Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idiootit ihmiset jotka eivät ymmärrä että nyyttärit on NYYTTÄRIT

Vierailija
05.04.2025 |

Ihmisten käytöstavat on kyl niin roskista  välillä.. taas olin nyyttäreillä, jonne yks ei tuonut mitäänv yhteiseen pöytään. Sanoi että ei ehtinyt kauppaan , vaikka tiennyt kutsun sisällön kuukauden 🤡 Mua sit kyrpii tämmöset ihmiset 😃 Eikö tajua että jos kaikki osallistuu ja panostaa niin sun on kohteliasta itekin tuoda jotta kehtaat mässäillä toisten kustannuksella..

Mä en ymmärrä. Kauppoja isossa kaupungissa perkeleen vierekkäin melkeen paikoittain, ei riitä ymmärrys ostaa ees yhtä suklaalevyä??????? Miten vaikeaa tääkin joillekin on???????

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on LOKKI. Ei aikomustakaan tuoda mitään, vaan syödä ja juoda ilmaiseksi. 

Vierailija
2/12 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kutsussa kerrata asioita. Tai kesksutelussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Korjaan, keskustelussa.

Vierailija
4/12 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä ja sen sukulaiset tuli aina kylään tyhjin käsin. Sitte alettiin vaatimaan kahvia vaikka en edes itse juo sitä. Ja luonnollisesti ne paskaset koivet aseteltiin mun lasipöydälle, kyllä ärsytti. Tuoli on tuoli ja pöytä on pöytä! Kun tein pikku naposteltavaa niin eivät sitte käyttäneen lautasta vaan murustelivat koko asunnon. Aina pakko imuroida heti kun olivat lähteneet.

Vierailija
5/12 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla nyyttärit osa ei tuo mitään ja syö silti muiden tuomia ruokia😡

Vierailija
6/12 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä hyvä idea, mut kauhee sählääminen et ketä tuo mitäkin. 

Jos joukossa on yksi persaukinen, niin mitä väliä. Ette te muut siihen kaadu. Höllennä pipoa. 

Vierailija
7/12 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä ja sen sukulaiset tuli aina kylään tyhjin käsin. Sitte alettiin vaatimaan kahvia vaikka en edes itse juo sitä. Ja luonnollisesti ne paskaset koivet aseteltiin mun lasipöydälle, kyllä ärsytti. Tuoli on tuoli ja pöytä on pöytä! Kun tein pikku naposteltavaa niin eivät sitte käyttäneen lautasta vaan murustelivat koko asunnon. Aina pakko imuroida heti kun olivat lähteneet.

Jos suku käy kylässä vuorotellen, ei mitään tarvi tuoda koska jokainen tarjoaa vuorollaan.

Vierailija
8/12 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla nyyttärit osa ei tuo mitään ja syö silti muiden tuomia ruokia😡

Niin ja jos tuo niin ovat punalaputettuja!

Vierailija
9/12 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä hyvä idea, mut kauhee sählääminen et ketä tuo mitäkin. 

Jos joukossa on yksi persaukinen, niin mitä väliä. Ette te muut siihen kaadu. Höllennä pipoa. 

Taidat itse olla se jonka pitää aina kaikki saada halvalla tai peräti ilmaiseksi?

Vierailija
10/12 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä pienistä. Jos sama ihminen tulee aina tyhjin käsin niin osaattepahan muut varautua siihen. 

Vierailija
11/12 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttöähän tuo on. Kauppaan ehtii aiemminkin jos haluaa,  piheydelle keksitty tekosyy. Lokkeilua toisten rahoilla. En koskaan kehtaisi syödä toisten tuomia herkkuja jos en itse osallistuisi kustannuksiin tuomalla itsekkin.

Vierailija
12/12 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotte, että nyyttikekkereihin pääsy edellyttää, että tuo jotakin. Kun hän ei tuo, niin ei pidä päästää sisään. Siitäpä oppii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän