Lapsi ja hänen kihlattu tulossa kylään 2 kuukaudeksi, millaisia maksuja kuluista kehtaan pyytää?
lapseni puoliso ulkomaalainen ja tulee sieltä Suomeen. Lapsi asuu vielä kotona. Millaisia kuluja kehtaan pyytää tuolta lapsen kumppanilta?
Kommentit (51)
Minusta kuulostaa romanttiselta. Saavat olla pari kuukautta yhdessä!💘💕💞
No tietty ostavat ruokaa, mutta muuten en mitään rahaa pyytäisi.
Jos aikuiset kyseessä ja on jotain tuloja, eiköhän heillä jotain ole? Niin sanoisin vaan, että käykää välillä tekemässä ruokaostoksia ja keittiön siivous kuuluu nuorille, jos minä kokkaan.
En muuta maksua lähtis perimään
Ei ole kyläilyä tosiaan paitsi jos itse kutsuit. Kai ne ymmärtää ettei mikään ole ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä että ostaa sulle karkki vasun
Karkkivasu on yhdyssana sinä saatanan typerys.
Keskustele lapsesi kanssa asiasta. Kun ei tapauksesta tiedetä niin hankala neuvoa. Toivottavasti tää kumppani ei ole mikään rikoksia pakeneva.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi edes ajatella, että pyytää rahaa omalta lapseltaan ja hänen kumppaniltaan, joka tulee kyläilemään.
No tuota jos on työtön niin ei ehkä voi elättää muita sillämuutamalla satasella? Tuskin silloin kutsuukaan ketäön? Pitää olla pokkaa sanoa, että ei ole varaa. Vierailut on yleensä päiviä tai max. viikkoja. Pidemmät asumista. Toki jos säästöjä on niin sitten voi kestitä niillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyläilyä tosiaan paitsi jos itse kutsuit. Kai ne ymmärtää ettei mikään ole ilmaista.
Lapsiko ei saa kutsua puolisoaan kylään omaan kotiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi edes ajatella, että pyytää rahaa omalta lapseltaan ja hänen kumppaniltaan, joka tulee kyläilemään.
Kahdeksi kuukaudeksi = 2 kk
Eikö se ulkomaalainen kihlattu käy töissä? Aika pitkä tuommoinen 2 kk lorvia menemään ja asua toisen nurkissa.
Eli en usko aloitusta pätkääkään.
En kyllä silloin tarjoutuisi jos vanhempani on ensin vaatinut minua maksamaan siitä kyläilystä hänelle jotain maksimitaksaa.