Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko nähnyt ketään kumppaniasi alasti jo ennen seksiä?

Vierailija
30.03.2025 |

Oletteko esim. saunoneet tms.? Millainen fiilis oli nähdä ja odottaa, että tuota vartaloa pääsee tutkimaan tarkemmin...?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, ensin riisutaan ja sitten mennään sänkyyn. 💃🕺

Vierailija
2/17 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Ensin pestään ja tarkastetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Kaikki pitkäaikaiset kumppanit ja muunlaisia seksipartnereita ei ole ollutkaan. Tyttöystävän kanssa saunottiin ja uitiin ennen seksiä, miesystävän kanssa oltiin ensin ystäviä ennen suhdetta ja hengailtiin vähissä vaatteissa ja sitten ihan alasti ennen kuin edettiin mihinkään yhdyntään. Nykyinen mies riisui ekalla kyläilyllä ihan boksereilleen ja minä niin että jäi vain urheilurintaliivit. Siitä sitten sänkyyn nukkumaan. Varsinaista seksiä oli vasta paljon myöhemmin suhteessa. Seksuaalista kemiaa ja halua pitää olla puolin ja toisin koska haluan seksiä mieluiten joka päivä tai ainakin jotain seksiin viittaavaa, mutta en kyllä voisi ihan tuntemattoman kanssa harrastaa seksiä, sen verran tärkeä ja intiimi asia josta mekaanisena suorituksena ei saa oikein mitään. 

Vierailija
4/17 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vain yksi naisystävä. Näin hänet alasti jo ensitapaamisella. Sen jälkeenkin näin hänet useamman kerran alasti juuri esimerkiksi saunassa.

Vasta muutaman kuukauden kuluttua tapaamisestamme suhde muuttui fyysiseksi.

Vierailija
5/17 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut vain yksi naisystävä. Näin hänet alasti jo ensitapaamisella. Sen jälkeenkin näin hänet useamman kerran alasti juuri esimerkiksi saunassa.

Mitä mietit näkemäsi perusteella ensi kertaa odotellessa?

Ap

Vierailija
6/17 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Noh...hän oli laiha ja lihaksikas nainen. Minulla ei koskaan ollut sellaista seksikumppania, niin tietysti ihan innosta kankeana yritin päästä seksihommiin.

Hän taas ei ollut yhtään kiinnostunut moisesta aktiviteetista. Suhteemme kehittyi sitten enemmän ystävyyden suuntaan. Siihenkin ajatukseen totuin alkupettymyksen jälkeen.

Vierailija
7/17 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan yhtäkään kaunotarta alasti jo ennen seksiä, mutta kaikki olen nähnyt paljaina ennen kuin rakastelimme. Muutama ensimmäinen kaunotar tosin oli ensimmäisellä rakastelukerroilla vain osittain paljaina, mutta sitten laadin säännön että rakastelen ainoastaan kokonaan paljaiden kaunotarten kanssa. Sääntöön sisältyy myös se että valaisimien tulee olla päällä, eikä kaunotar saa peitellä paljauttaan millään muullakaan tavalla kun vaatteilla.

Vierailija
8/17 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olrn käynyt saunassa erään naisystäväni ja hänen kaverinsa kanssa. Meille tuli ero ja tapasin sitten tämän toisen jotain puolen vuoden päästä ja sänkyynkin mentiin. Muistan että silloin saunassa katselin molempia. Silloinen oli tumma ja tämä toinen oljenvaalea pillukarvoja myöten.

Vierailija
9/17 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vaimoni alasti vasta häiden jälkeen.

Vierailija
10/17 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Noh...hän oli laiha ja lihaksikas nainen. Minulla ei koskaan ollut sellaista seksikumppania, niin tietysti ihan innosta kankeana yritin päästä seksihommiin.

Hän taas ei ollut yhtään kiinnostunut moisesta aktiviteetista. Suhteemme kehittyi sitten enemmän ystävyyden suuntaan. Siihenkin ajatukseen totuin alkupettymyksen jälkeen.

Suunnistaja?

Vierailija
11/17 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä saunottiin ja käytiin uimassa ennen seksiä, tosin oltiin niin nuoria

Vierailija
12/17 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Suunnistaja?

Ei ollut aktiiviurheilija. Laihuus johtui ruokavaliosta ja lihaksikkuus varmaankin pääasiassa geeneistä. Toki liikkui siinä missä normaali nuori ihminen, ei mikään sohvapottu ollut.

Vierailija
13/17 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näin Nykyisen vaimoni alasti kun meillä oli muistaakseni kolmannet treffit kylpylässä, missä siihen aikaan oli höyrysauna mihin pääsivät miehet ja naiset yhtäaikaa, omille puolille tosin. Höyrystä huolimatta aika hyvin siellä näki että seksikkään naisen kanssa treffailen. Seuraavat treffit olivatkin hänen luonaan ja sillä kerralla meillä olikin ekaa kertaa seksiä. Yhdessä ollaan vieläkin...

Vierailija
14/17 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni yhtä lukuunottamatta olen nähnyt jokaisen tytön/naisen alasti ennen seksiä. 

Tämä jota en ollut aikaisemmin nähnyt alasti, oli naapuri jolta kysyin: voitaisko me vähän naida? Kumpikin oli hieman päihtynyt alkoholista.

Vastaus oli kiihottava. Minä käyn suihkussa ensin. 

Minäkin kävin suihkussa ennen kun... 

Joskus asiat etenee nopeasti. 

Vierailija
15/17 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, opiskelijatoveri jonka kanssa oli tullut osallistuttua opiskeljioiden saunailtoihin.  Niissähän oli usein miesten, naistesn ja yhteisvuorot. Myös lukion luokkatovereiden kanssa oltiin yhteissaunottu. Noista porukoista ne ekat tyttöystävät oli. 

Vierailija
16/17 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin tikaa: älä ota paitaa pois, äläkä sukkia pois.  

Vierailija
17/17 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen naisystävän. Oltiin pienemmillä festareilla missä oli sauna. Emme varsinaisesti tunteneet entuudesta, olimme nähneet pari kertaa jossain juhlissa tms. Nainen kysyi lähdenkö hänen kanssaan saunaan ja aattelin että miksei. Siinä kohtaa ei siis ollut ainakaan minun puolelta mitään erityistä kiinnostusta kyseistä naista kohtaan. Nainen oli muutenkin minua melkein 20 vuotta nuorempi ja aika kuuma tapaus.

Saunalla huomattiin ettei siellä ole ketään muita ja nainen huomasi "unohtaneensa" uimapuvun telttaan joten riisui itsensä alasti ja minä perässä. En kehdannut laittaa uikkareita kun ei naisellakaan ollut. Nainen ei myöskään peitellyt itseään millään tavoin joten posliinia ei voinut olla huomaamatta. Vanha sauna joten pesuhommat hoitui soikkojen kanssa ja sitä siinä yhdessä säädettiin.

Itselläni ei ole löysänä kovinkaan kummosta vehjettä, mutta tuossa tilanteessa kun en ajatellut että tarvitsee millään tapaa tehdä naiseen vaikutusta niin en välittänyt. Jos olisin mennyt saunaa jonkun ihastuksen kanssa, niin olisi varmasti ollut eri juttu.

Näimme uudestaan myöhemmin samana iltana ja päädyttiin hänen telttaan missä pääsin sormettamaan märkää posliinipillua. Olimme siitä lähtien yhdessä muutaman kuukauden.

Jos jotain opin, niin turha kainostella pienenä olevaa piliä sillä kyllä naiset tietää miten miesten vehkeet toimii :D