Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan pikkasen tekisi mieleni toivoa

Vierailija
13.03.2007 |

että sellaiset ihmiset, jotkat sanovat abotoivansa downin, jos sellainen osoittautuu tulevaksi, saisivat lapsen jolla on joku muu kromosomimuutos. Paljon pahempi kuin down. Ehkä siinä oppisivat jotain.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silläkin on jokin tarkoitus että juuri siihen perheeseen annetaan down-lapsi. sitä ei ehkä ymmärrä mutta vuosien kuluessa varmasti moni ymmärtää ja ei ikinä luopuisi lapsestaan! nykyajan ihmiset eivät halua nähdä vaivaa...voimia kaikille vammaisen lapsen/lapsien vanhemmille!

Vierailija
2/16 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin. Pääasia että on lapsi. t ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- taidat olla aika yksinäinen ihminen.

Vierailija
4/16 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdasmielisyyttä on juuri se, että vamman perusteella ihmiseltä riistetään oikeus elämään. Rasismia pahimmillaan.

Vierailija
5/16 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistettynä siihen, että toivot heille jotakin noin pahaa. Tiedäthän, että se paha, jota toivot toisille, tulee vielä jonakin päivänä vastaasi.

Vierailija
6/16 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammainen lapsi ei ole paha! Sellainen ihminen joka pitää viatonta lasta pahana on itse paha. Ei pitäisi sanoa: pääasia että lapsi on terve. Pitää sanoa: Pääasia että on lapsi ja nähdä se lapsi vamman sijasta.

Vierailija
7/16 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kyllä näkee sinun pahantahtoisen, katkeran sisimpäsi, vaikka sitä täällä miten päin selität.

Vierailija
8/16 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet pahantahtoinen, en minä. Minä toivon kaikille hyvää ja oikeutta elää elämänsä.

Vierailija
9/16 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohta lainsäädännössä. Jotkut saadaan tappaa ihan, kummallista mutta totta.

Vierailija
10/16 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjintää jonkin ominaisuuden vuoksi.

Vierailija
11/16 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi toivoa, etteivät saisi lasta ollenkaan. Koska lapsihan voi vammautua tai sairastua, vaikka olisi terveenä syntynytkin. Mihinköhän ne sitten sen lapsensa lykkäisivät, antaisivat varmaan adoptoitavaksi. Huoh.

Vierailija
12/16 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa hengiltä.

Vierailija
13/16 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes niskaturvotusultrassa, koksa halusimme lapsemme joka tapauksessa. En silti toivo kenellekään muulle sairasta lasta, kyllähän me jokainen sisimmässämme toivomme lapsemme olevan terve ja sopeudumme sitten tilanteeseen parhaamme mukaan jos näin ei olekaan.

Vierailija
14/16 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Downilla voi olla sairauksia, mutta voi olla myös ihan terve. Ja jos on sairauksia ne hoidetaan kuten muillakin.

Vierailija
15/16 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Down ei ole sairaus.

Vierailija
16/16 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt suoraan sanoen hävettää kuinka olen voinut ajatella niin. Minulle meinaan kävi melkolailla niin kuin ap " ystävilleen" toivoo. Lapseni syntyi keskosena, eikä tule olemaan ns. normaali. Kuinka pahat vauriot ovat, selviää vasta ajan kanssa, mutta enää en voisi kuvitella, ettei tuota pientä olisi. Siltikin, jokaisella vanhemmalla on oikeus toivoa lapsestaan tervettä, se ei tee kenestäkään huono ihmistä.