Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut puhuvat aina muista pahaa

Vierailija
01.04.2025 |

Kohteeksi kelpaa vaikka juuri kaupassa nähty nainen, jos ei ihmeempää kerrottavaa ole.

Oletteko törmänneet tuollaisiin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon. Yleensä ne kyllä puhuu selän takana. En juurikaan halua olla ihmisten kanssa tekemisissä, kun suurin osa tuntuu olevan nykyään joko noita selän takana paskan puhujia tai sitten sellaisia kaikesta loukkaantujia. Vääränlaisesta emojistakin vedetään herneet nenään ja loukkaannutaan syvästi. Mieluiten olen sitten yksinäni.

Vierailija
2/10 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon. Yleensä ne kyllä puhuu selän takana. En juurikaan halua olla ihmisten kanssa tekemisissä, kun suurin osa tuntuu olevan nykyään joko noita selän takana paskan puhujia tai sitten sellaisia kaikesta loukkaantujia. Vääränlaisesta emojistakin vedetään herneet nenään ja loukkaannutaan syvästi. Mieluiten olen sitten yksinäni.

😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja varsinkin jos on joku puhevika, niin siitä riittää vaikka ja mitä ilkeää sanottavaa.

Vierailija
4/10 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän on noita, sitä enemmän pitää keskittyä vaan omaan elämään. 

Vierailija
5/10 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut että ne on sellaisia hieman yksinkertaisia. Ainakin sosiaalisten taitojen suhteen. Ne ei osaa luoda ja ylläpitää sosiaalisia suhteita muuten kuin puhumalla ulkopuolisista paskaa kavereiden ja tuttujen kanssa. Yleensä ne vaan sitten puhuu myös niistä kavereista ja tutuista paskaa. Eli ovat kieroja kuin korkkiruuvit. Aina se jolle sillä hetkellä jutellaan on se kaveri ja hyvä ja kaikissa muissa muka on joku vika.

Vierailija
6/10 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa yritin päästää yhden vanhemman naisen kassajonossa eteeni, mutta se henkäisi viinahengityksellä EI ja otti selästä kiinni. Ja sanoi että hän haluaa että naapurimaan pressa kuo***. Ja siinä on mulle tarina kerrottavaksi. Opimme tästä jotain.

Vierailija
7/10 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden kanssa ei kannata olla missään tekemisissä. Ne kyllä kääntää ja vääntää kaikki sun sanomiset ja tekemiset niin, että niissä on jotain vikaa ja paheksuttavaa. Jos ei ole, niin ne kyllä keksii ite lisää juttuihinsa. Lopulta sun maine on jotain ihan muuta mitä todellisuudessa olet.

Vierailija
8/10 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen mt-ongelma kai se on tuokin. Olisivat terapian tarpeessa. Toki sairaudenkuvaan kuuluu, että eivät näe itsessään ja käytöksessään mitään vikaa tietenkään.  Sama niiden kanssa, jotka pyörittää kaikki asiat päässään niin, että niistä voi loukkaantua. Jonkin sortin mt-ongelma myös ja ovat terapian tarpeessa.

Vierailija
9/10 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit nää tyypit vielä kehtaa sanoa, että puhuttiinkin just susta. Niin, pelkkää pskaa.. 

Vierailija
10/10 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kai kuvittelee olevansa joku normaalin ihmisen perikuva ja kaikki HÄNESTÄ poikkeavat on outoja.  Oisko narsismia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä