Näin nelikymppisenä varattuna en ymmärrä, miten
kukaan tämänikäinen innosta hihkuen menee uuden miehen kanssa sänkyyn. Saisi kyllä olla varsin pitkään kestänyt tapailu ja luottamus mieheen, että sellaiseen ryhtyisi. Ihmettelen, kun jotkut niin lyhyen tuntemisen jälkeen menevät uusien tuttavuuksien kanssa sänkyyn, vaikka ulkonäkökin on mitä on.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Seksi on parasta nelikymppisenä.
Mulla iso muna. Suominainen tukkaa.
T. Muhammed 👨🏿
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä haet tällä aloituksella? Kenen ulkonäkö? Niin naisissa kuin miehissä molemmissa on yksilöitä, jotka kaipaavat vain seksiä. Miksi pitäisi olla parisuhteessa jos ei syystä tai toisesta halua? Mitä vikaa pelkässä seksissä on jos se kummallekin sopii.
Niin ap vastaa tähän. Itse en halua parisuhdetta koska se ei anna minulle mitään positiivista elämään. Seksi taas saa tuntemaan että on ylipäätään elossa.
Olen 33v M ja muutamaa +40v varattua naista olen pannut. Olen itsekkin varattu. Ja voin sanoa että parhaat kyydit tulevat juuri heiltä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 33v M ja muutamaa +40v varattua naista olen pannut. Olen itsekkin varattu. Ja voin sanoa että parhaat kyydit tulevat juuri heiltä.
Hyh hyh!🤢Oikein unelmamies pettää puolisoaan vanhojen varattujen lort tojen kanssa.🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyh hyh!🤢Oikein unelmamies pettää puolisoaan vanhojen varattujen lort tojen kanssa.🙄
Se on parasta. Ei kannattaisi pihdata, muuten lähden muihin peteihin.
Niin. En tajua tinderiläisiä: heti sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti naiseskin pettää sua. Ja toivottavasti jättää sut!🤗vaikka trollihan sä olet.
Vierailija kirjoitti:
Ma tulla ja panna sua. Ma tukkaan panna lihavaa suominaista.
T. Muhammed 👨🏿
Käskin katsoa sun ip:stä tulevan paskan, persu.
Nettivinkattu.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että se on parasta kun sitä tekee sellaisen kanssa, josta tykkää. Iästä viis.
Nelikymppinen varattu kuulostaa alle 20-vuotiaalta inceliltä.
Haloo, "varattu". Epäkypsä termi, jota kakarat ja tyhmät käyttää yhteiskunnan pohjalla.
Aikuiset on parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että se on parasta kun sitä tekee sellaisen kanssa, josta tykkää. Iästä viis.
Se on just näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla iso muna. Suominainen tukkaa.
T. Muhammed 👨🏿
Pasi, sut on nettivinkattu. Vain persnatsi kirjoittaa noin surkeasti suomea.
No mä olen viisikymppinen sinkku. Mua taas ei kiinnosta enää mitkään parisuhteet, en sellaista etsi enkä halua. Jos haluan seksiä, sitä haen sitten kertaluonteisena. Enkä todellakaan mieti mitään ulkonäköjä siinä, keskityn omaan ja toisen nautintoon. Ne oli niitä nuoruuden epävarmuuksia, että mietti näytänköhän hyvältä. Onneksi sellaisista pääsi jossain 40 ikävuoden paikkeilla.
Typerä aloitus, jonka motivoi naisviha ja syrjäytyminen.
Jos molemmat etsivät pelkkää yhden yön seksisuhdetta, ei oikein ole mahdollista tapailla pitkään. Olen minäkin päälle 4-kymppinen naimisissa oleva perheen äiti, joka ei ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja mutta olen tietoinen, että jotkut niitä harrastavat. Ei me olla kaikki samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpinästäsi jäi käteen jaksi asiaa:
1. Seksi naisten kanssa on ihanaa
2. Sinä olet surkea rakastaja (hyvä rakastaja ei joudu kinuamaan ja uhkailemaan vaan hänelle tarjotaan.)
Niin mitä haet tällä aloituksella? Kenen ulkonäkö? Niin naisissa kuin miehissä molemmissa on yksilöitä, jotka kaipaavat vain seksiä. Miksi pitäisi olla parisuhteessa jos ei syystä tai toisesta halua? Mitä vikaa pelkässä seksissä on jos se kummallekin sopii.