Siis voiko joku kertoa ton Helena Koivu keissin
Silleen lyhykäisyydessään. Tiedän että ne eros 5 v. sitten ja ovat vähän väliä otsikoissa, mutta mistä tossa siis on kyse ja miten ero voi kestää viisi vuotta? Väittää stooreissaan että sen exä kiusaa sitä?
Kommentit (674)
Punkero poistattaa faktan, että mikko oli koko uransa täysi häviäjä ja se kulttuuri on jäänyt joukkueeseen kytemään. :D
Vierailija kirjoitti:
Oisko nyt kerrankin niin, että näillä haukkujavalittajilla on tänään muutakin tekemistä kuin jauhaa täällä ikuista paskaansa? Juhlia?
Narsisti-Hellu yrittää viedä valokeilan lasten koulunpäättäjäisistä jankkaamalla yleisölleen tyhjänpäiväisyyksiä. Minä minä minä.
Vierailija kirjoitti:
Punkero poistattaa faktan, että mikko oli koko uransa täysi häviäjä ja se kulttuuri on jäänyt joukkueeseen kytemään. :D
Punkero voi alapeukutella ihan rauhassa, tilastot kyllä kertoo mikon luuseriuden.
Mites punkeron päikkärit, oisko kohta jo aika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkero voi alapeukutella ihan rauhassa, tilastot kyllä kertoo mikon luuseriuden.
Ketjun aihe on Heluna. Keskitytään hänen uransa puuttumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja sitä paitsi mikko on tehnyt Sveitsissä jo pitkään tiedemiehen uraa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellu ei ole tehnyt ikinä mitään.
Tämä on niin väärin, toistaa H. Levy jää pyörimään, olen hyvä äiti, mitään en ole tehnyt väärin, suuri seuraajajoukko kehoittaa, kuulemma, jatkamaan taistelua. Eikö H ole huomannut suurta joukkoa, jotka ovat kauhulla seuranneet "hyvän äidin" sekoilua instassa. Pelastakaa lapset on ollut vahva pyyntö lasun suuntaan, ja onneksi vihdoin niin tehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienin on kasvanut silmissä, onkin ollut pienikokoinen.
Saanut ruokaa, kun isä on vastuussa. Iltapala on enemmän kuin desi kurkkumehua ja sormustimen kokoinen lohenpala.
Eli muroja ja kiinasafkaa? Ei ole lapset lihavamman näköisiä ainakaan joten paskas puhut taas.
Kaksi urheilijaa tietää erinomaisen hyvin, mitä on hyvä ravinto. Natalie tekee jäätelönkin itse, ilman lisäaineita.
Teetkö sinä jäätelön itse vaiko muuten vain sitä Natia hehkutat?
Teen itse. Enkä edes ole kotirouva, vaan ihan töissä käyn.
Helena seuraa ketjua.Lasten koulun päättäjäisissä oikein Rinta varustus näkyvissä,siis niin tyylitön.Ig kuvissa urheiluliivit tai muun topin reunat näkyivät kaula aukosta. Kertoo niin taistelusta ja ig herutuskuvakulma. Nyt sitten vähän smart casual tyyli kun lähtee viikonlopun viettoon.Yritys saada varakas harmaakettu koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on tehnyt maailman arvokkaimman naisen tehtävän eli synnyttänyt kolme lasta, joista nyt taistellaan...
Vierailija kirjoitti:
Mikkolaisilla paniikki vaan yltyy. Hä-hää!!!!!!!!
Olet yhtä säälittävä kuin Helenakin. Ei ketään sukulaisia, joiden lasten lakkiais- tai koulunpäättäjäisjuhliin mennä. Nuole sinä vain sitä nakkipakettia siellä haisevassa kaupungin yksiössäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on tehnyt maailman arvokkaimman naisen tehtävän eli synnyttänyt kolme lasta, joista nyt taistellaan...
Korjaan: onhan hän rääkännyt lapsiaan nyt jo vuosia rahan- ja kostonhimossaan. Eikä todellakan noita enä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanut ruokaa, kun isä on vastuussa. Iltapala on enemmän kuin desi kurkkumehua ja sormustimen kokoinen lohenpala.
