Suomalaiset naiset suosivat naisellisia miehiä
Uutisoi YLE
Kansainvälisen tutkimusryhmän tuloksen mukaan suomalaiset naiset suosivat naisellisempia miehiä kuin naiset muualla maailmassa.
Mites te naiset tällei?
Kommentit (9)
Tuohan on vanha uutinen. Minua kiinnostaa vain ne miehet, joista itse viehätyn. Minulle on yksi lysti mistä muut naiset viehättyvät, ei kiinnosta minua.
Ulkoisesti, henkisesti vai miten? Ja kuinka paljon naisellisia?
Eli miehekkää naiset haluaa naismaisia miehiä, ollaanko tässä menossa kohti 1 sukupuoli suurta, sehän ois homoutta
Mikä sitten on sitä naismaisuutta? Sehän on ihan kulttuurikysymys. Tosin joillakin miehillä on isot tiskit. Se on kyllä naisellista mutta minua ne eivät viehätä.
Suomalaiset miehet ovat keskimäärin hyvin feminiinisiä, ei ole juuri miehekkäitä miehiä, joista valita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten on sitä naismaisuutta? Sehän on ihan kulttuurikysymys. Tosin joillakin miehillä on isot tiskit. Se on kyllä naisellista mutta minua ne eivät viehätä.
Siksi on hyvä omistaa tiskikone. Pysyy tiskivuori hallussa.
Ehkä muualla on muotina ylikorostunut maskuliinisuus ja vain suomalaiset järkeviä?
Feminiininen ei tarkoita 'naismaista', vaan pehmeämpää ja mukautuvampaa miestä kuin arkkityyppiset machot.
Suomalaiset miehet ovat pääosin feminiinisiä.
Ja suomalaiset naiset ovat maapallon mittakaavassa itsenäisiä päättäjiä ja toimijoita, s.o. maskuliinisia. Tämä ei tarkoita, että suomalaiset naiset olisivat miesmäisiä saati miehekkäitä.
Kyse on molemmilla sukupuolilla henkisistä ominaisuuksista.
Naiset suomessa ovat itse miehekkäämpiä kuin muualla. Tästä oli joskus vuosia sitten jokin tutkimuskin tehty.