Halu muttaa Helsinkiin
Montako vuotta pitää vielä kärvistellä perheen ja töiden takia muualla? Järki lähtee kohta
Kommentit (17)
No muuta, mitä sitä täällä itket. Kimpsut ja kampsut kasaan ja sinne. Ongelma ratkaistu.
Venäjä pommittaa ensimmäisenä meilahden ja hesperian.
Saathan sä muuttaa jos haluat. Paitsi jos oot äiti lapset on kai etusijalla omalla paikkakunnalla tai joku muu alue missä lapsille hyvä. Mua ei ainakaan mikään vie Helsinkiin.
Lapset ja puolison voi jättää vaikka heti. Töistäkin voi irtisanoutua. Ja muuttaa Helsinkiin. Tervetuloa, tänne mahtuu.
PS Monet Helsingin asukkaista ovat perheellisiä ja työssäkäyviä.
Vierailija kirjoitti:
Saathan sä muuttaa jos haluat. Paitsi jos oot äiti lapset on kai etusijalla omalla paikkakunnalla tai joku muu alue missä lapsille hyvä. Mua ei ainakaan mikään vie Helsinkiin.
Tiesitkö että Helsingissä on paljon lapsiperheitä?
Pääset johonkin periferiaan mm naapuriksi maksamaan sikahintaista vuokraa yksiöstä neukkukuutiossa.
Haluan muuttaa, mutta en vain uskalla. En viitsi tinkiä lasten hyvinvoinnista vaikka itsellä se hyvinvointi paranisikin. Helsinki on mun silmissä kallis ja vaarallinen, ei yhtään sellainen lapsiperheidylli. Huomaa jo asuntojen hinnoissa miten joku kaupungin vuokratalon näköinen rähjä maksaa yli 300 th.
Vierailija kirjoitti:
Haluan muuttaa, mutta en vain uskalla. En viitsi tinkiä lasten hyvinvoinnista vaikka itsellä se hyvinvointi paranisikin. Helsinki on mun silmissä kallis ja vaarallinen, ei yhtään sellainen lapsiperheidylli. Huomaa jo asuntojen hinnoissa miten joku kaupungin vuokratalon näköinen rähjä maksaa yli 300 th.
Haluat muuttaa Helsinkiin, vaikka se mielestäsi on kallis ja vaarallinen paikka???????
Tännehän ne kaikki muuttaa. Osa muuttaa poiskin. Valintoja valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä pommittaa ensimmäisenä meilahden ja hesperian.
Meilahdessa on presidentin virka-asunto. Ei sitä diplomaattisista syistä pommiteta edes sodan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Lasten hyvinvoinnista? Täällä on parhaat koulut ja parhaat harrastumahdollisuudet. Vaarallisinta Helsingissä on kaupunkipuistojen punkit, mutta niitä on varmasti skutsissakin.
On ihan täysi nolla prosenttia, en muuttaisi missään tapauksessa hesoihin, onneksi ollaan muutettu pois aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten hyvinvoinnista? Täällä on parhaat koulut ja parhaat harrastumahdollisuudet. Vaarallisinta Helsingissä on kaupunkipuistojen punkit, mutta niitä on varmasti skutsissakin.
No riippuu ihan siitä mitä harrastaa. On lajeja joiden harrastusmahdollisuudet on pääkaupungissa huonommat kuin muualla. Mutta harrastusmahdollisuuksien kirjo on isompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsille paras paikka ei ole aina pääkaupunkiseutu. Eikä paarmakorpi. Ei keinotekoiset harrastukset keinovalossa korvaa aitoja asioita.
Sama täällä. Jätetään perheet / työt ja muutetaan yhdessä?