Eli muroja ja kiinasafkaa? Ei ole lapset lihavamman näköisiä ainakaan joten paskas puhut taas.
Kaksi urheilijaa tietää erinomaisen hyvin, mitä on hyvä ravinto. Natalie tekee jäätelönkin itse, ilman lisäaineita.
Tietäminen ja tekeminen on kaksi eri asiaa. Tommosta jäätelöä tekee joka akka ihan takakäteen. 🤣🤣🤣🤣
Eipä tehnyt laste
Itse valmistettu jäätelö on terveellistä. Maku tuoreista raparperista tai marjoista.Pohjana luomukerma. Ihan parasta.Oletko koskaan maistanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä-hääää! Mikko häviää koko matsin!!!!
Miten Mikko kestää, kun ei ole tottunut häviämään mitään?
Hyvin kestää kaikki. Hän on tottunut ottamaan NHL-kapteenina vastaanottamaan voitot ja häviöt.
Onko tässä jutussa ylipäätään voittajia tai häviäjiä?
Kuvaa hyvin Helenan mukifanien asenteita. Heille lapset ovat voittopokaaleja, joista tapellaan. Niin kuin Helenallekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko Natu sopinut perhelomalle jotain someyhteistyökuvauksia? Miksi ihmeessä, ei pysty hetkeäkään keskittymään pelkkään lasten kanssa oloon? Miksi hän edes tekee someyhteistöitä kun voi elää mikon rahalla?
Huomion ja tykkäysten tarpeessa tuntuu olevan.Hellulta tuli parikymmentä videoränttiä tänään. Huomion ja tykkäysten tarpeessa tuntuu olevan.
Se on Helenalta pois kun tänään nuoret valmistuvat ylioppilaiksi. Sehän ei itse ole ylioppilas vaan apukoulupudokas.
Vierailija kirjoitti:
Ihana äiti lastensa kanssa. Hyvä, että uskaltaa puhua epäkohdista. Lasun paha moka siitähän ei pääse muuten kuin palauttamalla 50/50 ennalleen. Lapset haluaa olla äitinsä kanssa eikä ihme Helena on niin valoisa luonne, mikä välittyy myös lapsiin.
Valoisa luonne? Jo vuosia levittänyt vihapuhetta ex miehestään.Suoradtaan riivannut ex miehen vaimoa hyökkimällä kuvaamaan jos on lähi etäisyydellä.Myös julkisesti haukkuu ex miehen perheen ja syyttää koko sukua lahjonnasta,niin poliisin kuin oikeuden. Miten tälläinen henkilö on valoisa?
Uskomatonta, nuo Helenan tämän päivän höpötykset. Sama levy pyörii ja pyörii ja pyörii. Eikä koskaan tunnusta tehneensä mitään väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin jääkiekkoa 16 vuotta pelanneena Mikon vaimo tietää erittäin hyvin, kuinka paljon ja millaista ruokaa lapset tarvitsevat. Ja lasten onneksi hän on erittäin hyvä ruuanlaittaja, joka tekee jäätelötkin itse. Ja myös monia kreikkalaiseen keittiöön kuuluvia perinneruokia ja -leivonnaisia.
Urheilutausta ei opeta mitään lasten ruokavaliosta. Äiti tietää enemmän todennäköisesti.&nbs
Niin se on äiti joka teki selleri kurkkumehu. Ruokailut kello 22.00 tai jopa myöhemmin. Välipala treenin jälkeen muutama hedelmä pala muovimukissa. Se vaan on niin että henkilöt joilla urheilu tai muu liikunnallinen tausta tietävät hyvän ja terveellisen sekä RIITTÄVÄN ravinnon merkityksen. Siitä on turha kiistellä. Å Äiti Helena ja lasten aamupalan ja päivälliset voi jättää lasiin viherjuomaa. Ei Helena panostanut lasten ruokailuun.Ei myöskään riittävään uneen koska ei ollut edes sänkyjä.
Nelikymppisellä Hellulla ei edes ole uraa.