Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mimkälaisia kesävaatteita 2-vuotiaalle tytölle kesäksi?

14.03.2007 |

Kuinka paljon vaatetta olette itse ajatelleet hankkia? Entäs ovatko t-paidat järkeviä, vai olisiko ohuet pitkähihaiset auringossa paremmat?

Näillä näkymin vaatteet tulevat käyttöön vain täällä Suomessa, joten

mitään hurjia määriä hellevaatteita ei varmasti tarvita? Ostatteko yleensä 1,5- 2-vuotiaalle kesäksi toppeja ym. sen tyyppisiä vaatteita?

Tarvitseekohan näin pieni kesäksi shortseja? Anteeksi sekava kirjoitus, mutta jos joku osaisi antaa vinkkejä kesäpukeutumiseen, olisin kiitollinen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina liikaa kesävaatteita. Mutta minkäs teet, kun rakastaa lastenvaatteita :)

Muistelen, kun tyttöni oli toissa kesänä 2v. hänellä oli kesä- ja hellevaatteista käytössä enimmäkseen mekkoja; hihattomia ja pienillä hihoilla. Myös t-paitoja meillä oli ja niitä pidettiin shortsien kanssa, yhdet caprit ja hamekin taisi olla.

On varmaan lapsikohtaista ja itsestäkin kiinni, kuinka ahkeraan jaksaa pestä lapsen vaatteita. Eli pärjääkö vähemmällä määrällä vai haluaako ostaa useampia vaatekertoja. Kesästä riippuen voi hellepäivä olla enemmään tai vähemmän. Viileämmillä ilmoilla meillä meni samat vaatteet kuin keväällä/syksyllä.

Vierailija
2/6 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö oli viime kesänä vajaa 2v, enimmäkseen käytettiin shortseja tai capreja t-paidan kanssa. Parhaat caprit oli sellaiset trikoiset, joita myytiin h&m:ssä hintaan 4,90, niitä näyttäis olevan siellä nytkin (ainakin netissä). T-paitojen lisäksi tytöllä oli pari hihatonta paitaa, mut ei niitä kovin paljoa käytetty ettei olkapäät pala. Muutama hellemekko löytyi myöskin, mutta meidän neiti on sellainen kiipeilijä et housut on paremmat. Päässä oli joko lippis tai sitten hennesistä ostettu lierihattu, se oli tosi hyvä kun se lieri suojasi hyvin korvat ja niskan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paitoja oli ehkä 15, shortseja/capreja 10 ja mekkoja 3. Lisäksi parit uikkarit ym. En jaksa joka päivä pestä pyykkiä ja hiekkalaatikolla ne vaatteetkin likaantuu aika nopsaan

Vierailija
4/6 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haalin viime kesälle ihan liikaa vaatteita, osa jäi käyttämättä kokonaan ja osaa käytettiin pari kertaa.

Toppeja meillä oli, mutta niitä ei koskaan käytetty. Ajattelin että t-paita suojaa paremmin auringolta. Sortseja ei käytetty, meillä on h&M:n caprihousuja ja sortsihaalareita. Mekkoja taisi olla yksi. Sanoin viime kesän jälkeen miehelle että estää mua hankkimasta seuraavaksi kesäksi liikaa vaatetta. Nyt sama varustelu on kuitenkin jatkunut ;) Vastaan tulee jatkuvasti ihania ja ihanempia mekkoja/kesäasuja, jotka on pakko ostaa. Sit varmaan kesän jälkeen käy taas niin että osa jää käyttämättä.

T-paitoja meillä taisi olla vajaa kymmenen, ei ehkä niin paljoa. Housuja oli samanmoinen määrä (ohuita täyspitkiä housuja ja capreja). Myös ohuita pitkähihaisia oli, viileillä ilmoilla olivat tarpeen.

Vierailija
5/6 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa on jo jos jonkinmoista vaatetta odottamassa kesää ;)

Toppeja mä en käytä lapsilla, kun jotenkin musta ne auringonpaahteeseen ovat liian avoimia. Mutta siis t-paitoja on varmaan 15 kpl, lisäksi shortseja ja capreja lähemmäs 10 kpl, hellemekkoja 10... Mun logiikka kyllä vaatteissa on se, että ennemmin pari ylimääräistä kuin liian vähän... ja kyllä ne likaantuu ne vaatteet hiekkiksellä.

Vierailija
6/6 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hameet ja mekot huonoja hiekkalaatikolla, menee pimppaan hiekkaa. Eli sortsit ja caprit on hyviä tytölle sekä sit tpaita. Tai jos on oikein herkkäihoinen (palaa) niin ohuita pitkähihaisia.