Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa elämässä mitään aikaan

Vierailija
01.04.2025 |

Masentaa ihan älyttömästi. Oon 29-vuotias, kolme pientä lasta ja eronnut 10v suhteesta. Oon lähihoitaja, elän kädestä suuhun käytännössä. Asun kunnan vuokra-asunnossa, ja tätä menoa en koskaan tule saamaan omistusasuntoa. En peri mitään, ei ole vanhemia jotka auttaisivat. Lasten isä on täysin varaton, ja hänen mielestään lapsille ei edes kannata avata säästötilejä tms, jotta heillä olisi edes pienet pesämunat aikuisina. 

Ei jää rahaa mihinkään ylimääräiseen. En ostele koskaan itselleni mitään meikkejä, kampaajalla tai hierojalla en ole käynyt vuosiin jne. Teen kaikki ruoat itse, ostan vaatteet kirppiksiltä eli en voi oikein säästää mistään ja osareita esimerkiksi ei ole. Olen täysin toivoton raha-asioiden suhteen. En tiedä, mitä opiskelisin jos vaihtaisin alaa. 

Koti ahdistaa, kun huonekalut ovat eriparisia ja vertailen turhaan muiden koteihin. 

Lapsista olen silti älyttömän onnellinen, mutta haluaisin heille paremman elämän. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap välitä, ei saa muutkaan mammat.

Vierailija
22/24 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nykyään haluu vaa lisää ja lisää ja lisää. Ei osata olla läsnä ja onnellisia siitä mitä on. Sulla on lapsia! Näet niitä miten kasvavat. Eikö se tuota voimaa, onnea ja iloa?

Meidän sukupolvi kuvittelee aina että ruoho on vihreämpi toisella puolella. Kannattaako ihan vain rentoutua ja elää tämä elämä kaikilla tunteilla?

nykyajan ihminen ei vaa näe mitä on tällä hetkellä edessä, ei osata olla tässä hetkessä.

Miten ennen vanhaa oltiin yhdessä 70 vuotta ja 70 vuotta asuttiin samassa talossa? Ihmiset olivat viisaita ja rauhallisia. Nykyään pitäisi joka päivä olla huvipuistoa ja ilotulituksia.

Yksi asia mitä on tylsistyttänyt elämän ja laimentanut elämisen fiilis on nämä laitteet. Meiltähän on ympäristöstä kadonnut kaikki virikkeet. Ennen laitteita kun menit kaupungille niin oli vaikka mitä nähtävää ja tehtävänä. Kaikilla oli paikkansa ja aikansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät asiat:

-olet vielä nuori

-olet onnekas kun kolme lasta, joista välität

-sinulla on työ ja toimintakykyä arjessa

-kotisi todennäköisesti kodikkaamman ja persoonallisemman näköinen kuin jonkun Instagram influensserin

Tuossa ainakin pari asiaa, josta itse olen kateellinen.

Onko samalla alalla mitään muita työmahdollisuuksia, josta saisi hieman enemmän tuloja? Toisaalta sitten kun lapset kasvavat jää enemmän rahaa myös itselle.

Vierailija
24/24 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi juttu, nainen teki lapsia jännämiehen kanssa joka olikin köyhä mutta jännä niin pakko oli lapsia tehdä.

Kaikesta selvii kuitenkin mutta se vaatii jaksamista ja töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan