Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Ero tai ei, mutta Helena on edelleen osa Koivujen perhettä.
Että sikäli.
Kyllä se näin on, että lasten kautta Helena on osa Koivujen perhettä, siitä Mikon tiimi ei pääse yli eikä ympäri.
Natalie tulee olemaan aina vain pelkkä äitipuoli Helenan synnyttämille lapsille.
Minä olisin katsellut mielelläni videoita, joissa Helena sisustaaa uutta asuntoaan, hakee töitä tai opiskelupaikkaa.
Tää kakskerta alkaa vähän jo kyllästyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin.
Helena Koivu yrittää tavaroista jankuttamalla oikeuttaa milloin minkäkin tekosensa ja hämätä ihmisiä.
Ihmiset alakavat väittellä jostain keksityistä tavaroista, kun fakta ja varsinainen iso kuva on se, että koko Helena Koivun oleskelu Kakskerrassa perustui valheelliseen väittämään ja petollisuuteen.
Helena Koivu itse teki sopimuksen Kakskerran tonttiosuutensa siirrosta exälle, mutta saatuaan velat toisen niskoille Helena jätti suomalaisen lainhuutopaperin lupauksensa vastaisesti allekirjoittamatta.
Helena Koivun oma lakimies lähti Minnesotassa kävelemään tuon petollisuuden takia. Helenahan julkaisi itse lakimiehen kirjeen, josta asia kävi ilmi.
Samoin tuo Helenan petollisuus johti Minnesotassa tuomioon oikeuden halventamisesta.
Ja se tuomio on nimeltään Bench Warrent, tarkoittaa käytännössä pidätystä tava
Warrant
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olisin Natalie, niin mä oikeasti jo pelkäisin Helenaa. Pelkäisin, että Helena on niin katkera, että tekisi jotain fyysistä väkivaltaa. Mä en Nataliena edes enää varmaan uskaltaisi asua Suomessa. Täällä saa kuka tahansa riehua, vankilaan ei pistetä ja jos pistetään niin tuomiot on lyhyitä. Tontille tulijaa ei saa ampua, taloihin saa murtautua, lähestymiskielto on käytännössä vain kielto paperilla, joka ei takaa yhtään mitään. Suomi on pieni maa, eikä tänne voi piiloutua tai kadota, toisin kuin Jenkkeihin.
Natalie on itse valinnut kumppanikseen Mikon ja tuon elämän, jota hän nyt elää. Hänkään ei ole uhri. Elämäntilanteensa on omien valintojensa tulosta. Jos kaikki käy liian raskaaksi, niin aina on mahdollisuus vaikka palata takaisin Amerikkaan, yksin.
PALAISIPA PIKAISESTI KRISTITTY ROUVA AMERIKOIHIN JA VEISI MIKKONSA MUKANAAN. GOOD BYE - EI TULISI IKÄVÄ :)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä käsittämätöntä porukkaa tämä Helenatiimi. Eivät varmaan lopeta Mikon syyttelyä ja haukkumista vaikka Helena istuisi vankilassa itse tehtailemistaan rikoksista. Miten tuolle puupääjengille mitään järkeä päähän takoisi.
Kuule, pidä sinä vaan huolta oman pääsi järjen rippeistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten edun pitäisi olla päällimmäisenä. Onko Mikko huomioinut tämän? Ettei vaan ole oma etu ensimmäisenä.
Natalie-rouvansa etu on tietenkin ensimmäisenä.
Koko perheen etu, lasten, MIkon ja Mikon vaimon, taitaa olla yhtä ja samaa tällä hetkellä, kun lapset on heille sijoitettu. Toki paperilla lasten etu on tärkein, mutta käytännössä se on nyt koko perheen etu. Hellu ei enää siihen perheeseen kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Helenan tukijat ovat luoneet Suomeen Lex Helena Koivu.Lait joita Helenan ei tarvitse noudattaa.Helena on heidän mielestään oikeutettu rikkomaan toistuvasti Suomen lakeja,saamatta siitä rangaistusta
Väitellään tavaroista ja hämätään ja häivytetään isoa kuvaa ja faktaa eli Helenan tekemää rikosta ja petollisuutta itse Kakskerrasta tekemässään siirtosopimuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sikäli.
