Onko teillä koskaan mennyt hermo kaveriin niin, että olette lopettaneet seuraamasta somessa?
Minulla on. En ole ylpeä siitä, mutta kaveri matki meiltä niin tärkeän asian (tyyliin koti, lapsen nimi) että koin isoa epäluottamusta häntä kohtaan. Miten olette tälläisestä menneet eteenpäin? Palautuiko ystävyys koskaan?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Minulla tälläistä kaveria joka koko ajan tykkäisi siellä haukkumiensa ihmisten jutuista. Mutta ei koskaan mistään meidän perheen jutuista.
En osaa sanoa onko ystävyys koskaan palautunut. Ollaan kyllä tekemisissä, mutta hän ei tee elettäkään kysyäkseen miksi ei olla somessa, josta tulkitsen että ei kiinnostunut aiemmin eikä nyt.
No onko tuo nyt niin hirveää, jos tykkää samasta tyylistä ja samasa nimestä. Et kai sinä nyt voi omia itelle sitä tyyliä ja nimeä. Ota nyt vähän rennommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tälläistä kaveria joka koko ajan tykkäisi siellä haukkumiensa ihmisten jutuista. Mutta ei koskaan mistään meidän perheen jutuista.
En osaa sanoa onko ystävyys koskaan palautunut. Ollaan kyllä tekemisissä, mutta hän ei tee elettäkään kysyäkseen miksi ei olla somessa, josta tulkitsen että ei kiinnostunut aiemmin eikä nyt.
No he eivät tarkemmin tsekkaa kuka siellä somessa on ja kuka ei. En minä ainakaan seuraa kuka kavereista on nyt somessa. Katon julkaisuja mitä tulee näkyviin, mutta en erikseen tsekkaa kuka niitä julkaisee lopulta. En pidä kirjaa kavereiden somekäyttäytymisestä.
Ei ole mennyt hermoon kenenkään. Kerran viikossa käyn katsomassa postaukset.
Kaikkiin. Ärsyttäisi joidenkin matkakuvat kun ei itse pääse, liikaa kissakuvia, ihan aivottomia juttuja joillakin ei maailma sillä muutu paremmaksi ja perhekuvia, ei ole perhettä itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin. Ärsyttäisi joidenkin matkakuvat kun ei itse pääse, liikaa kissakuvia, ihan aivottomia juttuja joillakin ei maailma sillä muutu paremmaksi ja perhekuvia, ei ole perhettä itsellä.
Vattu sulla menee tosi huonosti, jos tuosta ärsyynnyt.
Miten matkitaan koti?
En ole lakannut seuraamasta, mutta välillä olen miettinyt muutaman selvästi mielenterveyttään oireilevan kohdalla, joilta tulee outoja vuodatuksia. Mutta en ole viitsinyt lopettaa, en vaan kommentoi niitä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Miten matkitaan koti?
En ole lakannut seuraamasta, mutta välillä olen miettinyt muutaman selvästi mielenterveyttään oireilevan kohdalla, joilta tulee outoja vuodatuksia. Mutta en ole viitsinyt lopettaa, en vaan kommentoi niitä mitenkään.
Nää muutti pois, tekivät remontin täysin vastaavan kuin meillä, ja sitten muuttuivat takaisin.
En seuraa ketään enkä tiedä miten sellaista tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten matkitaan koti?
Nää muutti pois, tekivät remontin täysin vastaavan kuin meillä, ja sitten muuttuivat takaisin.
Ja mitä kauheaa tuossa nyt oli? Ei kai se teidän perusarkeen vaikuta mitenkään, jos toisen on tehnyt samanlaisen remontin? Mitä hiton väliä?
Kypsää porukkaa kun hermostuu postauksista joita itsellä ei ole 😂😂 En minä ainakaan jaksaisi seurata vain samanlaisia ihmisiä ja näyttää sekin ainakin ap:n mielestä olevan liikaa 😂 vain naisille ei kelpaa mikään 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten matkitaan koti?
Eikö tuo ole aika iso kohteliaisuus? Eikä millään tavalla teiltä pois. Lapsen nimen ymmärrän, jos olette paljon tekemisissä. Jos asutte kaukana, ja lapset ei ole kavereita, pitäisin sitäkin kohteliaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
En seuraa ketään enkä tiedä miten sellaista tehdään.
Tai ylipäätään miksi`?
M58