Varustan vaimon
Vaimo on lähdössä työmatkalle ja yöpyvät hotellissa. Kävin ostamassa viime viikolla uudet seksikkäät alusvaatteet hänelle ja äsken S-Marketin itsepalvelukassalta Sultan paketin. Laitan ne hänen laukkuun piiloon kun pakkaa torstai-iltana. Sitten laitan viestin, että nämä on tarkoitettu käyttöön reissussa.
Kommentit (12)
En kyllä tajuu, mitä sä oikein meinaat
Sellaista se on, mielikuvitusvaimon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Esim noita Sultan kortsuja ei ole ollut enää pitkään aikaan myynnissä
Tämä osoittaa huolenpitoa. Ei tarvitse kieltäytyä eikä ottaa tautiriskejä, kun sopiva uros osuu kohdalle. Jos hänellä on lupa eikä mitään raportointivelvollisuutta, tämä todennäköisesti parantaa teidän seksiänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Esim noita Sultan kortsuja ei ole ollut enää pitkään aikaan myynnissä
Kumma juttu, kun tein haun, niin ekassa hakutuloksessa on verkkokaupassa myynnissä Sultaneita.
Totta, tarkistin paketin ja siinähän oli uusi brändi. Ei se mitään, käyn vieläkin Kesoililla, t. ap
Juuri näin. Kauan tästä on puhuttu ja nyt sanon konkreettisesti, että voit tehdä sen jos sopiva tilanne syntyy.
Reissu on tehty ja vaimo kotona. Osittain meni putkeen, vähän jäi kaivelemaan. Kun pääsimme illalla omaan makkariin ja lapset nukkuivat, pääsin vihdoin kyselemään. Vaimo purki laukkuaan hymyillen kysymyksilleni. Sitten hän heitti sängylle Tunto-kondomipakkauksen, jossa oli jäljellä kolme viidestä. Minulla seisoi, hän vastaili kysymyksiini ympäripyöreitä. Huono juttu tässä on se, että hän oli nainut työkaverinsa Villen kanssa. Oli ollut puhetta, että ventovieras olisi parempi. Ville on kuulemma muidenkin naisten suosikki. Hän oli tanssittanut vaimoani, joka oli omien puheidensa mukaan antanut "signaaleja". Ensin oli suudeltu yökerhossa. Sitten hyväilty vaatteiden päältä. Villellä oli ollut yksityishuone, johon oli päädytty. Sain kuulla vaihe vaiheelta, suutelun, riisumisen, suuseksin ja lopulta naimisen. Vaimo makasi nyt minun pantavana silmät kiinni ja kertoi, kuinka olivat naineet Villen kanssa. Hän oli nukkunut koko yön Villen huoneessa ja aamulla oli vielä naitu uudelleen. Olin vihainen, mustasukkainen ja enemmän kiimassa kuin ikinä. Tulin todella nopeasti. Toinen puoli asiasta on juuri sitä, mitä olen haaveillut. Mutta harmittaa todella, että se oli työkaveri. Vaimollani oli huonekaveri, joka tuskin jättää kertomatta, että hän sai nukkua yönsä yksin. Nyt vaimo lähti töihinsä, miten kohtaaminen Villen kanssa menee. Ja miten avec kevätjuhlat, jotka ovat tulossa. Kaikki katselevat, että tuossa on mies jonka vaimo panee vierasta.
Vierailija kirjoitti:
Reissu on tehty ja vaimo kotona. Osittain meni putkeen, vähän jäi kaivelemaan. Kun pääsimme illalla omaan makkariin ja lapset nukkuivat, pääsin vihdoin kyselemään. Vaimo purki laukkuaan hymyillen kysymyksilleni. Sitten hän heitti sängylle Tunto-kondomipakkauksen, jossa oli jäljellä kolme viidestä. Minulla seisoi, hän vastaili kysymyksiini ympäripyöreitä. Huono juttu tässä on se, että hän oli nainut työkaverinsa Villen kanssa. Oli ollut puhetta, että ventovieras olisi parempi. Ville on kuulemma muidenkin naisten suosikki. Hän oli tanssittanut vaimoani, joka oli omien puheidensa mukaan antanut "signaaleja". Ensin oli suudeltu yökerhossa. Sitten hyväilty vaatteiden päältä. Villellä oli ollut yksityishuone, johon oli päädytty. Sain kuulla vaihe vaiheelta, suutelun, riisumisen, suuseksin ja lopulta naimisen. Vaimo makasi nyt minun pantavana silmät kiinni ja kertoi, kuinka olivat naineet Villen kanssa. Hän oli nukkunut koko yön Villen huoneessa ja aamul
Onko villellä iso kalu housussa?
Kun vaimo on varustettu hotelliin, meetkö itse Kontulassa baariin ja kerrot olevasi varusta.
Kysyin tätäkin ja vaimo hoki vain, että se oli ihana.....
Idiootti.!!!