Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein houkutella naimisissa olevaa ihmistä eroamaan tai pettämään?

Vierailija
30.03.2025 |

Jos on kyseessä ihan mahtava tyyppi ja olisi itsellä hänellekin paljon annettavaa. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! naimissa oleva voi olla pettämättä ja eroamatta

Vierailija
2/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vaikuttaa ihastuneelta ja kyllästyneeltä liittoonsa, tekisin palveluksen jopa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos olet aidosti kiinnostunut. 

Ei, jos haluat vaan valloituksen ja helppoa pesää. 

Vierailija
4/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset etsisi itsellesi sinkkua, jota houkutella suhteeseen? Miksi varattua pitää lähestyä? Onko hänellä lapsia? 

Vierailija
5/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkuttelu on väärin

Mutta jos naimisissa oleva osapuoli on aloitteellinen, niin silloin se on hänen päätöksensä erota

Pettäminen nyt on väärin kaikissa olosuhteissa

Vierailija
6/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole vaan säälittävää ja noloa sekä läpinäkyvän epätoivoista. 

Vierailija
7/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitäisi muistaa, että ihastuneen naisen pää ei toimi kunnolla. Voi olla kyllästynyt, masentunut ja tyytymätön nainen ja toisen miehen huomio voi piristää. Voi tulla pahaa jälkeä, jos toinen mies esittää olevansa enemmänkin kiinnostunut ja ruokkii tunteita, käyttää tilaisuuden hyväksi ja jättää naisen kun on päässyt ns. maaliin. Nainen toki mokaa, mutta kyllä miehelläkin on vastuunsa. Etsi sinkku! Ei tarvi täällä arpoa. 

Vierailija
8/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää ehdoin tahdoin päästä houkuttelemaan varattua? Oma huono itsetunto? Epätoivo? Mielenterveysongelmat? Kateellisuus ja katkeruus? Ei varatun houkuttelijalla kenellekään mitään annettavaa ole. Milläs se ruumis meinaa pierrä kun prse on jäässä?

Vierailija
9/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vaikuttaa ihastuneelta ja kyllästyneeltä liittoonsa, tekisin palveluksen jopa.

Toivon, että onnistut houkutteluissasi, ja saat kokea saman joskus itse tulevaisuudessa tuollaisen kuspiän kanssa. Koska jo toisen mukaan helposti lähtee, niin siitä voitkin jo päätellä, että kyllä kannattaa sellainen ottaa. Käy kiinni vaan. Sovittekin hyvin toisillenne, ennen miehen seuraavaa houkuttelevaa hekumaa. (Ja en ole katkera, mua ei ole koskaan jätetty, Tunnen vain muutamia ap:n kaltaisia horottimia).

Vierailija
10/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä yrittää 

Vierailija
11/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että onnistut houkutteluissasi, ja saat kokea saman joskus itse tulevaisuudessa tuollaisen kuspiän kanssa. Koska jo toisen mukaan helposti lähtee, niin siitä voitkin jo päätellä, että kyllä kannattaa sellainen ottaa. Käy kiinni vaan. Sovittekin hyvin toisillenne, ennen miehen seuraavaa houkuttelevaa hekumaa. (Ja en ole katkera, mua ei ole koskaan jätetty, Tunnen vain muutamia ap:n kaltaisia horottimia).

Sama mikä sukupuoli, pätee molempiin suuntiin...korjaan...

Vierailija
12/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitkä avioliitto takana ja välillä ollut vaikeaa vaikka lasten kanssa tai on kova kuormitus töissä, niin parisuhde voi hetkittäin rakoilla.

Ihan hirveä ajatus että joku toinen alkaisi liehitellä omaa puolisoani vaikka työpaikalla, vaikeahan se on "kilpailla" uutuudenviehätystä vastaan, vaikka asiat olisivatkin ihan hyvin oikeasti. Oma puoliso toki päättää mitä tekee, mutta silti. 

Vierailija
13/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliin joskus nuorempana samankaltaisessa tilanteessa, varattu nainen vaikutti olevan ihastunut ja aloitteellinen. Kyllähän se imartelee ja tilanteen vääryys lisää houkutusta jos haluaa jännitystä. Olin mukana. Kävikin vaan sitten niin, että nainen kertoi miehelleen läheltäpiti hairahduksestaam ja mun osuudestani myös. Ei paljon tee mieli törmäillä tänäkään päivänä. M39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi