Mikä on sun painoindeksi?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin rasvaprosentti. Aina alle 20.
Kuikelo!
en tiedä, 179cm / 88kg, 6pack näkyy, rasvaprosentti varmaan suht ok, oon siis urheilija. en tiedä mitä edes teen painoindeksilukemalla. tai rasvaprosentilla.
Vierailija kirjoitti:
en tiedä, 179cm / 88kg, 6pack näkyy, rasvaprosentti varmaan suht ok, oon siis urheilija. en tiedä mitä edes teen painoindeksilukemalla. tai rasvaprosentilla.
Kävin laskemassa sulle, BMI 27.5. Ei niin paljon yli, etteikö tuota voisi uskoa. Joillain menee ihan satuiluksi, kun BMI yli 30, mutta mukamas pelkkää lihasta. Se oli hauska keskustelu. :D
25. Pari kiloa vielä pois, niin että oisin normaalin puolella, ois hyvä. Olen jo pari kiloa saanut pois, oli lähtenyt hiippailemaan ylöspäin paino.
BMI 20, rasvaprosentti 16. Oon yrittänyt nostaa painoa (mieluusti lihasta tietysti) mutta ei se nouse. En ilmeisesti osaa syödä riittävästi.
170/58
24,2. Just hyppäsin vaa'alle ensimmäistä kertaa ikuisuuteen ja järkytyin, että tässähän rikotaan pian jo ylipainon raja. Koronan myötä jumahdin liikkumattomaksi ja aloin mussuttaa herkkuja. En ole koskaan painanut näin paljon.
Minulla nyt 27.Paino nousi äkkiä muutama vuosi sitten ja tutkimuksissa,todettiin suolistosyöpä. Nyt en vaan saa painoa laskemaan, vaikka hoidot ohi. Toisaalta olen onnellinen, että voin nyt hyvin. Olen myös yli 65v.
Nyt 21-22. Pitkään oli 19, mutta 40v. jälkeen painoa tullut lisää ja vatsa kasvanut.
Olisko n 33. Ollut joskus 53. Oon tähän tyytyväinen.
28 tällä hetkellä. Massakausi ollut kesästä saakka. Yritän saada jonnekkin 25 tietämille niin on aika tiukka kunto. Olen lihaksikas. Tällä hetkellä rasvaprosentti 29 joten sitä yritän saada alemmas.
N33
26 nyt.
Ikävuodet 20-45 bmi oli 21-22.
Ikävuodet 45-52 se oli 23.
Kun täytin 54, niin sitten kaikki muuttui, vaikka kuinka muuttanut elämäntapoja ja vähentänyt ruoan määrää. Itku tulee.