Onko noloa jos saa parin vuoden aikana säästettyä vain 3000e?
Kommentit (5)
Se, on oikeasti noloa ja etenkin hölmöä, jos ei saa yhtään säästöön.
Niin monet eivät ymmärrä osamaksuista yhtään mitään ja puolihuolimattomasti velkaannutaan.
Plussa on aina plussa
Vierailija kirjoitti:
Se, on oikeasti noloa ja etenkin hölmöä, jos ei saa yhtään säästöön.
Niin monet eivät ymmärrä osamaksuista yhtään mitään ja puolihuolimattomasti velkaannutaan.Plussa on aina plussa
Joo mutta toi on sun peli. Oravapeli jossa keräät pähkinöitä reikääsi ja olet tyytyväinen naama irvessä niistä pähkinöistä.
Osan mielestä toi on ihan älytön peli. Siis elämä on elämää eikä mitään ____ peliä. Käsitätkö sen!?
Kolme tonnia pitäisi jäädä säästön jo kuukausi köyhä. Terveisin Asiantuntija työtä tekevä nainen.
Miksi se olisi noloa? - Ainoa mikä vähän harmittaa on, että jos ekät ja olet toimeentyulotuen piirissä, nii sinun on parasta säästää partjan alle, eikä pankkitilille, koska kaikki, mikä on pankkitilillä otetaan huomioon toimeentulotukea myönnettäessä, .- Tosiaalta itse elän mieluummin pankkitilillekin jemmaamieni säästöjen varassa, kuin haen toimeentulotukea; jota haen, jos joskus joskus tulee se tilanne elämässä, niin vain hätätilassa. - Tässä kohtaa syvä huokaus, että olen pysynyt perusterveenä joten sen vuoski olen pärjäänyt aika vähillä menoilla, .