Mulla on 4 täyttä roskapussia enkä kehtaa viedä niitä.
Naapurit ajattelee, että mulla on ongelmia. Kaksi olisi vielä ok, mutta neljä. Ei pyge. Onko paha jos heitän ne vain ikkunasta ulos kadulle?
Kommentit (30)
Vie ne ilman pussia, työnnät roskat taskuun ja käsissä kannat ,
Sehän onkin paljon fiksumpaa heittää roskapussit kadulle, eikä sitä tarvitse yhtään hävetä.
Olet se sama, jota hävettää vessapaperin osto? Ja toisen hamstraavat niitä säkkitolkulla vähääkään välittämättä, mitä muut ihmiset ajattelevat.
Vie 2 yöllä ja toiset 2 aikasin aamulla.
Joo, silloin kukaan ei varmasti ajattele, että sinulla on ongelmia, jos heittelet roskia ikkunasta kadulle.
Ketään ei kiinnosta sun pussukoiden määrä kunhan viet ne roskikseen. Jos joku jostain syystä sut pysäyttää ja vaatii tilille neljästä roskapussista, sanot vain että suursiivosit. Maaltako olet kun ihmisiä pelkäät?
Vie kaikki pussit roskiin, mee takaisin sisälle ja hyppäät ulos ikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta montako roskapussia joku kerralla vie. Se taas voi alkaa kiinnostamaan jos neuroottisesti alkaa roskia varastoimaan nurkissaan.
Kyllä kiinnostaa. Meidän taloyhtiössä on roskiskyttiä, koska jätteenkuljetushan maksaa osakkaille. Jätteet pitää lajitella puristettuina pieneksi omiin säiliöihinsä ja pahvilaatikot tulee polkea kasaan. Säiliöt täyttyvät nopeasti, koska osa ei viitsi lajitella eikä litistää pakkauksia.
Mä vien pari jätesäkillistä roskia silloin kun siivoan kunnolla, en jaksa lajitella roskia...
Missä junttilassa sanotaan "ei pyge"?