Kyllä se näin on, että lasten kautta Helena on osa Koivujen perhettä, siitä Mikon tiimi ei pääse yli eikä ympäri.
Natalie tulee olemaan aina vain pelkkä äitipuoli Helenan synnyttämille lapsille.
Helena ei tule koskaan enää olemaan osa Koivujen perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Helena on ollut Lätinällä, turvakodissa, sairaalassa ja Virossa kahden viime viikon aikana. Nyt taitaa taas olla Helsingissä. On siinä perässä pysyminen, mihin ne tavarat pitäisi toimittaa. Miten olisi pysyvä koti? Touhu ei ole normaalia MILLÄÄN mittapuulla.
On taas varmaan mennyt Lätinälle. Viime viikonloppuna oli viinibaarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Mikko haluaisi Helenasta aidosti kokonaan eroon, niin ne tavarat eivät olisi enää edes olleet siellä Kakskerrassa. Mikko olisi esim soittanut Helenan isälle, että kamat on pakattu, voi noutaa sieltä ja sieltä. Mikko on tässä ihan yhtä kiero kuin Helenakin. Ei ole tahallaan antanut niitä tavaroita. Laskelmoi, että Helenahan saadaan näyttämään taas hullulta, kun kiusataan häntä vähän lisää.
Kerrotko mihin ne tavarat olisi tullut toimittaa? Johonkin vuokrattuun varastoon vai (ja taas Mikko maksaa)? Kun Helenalla ei ole sitä itse hankittua asuntoa tai osoitetta, niin mihin osoitteeseen ne olisi täytynyt sitten lähettää?
Jäikö sinne Mikon mökkiin paljonkin mukeja? Sehän on oi ja voi, jos niitä pitäisi mukilaisille postittaa. Business kärsii. Kohta puuttuu verottajakin, jos ei tule myyntiä sovittuun malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Helenalla on oikeus saada omat tavaransa sieltä itselleen, vaatteet, muut henkilökohtaiset tavarat. Ei kukaan parissa olkalaukussa saa kaikkea kuljetettua pois. Ei tossa mun mielestä ole mitään väärää. Miks Mikko ei sit ollu järjestänyt niitä Helenalle en tiedä. Miks sossut ei auttaneet ja toimineet välikätenä, tai poliisi?
Samaa mietin, että miksi Mikolla ja Koivumafialla ei ole edes sen verran inhimillisyyttä, että olisivat järjestäneet vaikka jonkun ulkopuolisen henkilön Helenan kaveriksi tiettyyn aikaan hakemaan hänen henkilökohtaisia tavaroitaan, vaatteitaan yms. Eihän kukaan muu kuin Helena itse ole tiennyt, mitä omiaan hän haluaa sieltä ottaa. Jos joku vieraampi ihminen olisi hakenut niitä summamutikassa, olisi häntä tai Helenaa syytetty sitten vielä varkaudestakin, jos mukaan olisi tarttunut jotain Mikolle ja Natille kuuluvia tavaroita.
Mistä sinä tiedät, onko tällaista yritetty järjestää? Helenalle ei tunnetusti käy yhtään mikään. Sama asia oli Edinan talon ja tavaroiden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Mikko haluaisi Helenasta aidosti kokonaan eroon, niin ne tavarat eivät olisi enää edes olleet siellä Kakskerrassa. Mikko olisi esim soittanut Helenan isälle, että kamat on pakattu, voi noutaa sieltä ja sieltä. Mikko on tässä ihan yhtä kiero kuin Helenakin. Ei ole tahallaan antanut niitä tavaroita. Laskelmoi, että Helenahan saadaan näyttämään taas hullulta, kun kiusataan häntä vähän lisää.
Kerrotko mihin ne tavarat olisi tullut toimittaa? Johonkin vuokrattuun varastoon vai (ja taas Mikko maksaa)? Kun Helenalla ei ole sitä itse hankittua asuntoa tai osoitetta, niin mihin osoitteeseen ne olisi täytynyt sitten lähettää?
Olisin Mikko Koivuna selvittänyt sen asian ensi tilassa. Nainen lähti tyhjän päälle sieltä Kakskerrasta mukanaan sen verran, mitä pystyi kantamaan.
