Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä se ikääntyminen tuntuu, kun ei pysy nuorten perässä ja musiikkimakukin on vanhojen iskelmätähtien kuuntelemista?

Vierailija
06.04.2025 |

Kaikki noin 70v ja päälle saa vastata.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko olevasi joku puheenjohtaja joka antaa keskustelun aiheet ja määrittää ketkä saavat vastata?

Ei. Et ole sellainen. Olet kusenhajuinen tyhmä luuseri, jolla ei ole sananvaltaa mihinkään. Mietipä sitä!

Vierailija
2/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko olevasi joku puheenjohtaja joka antaa keskustelun aiheet ja määrittää ketkä saavat vastata?

Ei. Et ole sellainen. Olet kusenhajuinen tyhmä luuseri, jolla ei ole sananvaltaa mihinkään. Mietipä sitä!

Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. Terveisin AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelen Rammsteinia.

Vierailija
4/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kauheaa,kun hiukset olleet jo monta valkoiset eikä baareissa kukaan lähde jatkoille.

Vierailija
5/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kuule käy niin, että aikuisena sulla tulee ymmärrystä, että ne viimeisimmät kotkotukset ei ole yhtään tärkeitä tässä elämässä.

Vierailija
6/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi äiti ei kuunnellut erityisesti iskelmää. Enemmän jotain uushengellistä laulantaa kasarilla. Ja nykyään ei tietoa mitä kuuntelee vai ei mitään.

Vierailija
7/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yli 95-vuotias isäni kuuntelee vanhoja iskelmätähtiä ja kevyttä klassista. Itse olen ollut nuoresta pitäen rokkityyppi.

Vierailija
8/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös iskelmät ole nykyisin enemmän nuorisotrendi? Tosiaan me jäärät kuunnellaan enemmän Rammsteinia ja vastaavaa. Itse tosin vasta lähempänä 60 v.

Vierailija
9/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yli 90-vuotias isä katsoo sateliitilla MTV:n nuorisomusiikkia ja tykkää siitä. Minusta on ihan kamalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi