Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isäni serkku eli avioeron jälkeen yksin lopun elämäänsä eli noin kolkyt vuotta. Sai aikoinaan avioliitossa kyllä kaksi poikaa.

Vierailija
02.04.2025 |

Itsekin olen eronnut kahden aikuisen lapsen äiti ja elänyt ilman parisuhdetta pian 20 vuotta. Onko meitä muita vähän tai paljon palstalla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeilin eron jälkeen pari kertaa suhdetta, mutta teki vaan elämästä työlästä. Mulla on pari miesystävää, jolta saan yöksi seuraa, jos haluan. Just riittävästi mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tarkoituksella elänyt kaksin poikani kanssa eroni jälkeen (50:50-huoltajuus). Naisystävä on ollut, mutten ole edes harkinnut kimppaan muuttoa. M46

Vierailija
4/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eronnut olen 20 vuotta sitten. En ole seurustellut tai ollut parisuhteessa eron jälkeen. Vaikea uskoa, että tapaisin ketään, jonka vuoksi tilanne muuttuisi. Ikää on 51.

Vierailija
5/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut 24v sitten. Sen jälkeen kerran kihloissa, ja muutama seurustelusuhde. Viimeiset 9v yksin. Olen tyytyväinen elämääni näin. En etsi uusia suhteita.

Vierailija
6/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko isäsi serkku myös täällä palstalla?

Vierailija
7/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän serkku on kuollut. t.ap

Vierailija
8/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko isäsi serkku myös täällä palstalla

Mietipä sitä ensi yönä kun valvot.

Vierailija
9/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, eronnut olen 20 vuotta sitten. En ole seurustellut tai ollut parisuhteessa eron jälkeen. Vaikea uskoa, että tapaisin ketään, jonka vuoksi tilanne muuttuisi. Ikää on 51.

Täällä sama mutta täytin juuri 73v. Lähdin aikoinaan 13v poikamme kanssa ja tytär oli jo aikuinen. En jäänyt kaipaamaan parisuhteesta yhtään mitään enkä keksi mitä olisin saanut mahdollisesta uudesta. Olin silloin kuitenkin "vasta" 53v. Vuodet ovat olleet hyviä ja tein keikkatyötä vielä eläkkeellä kunnes täytin 70v.

Vierailija
10/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli eron jälkeen yksin n. 35 vuotta kuolemaansa saakka. Keskittyi työhön ja harrastuksiin, mm. eri urheilulajeja.

Avioero oli ruma ja kamala.

Vierailija
11/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut yksin vasta 15 vuotta eron jälkeen. Eikä ole ollut mitään sutinaa koko aikana.