Minun lapseni on tyhmiä.
Mennä nyt lukitsemaan pyöränsä ja hukata avain. Ratkaisuna hukkuneen avaimen pulmaan toinen viiltelee pyörän renkaat puhki ja antaa naapurin pojalle ketjut pyörästään kun se pyysi niitä. Sitten tullaan sisälle huutamaan, että haluun ajaa pyörälläni ja et sä tajuu mä viilsin ne renkaat puhki kuin mä en saa ajaaaaaaa.....kun se pyörä ei aukeee....
Mä en jaksa näitä juttuja.
Kommentit (8)
poikani esitteli JUUSTON!!! Kyllä sen kaveri katseli sellanen " ootkos idiootti" ilmeellä.
Onko kellään muulla oikeasti tällaisia lapsia?
ap
Mutta ihan tyhjää näyttää pään sisällä olevan. Kymmeniä kertoja päivässä samoista aiheista, mutta ei...ei niin mitään. Ihan kuin seinille puhuisi.
ap
Meillä tänä aamuna tokaluokkalainen soitti aamulla hädissään mulle töihin, että mitä tekee sateenvarjolle kun ulkona ei sadakaan vettä kun oli lähdössä kouluun! Siis missä aivotoiminta? Ehdotin, että laita vaikka reppuun tai jätä kotiin, totesi vaan, että ai niin voi tehdä!? (ihan normaali fiksu poika noin niinkuin yleensä...) :)
" Minun lapseni on tyhmiä "
Kirjoitetaan kyllä: Minun lapseni OVAT tyhmiä..
no, pikkuvikoja. Voimia lastesi kanssa.
Olen kuumeessa ja mies keskeyttää jatkuvasti joten tulee kirjoiteltua miten sattuu.
Vierailija:
" Minun lapseni on tyhmiä "
Kirjoitetaan kyllä: Minun lapseni OVAT tyhmiä..
no, pikkuvikoja. Voimia lastesi kanssa.
Ei normaaliälyinen 6-7 vuotias viiltele renkaita rikki. Taitavat olla ADHD-tyyppejä.
Mä en edes uskalla ajatella teini-ikää. Sitten niistä varmaan tulee mega ääliöitä. Aikuisena varmaan joutuvat vankilaan.
ap