Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nainen suhtautuu mieheen, joilla jää paukut vyökoteloon?

Vierailija
04.04.2025 |

Mies jyystää puoli tuntia, mutta ei laukea ollenkaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa vaihtelua näihin pisto, nosto, ravistus miehiin.

Vierailija
2/4 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuttua. Puoli tuntia täälläkin,  sitten mulle suuhoito joskus ja sen jälkeen  runkkaus jonka yritän hoitaa loppuun  mutta ranne väsyy ja mies useasti saa itse sen loppuun. Valitettavasti  näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että jonkin ajan kuluttua nainen ei halua enää seksiä niin usein. Ja kyse ei ole siitä, etteikö nainen nauttisi seksistä, tai miehessä olisi vikaa. Syynä on kuulemma se, että nainen ajattelee itsessään olevan vikaa, kun mies ei laukea. Olen yrittänyt kertoa, että nautin silti seksistä ihan älyttömästi (mikä on totta) vaikka en aina laukea, ja että seksi juuri hänen kanssaan on taivaallisen ihanaa. Nainen sanoo, että ymmärtää ja uskoo, mutta en silti oikein usko, että sisäisesti hyväksyy sitä, että "ei saa miestä laukeamaan"

Olen melkein vähän kateellinen miehille, jotka kärsivät ennenaikaisesta siemensyöksystä. Itse saan stressiä laukeamattomuudestani juuri sen takia, että nainen alkaa kuvittelemaan hänessä olevan jotain vikaa. 

Vierailija
4/4 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ymmärtäväinen ja annoin aikaa. Kyllä mies oppi rentoutumaan ja laukeamaan. Itse ehdin nauttia kun ei heti laukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi