Miksi miehillä on fetissejä? Harvalla naisella on
Ja nää fetissi miehillä on suuri riski jäädä sinkuksi, harva nainen jaksaa jotain pieru-pissa-jalka leikkejä loppuelämän
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Fifty shades of grey myi hyvin. Moniko mies osti sen? Tuskin yksikään. Vai ei ole naisilla fetissejä?
Aika paljon vaikuttanee se, että tarinan mies oli miljonääri. Pena, pitkäaikaistyötön Keravalta, tuskin saisi aikaan samanlaista vipinää pikkareihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fifty shades of grey myi hyvin. Moniko mies osti sen? Tuskin yksikään. Vai ei ole naisilla fetissejä?
Aika paljon vaikuttanee se, että tarinan mies oli miljonääri. Pena, pitkäaikaistyötön Keravalta, tuskin saisi aikaan samanlaista vipinää pikkareihin.
Monella naisella on kyllä selkeä rahafetissi.
Vierailija kirjoitti:
No omasta kokemuksestani voin kertoa että kyllä jokaisella naisella on, mutta he eivät uskalla niistä puhua / kertoa. Oman tyttöystäväni, nykyisen vaimoni, sain puhumaan onneksi ihan ekoilla treffeillä kun vähän juotiin viiniä. Hän tykkää sidonta, alistus ja piiskaus leikeistä, mutta ei ollut uskaltanut kellekkään näistä puhua.
Alkoi kertomaan, kun kerroin omista fantasioistani ja aloitin vieläpä niin että kerroin nähneeni unta jossa olin sitonut hänet pöytään kiinni takaa päin naitavaksi. Tuohon hän tokaisi että "tuo voisi olla todella kiihottavaa kokeilla".....siitä se alkoi 😊
Yhden havaintokappaleen perusteella ei voi yleistää tuolla tavalla, että "että kyllä jokaisella naisella on".
Minulla on ilmeisesti penikseeni liittyvä fetissi . Olen aina ollut liian nopea ja vaimo ei saa orgasmia millään keinoilla,ei omillakaan, vaikka olen yrittänyt vaikka mitä . Kaikki muodot esileikkiin käy mulle mutta sitten lopulta loppui mielikuvitus ja iän myötä myös erektiot heikkeni . Tabutkaan ei toimi ellei ole viikon verran ilman . Sitten tuli tämä strapon/hollow strapon fetissi avuksi kun vaimo tykkää dildon ja klitoriksen yhtaikaisesta kiihotuksesta . Näitä leluja onkin monenlaisia ja huonoimmat on jo hävitetty . Fetissi tämä kai on ja joku onnistumisen ja läheisyyden tarve en tiedä...
Vierailija kirjoitti:
Eip oo tullu ylimieliseen mieleen, että vaikkapa miehen pituus voisi olla fetissi?
Tai että pitää olla jännis?
Naisethan suorastaan pursuvat fetissejä!
Mulla on että mielellään pitäis olla Ginger pisamilla.
Koskaa ei kylläkää oo ollut tällästä poikakaveria.
Mutta näissä mun silmä lepää.
Parisuhteessa naisten suurin fetissi on pihtaaminen.
Vierailija kirjoitti:
No omasta kokemuksestani voin kertoa että kyllä jokaisella naisella on, mutta he eivät uskalla niistä puhua / kertoa. Oman tyttöystäväni, nykyisen vaimoni, sain puhumaan onneksi ihan ekoilla treffeillä kun vähän juotiin viiniä. Hän tykkää sidonta, alistus ja piiskaus leikeistä, mutta ei ollut uskaltanut kellekkään näistä puhua.
Alkoi kertomaan, kun kerroin omista fantasioistani ja aloitin vieläpä niin että kerroin nähneeni unta jossa olin sitonut hänet pöytään kiinni takaa päin naitavaksi. Tuohon hän tokaisi että "tuo voisi olla todella kiihottavaa kokeilla".....siitä se alkoi 😊
Kun jo ollaan parisuhteessa varovat kumpikin kertomasta sellaisista taipumuksistaan tai perversioistaan jotka saattaisivat synnyttää kumppanissa vastenmielisyyttä. Tämän ongelman voi usein järjestellä niin että lähipiirin kaunottaret ovat tietoisia miehen taipumuksista jo ennen ensipuksua, silloin vain sellaiset kaunottaret joilla itsellään on soveltuva perversio antautuvat miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Harva ihminen on fetisisti. Fetisismi on sairas, fetisisti tarvitsee fetissinsä kyetäkseen saavuttamaan tyydytyksensä (miehillä orgasmi, naisilla kliimaksi). Tyhmät ihmiset yrittävät käyttää sanaa fetissi useammalla tavalla väärin.
Miehellä on taipumuksia, tai parafilioita tai perversiota enemmän kuin naisilla, koska mies on enemmän/vahvemmin(kattavammin seksuaalinen kuin nainen. Naiselle seksi on enemmän vaihdantatalouteen liittyvää toimintaa. Täällä on listattu muutama parafilia, mutta jotkin niistä saattaa kuitenkin olla perversioita tai jopa ihan mt-tason sairauksia: https://www.paraphile.com/index.php/List_of_Paraphilias
Monesti ihmiset luulevat taipumuksia, parafiloita taikka perversiota fetisseiksi. Mutta seksuaalinen fetissi on jokin objekti, siis esine taikka kehon muu osa kuin ensisijaiset seksuaaliset elimet, esimerkkinä varpit.
Useilla nuorilla (10+ ja 20+) naisilla fetissit näyttävät olevan märeet sekä tatuoinnit.
Vierailija kirjoitti:
Haha olen sm-domina ja miehet lopulta itkee, että ne oikeasti haluaa vain vaniljaa.
Olet kyllä harvinaisen paska domina siinä tapauksessa, paitsi oikeasti olet pelkkä trolli.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa naisten suurin fetissi on pihtaaminen.
Olen samaa mieltä. Ja tämä fetissi voimistuu ajan myötä. Vaimollani on myös fetissi maata selällään seksissä ja antaa minun hoitaa kaikki hommat. Tai luulen sitä fetissiksi kun mikään muu ei kelpaa. Pitänee kohta sanoa, että pitäisikö hänellä käydä puhumassa tästä jollekin auttajalle.