Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset naiset suosivat naisellisia miehiä

Vierailija
29.03.2025 |

Uutisoi YLE

Kansainvälisen tutkimusryhmän tuloksen mukaan suomalaiset naiset suosivat naisellisempia miehiä kuin naiset muualla maailmassa.

Mites te naiset tällei?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset suomessa ovat itse miehekkäämpiä kuin muualla. Tästä oli joskus vuosia sitten jokin tutkimuskin tehty.

Vierailija
2/9 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on vanha uutinen. Minua kiinnostaa vain ne miehet, joista itse viehätyn. Minulle on yksi lysti mistä muut naiset viehättyvät, ei kiinnosta minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti, henkisesti vai miten? Ja kuinka paljon naisellisia?

Vierailija
4/9 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehekkää naiset haluaa naismaisia miehiä, ollaanko tässä menossa kohti 1 sukupuoli suurta, sehän ois homoutta

Vierailija
5/9 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten on sitä naismaisuutta? Sehän on ihan kulttuurikysymys. Tosin joillakin miehillä on isot tiskit. Se on kyllä naisellista mutta minua ne eivät viehätä.

Vierailija
6/9 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ovat keskimäärin hyvin feminiinisiä, ei ole juuri miehekkäitä miehiä, joista valita.

Vierailija
7/9 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten on sitä naismaisuutta? Sehän on ihan kulttuurikysymys. Tosin joillakin miehillä on isot tiskit. Se on kyllä naisellista mutta minua ne eivät viehätä.

Siksi on hyvä omistaa tiskikone. Pysyy tiskivuori hallussa.

Vierailija
8/9 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muualla on muotina ylikorostunut maskuliinisuus ja vain suomalaiset järkeviä?

Vierailija
9/9 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminiininen ei tarkoita 'naismaista', vaan pehmeämpää ja mukautuvampaa miestä kuin arkkityyppiset machot.

Suomalaiset miehet ovat pääosin feminiinisiä.

Ja suomalaiset naiset ovat maapallon mittakaavassa itsenäisiä päättäjiä ja toimijoita, s.o. maskuliinisia. Tämä ei tarkoita, että suomalaiset naiset olisivat miesmäisiä saati miehekkäitä.

Kyse on molemmilla sukupuolilla henkisistä ominaisuuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme