Ajoin tänään 900km 23v vanhalla autolla ja hain nuuskaa, kysyttävää?
Hinnaksi tuli 30,65e/torni eli noin 3e/kiekko. Tupakka-askit maksoi 6,80, tosin oli pitkä malli (lm punainen pitkä).
Bensaa menee noin tankillinen, tankkasin melkein 3/4 tankillista Ruotsissa missä 95E10 maksoi 1,43.
Kommentit (47)
Torniossa oli suuret pilkkikisat.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä lähtisi mun 23 vuotta vanhalla autolla ajamaan tuollaista matkaa. Kyllä se varmaan sen kestäisi, mutta ajomukavuus on huomattavasti parempaa kun on esim. vakionopeudensäädin. Ei tarvitse painaa kaasua jalka krampissa. Muutenkin uudemmat autot on mukavampia ajaa.
No minun 23v vanhassa on vakkari, rasittavaa olisi ilman
ap
Vierailija kirjoitti:
Juon niin vähän etten niitä jaksa raahata.
Raahata? Autossa? Kaupoissa on kärryjä.
Minä ajan reilun 11 viikon välein Espoosta Turkuun sähköautolla ja iltalaivaan loikkaan. Nuuskat mukaan ja seuraavana iltana kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä lähtisi mun 23 vuotta vanhalla autolla ajamaan tuollaista matkaa. Kyllä se varmaan sen kestäisi, mutta ajomukavuus on huomattavasti parempaa kun on esim. vakionopeudensäädin. Ei tarvitse painaa kaasua jalka krampissa. Muutenkin uudemmat autot on mukavampia ajaa.
Minä olisin kyllä voinut lähteä vastaavalle matkalle 23-vuotiaalla kaasunestejousitetulla Citroënillani. Siinä ei tosin ollut vakkaria, mutta muuten leppoisaa menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ihmisten ihailevan päihteidenkäyttöäsi, vai mikä tässä on ideana?
No monethan ei edes uskaltaisi 900km matkalle 23v vanhalla autolla. Ja nuuska halpaa, 6 tornia riittää 3-4kk vaikka paljon käyttäisi. Muut maksaa suomen kalliista alkosta/tupakasta.
260 tuhatta ajettu on vasta sisäänajettu. Itse ajan 31 vuotta vanhalla Japsilla, missä mittarissa 420 tuhatta, 600 kilometrin matkan n.4 krt vuodessa ja ajan vielä sen matkan takaisinkin päästäkseni kotiin.
Ajatella minä saisin nuuskaa ajamalla 24 km,en tosin käytä nuuskaa mutta Lappi ja länsiraja, Ruotsi on tuossa joen toisella puolella.
Onko noin yleensä järkesi tallella.
Teetkö useinkin noin aivottomia reissuja?
Hienoa lisää bensa-alveja Suomeen 😂, toisin kuin minä 😜
Oliko tässä pointtina auton ikä vai nuuska?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut mukana tyhmemmilläkin reissuilla. Ex ukko teki n.900km reissun jonkun 100e typerän Tori ostoksen takia. Ei kuulemma voitu käydä edes kahvilla missään, kun ei ollut aikaa sellaiseen tyhmyyteen..... Onneksi on ex.
Ja samaan aikaan täällä porukka suunittelee ulkomaan matkaa joka on turhuuksien turhuus , joten koputtakaa puuta ennen kuin tuomitsette ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut mukana tyhmemmilläkin reissuilla. Ex ukko teki n.900km reissun jonkun 100e typerän Tori ostoksen takia. Ei kuulemma voitu käydä edes kahvilla missään, kun ei ollut aikaa sellaiseen tyhmyyteen..... Onneksi on ex.
Ex ukko? Luulin että olit mies. Voiko nainenkin olla noin typerä?
Tiedätkö miltä näyttää huulisyöpä?
Vierailija kirjoitti:
Kärsitkö peräsuolen laskeumasta?
No mitäpä arvelet, kun tyyppi laukkaa päntiönään Ruotsissa?
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö miltä näyttää huulisyöpä?
Sen alueen syöpiä saa pillunnuolemisestakin.