Rumien naisten vertaistukiketju
Tällainen voisi olla kiva? :)
Ja ennen kuin joku alkaa selittää, että ulkonäöllisesti rumia ihmisiä ei olekaan, niin valitettavasti olet väärässä. Itse olen keski-ikäinen nainen ja peilistä näkyy omasta mielestäni ihan tavallisen näköinen ihminen, mutta jostain syystä olen muiden mielestä todella vastenmielisen näköinen.
Itse tarvitsisin vertaistukea seuran löytämiseen Tinderistä. En luonnollisestikaan etsi parisuhdetta vaan jotain kevyempää. Olen nyt tinderöinyt noin kolmen vuoden ajan ja sinä aikana olen saanut noin parikymmentä matchiä, jotka ovat joko täysin mykkiä tai sitten poistavat osuman muutaman neutraalin viestin jälkeen. Swaippaan vasemmalle kaikki pitkää suhdetta etsivät, liikunnalliset (olen tällä hetkellä itse ylipainoinen), liikunnallista naista etsivät sekä päihteiden kautta elävät (esim. alkoholi mukana useassa kuvassa). Profiilini on mielestäni hyvä (kerron selkeästi, mitä etsin) ja kuvista löytyy myös kokovartalokuva. Kuinka kauan tätä viitsii jatkaa vai pitäisikö vain luovuttaa? Olen onneksi hyväpalkkaisessa työssä, mikä mahdollistaa seksin ostamisen ulkomailla (Suomessa ei taida rahallakaan onnistua...), joten täysin puutteessa en elä.
Olen myös huomannut, että kivasti pukeutuminen ja muutenkin pieni laittautuminen parantaa omaa mielialaa yllättävän paljon :)