Missä lehdessä on tv-ohjelmien viivakoodit VHS-nauhurille?
Kommentit (13)
Meinaatko laittaa LP:llä tai törsäätkö nauhaa ja käytä SP:tä?
Ne ajastukset voi ohjelmoida myös ihan laitteen näppäimistön kautta ilman niitä viivakoodeja.
Vierailija kirjoitti:
Jallussa.
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Viikko-Sanomat vuodelta 1938!
Ps .... aivot veti tilttiä hetken ennenkuin tajusin ytimen ,,,, mää oon tyhmä!
Vierailija kirjoitti:
Ne ajastukset voi ohjelmoida myös ihan laitteen näppäimistön kautta ilman niitä viivakoodeja.
Vaivailloista, eikä mummut osaa.
Oon syntynyt -78, ja meillä/minulla ollut useampia videolaitteita, mutten muista mitään viivakoodeista. 😳
Panasonic taisi olla ainut jossa oli viivakoodin lukija ja varmuuden varuiksi mukana tuli viivakoodivihko josta voi vedellä viivakoodeja vaikka sellaista lehteä ei olisi jossa on viivakoodi .. lievästi monimutkaisempaa ohjelmoida itse yksittäisillä viivakoodeilla, kuin lehdestä yhdellä pyyhkäisyllä, mutta helpompaa kuitenkin kun näpytellä ohjelma-aikoja kauko-ohjaimen näppiksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi sitten niiden videoiden mukana tullut viivakoodilista, jolla voi ohjelmoinnin myös tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi sitten niiden videoiden mukana tullut viivakoodilista, jolla voi ohjelmoinnin myös tehdä.
Tästä löytyy. Tuolla voi ohjelmoida minkä tahansa ohjelman https://www.pinterest.com/pin/panasonic-vwds1b-laser-scanner-pen-bar-co…
Siinä Apu-lehdessä 07/1988 sivulla 34 ne löytyy. Näppärää...