muuten miten täydellinen mies tai nainen minulle ja hänellä vaimolta tai mieheltä lupa tai avoin suhde tai polycule tai mikä ikinä niin minua ei kiinnosta. En edes viestittele saati treffaile useiden kanssa päällekkäin. Muut saavat tehdä miten parhaaksi näkevät.
Antaa mennä vaan, niin monen kanssa, kuin pystyy!