Ei hätää, Alkosta saa apinaviiniä enemmän kuin jaksaa kantaa. Ai mutta pahus, nythän Alko on kiinni pääsiäisen takia. Jos se onkin syynä murtautumiseen? Alko on syypää, Hellu haastanee sen seuraavaksi.
Noi uudet videot on kyllä taas sitä itseään Helenalta.
"Se oli ihan ok tulla Helsinkiin kesken kouluviikon, koska mä halusin tänne."
Siinä ei taas lasten arjella ollut mitään merkitystä Helenan suunnitelmissa. Minä-minä-minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sikäli.
Helena ei tule koskaan enää olemaan osa Koivujen perhettä.
Äläpä muuta sano. En minäkään ole eron jälkeen kokenut olevani osa ex-mieheni perhettä eivätkä hekään varmasti ole kokeneet minua perheenjäsenenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä käsittämätöntä porukkaa tämä Helenatiimi. Eivät varmaan lopeta Mikon syyttelyä ja haukkumista vaikka Helena istuisi vankilassa itse tehtailemistaan rikoksista. Miten tuolle puupääjengille mitään järkeä päähän takoisi.
Mukilla?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Helenan asianajajan olisi pitänyt olla yhteydessä Mikon asianajajan ja sopia tavaroiden noudosta. Mikko ei varmaan vastaa koska hakee lähestymiskieltoa. Luulis että pätevä asianajaja olisi Helenaa neuvonut.
Miksi maksaa juristille tuommoisesta asiasta? Varsinkaan tilanteessa, jossa Helenaa ei ole häädetty virallisesti vaan vain Mikon sanomana estetty pääsy? Eihän näissä teidän jutuissa ole päätä eikä häntää.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta !!!
Miksei Mikko voinut vaan sanoa, että Helena saa ottaa omat tavaransa.
Aina vaan vaikeamman kautta tehdään asiat. Näin rakentavasti toimii Mikko miljonääri.
En ymmärrä kyllä täytyy osata joustaa sen verran, että Helena saa tavaransa vietyä pois.
Entä saiko Helena tavaransa? Kielsikö Mikko viemästä?
Sairasta touhua ei ihme, ettei valmista tule.
Mikko Koivu voisi katsoa peiliin kyllä tässä kohtaa olisi pitänyt joustaa. Eihän Helena sielä hiiviskellyt vaan soitti ovikelloa reilusti.
Saako toisen rakennukseen siis murtautua jos soittaa sitä ennen reilusti ovikelloa? Ja jos näin tekee niin omistajan eli rikoksen uhrin pitää katsoa peiliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juttu ei pääty hyvin. Kun on noin kova pakkomielle, niin voi voi.
Juu, Nataliella on kova pakkomielle päästä kolmen lapsen ainoaksi äidiksi, se on ainakin varmaa.
Siitä ei ole mitään todistetta Nataliesta. Voitko linkata muuta kuin Helenan väitteet?
Ai ei ole todistetta🤣 jokainen aivot omistava sen näkee mikä pakkomielle natikalla on saada helenan lapset.
Eihän Natalie millään tavalla ole esittänyt mitään, mistä ton voi päätellä. Ei oo tehnyt niin mitään, mistä tollasen johtopäätöksen vois vetää. Mitä?
Eikö? :D Oletpa sokea.
Helenasta
Natalie ei ole julkisesti mitään esittänyt asian tiimoilta. Ei omista eikä toisen lapsiasioista. Ei mitään. Eli ei voi tietää. Hellu puolestaan on esittänyt vaikka mitä ja mistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei voi ämpärillä järkeä vaatia, jos on mukilla annettu..."
Suomalainen sananlasku. Vai miten se oli.
Niin ja helluna olisin selvittänyt asiani jo aikaisemmin, jo viisi vuotta ollu aikaa. Tai vajaa vuosi, kun on loisinut talossa. Tai kuukausi oli aikaa, kun tiesi että täytyy lähteä, niin olisin hoitanut asuntoasiaa.
Taas tuli yllätyksenä lähtö, not. Tavarat mukaan vanhemmille ens hätään tai siskoille. Tai kaverille Turkuun. Jos olisin ollut hellu.