Kiti Kokkosen ja Olavi Tikan suhde. Olavin tytär oli 3, kun nuo alkoi olla yhdessä. Tapahtuiko Tikan ero nätisti?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b3ca7937-3885-476c-8ff6-e7d1ec…
Miten tuosta on uutisoitu. Tuliko tuo kiti Kokkonen siinä pikkulapsiperheen vanhempien väliin, vai oliko Tikka eronnut jo aiemmin?
Haluaisin uskoa hyvää Kitistä, mutta miten on?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mitä v..a se sulle kuuluu?
Koska itse ovat halunneet olla julkisuudessa, on lupa miettiä heidän itse julkisuuteen tuomiaan asioita.
Miks sua kiinnostas tuntemattomien elämä?
Hyvä olisi selvittää. Ihan Kiti Kokkosen takia. Antaa todella negatiivisen kuvan, jos ei selvitä, hajoittiko lapsiperheen, jossa kolmevuotias lapsi. Kyllähän ilman selvitystä tuossa ihmisillä voi alkaa epäilyt nousemaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä olisi selvittää. Ihan Kiti Kokkosen takia. Antaa todella negatiivisen kuvan, jos ei selvitä, hajoittiko lapsiperheen, jossa kolmevuotias lapsi. Kyllähän ilman selvitystä tuossa ihmisillä voi alkaa epäilyt nousemaan.
Näin minäkin asian ajattelen. Siksi haluaisin tietää, onko tuosta ollut julkisuudessa.
Kovin on pieni lapsi ollut silloin, kun alkoivat olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla joku ulkopuolinen olisi se, joka hajotti perheen? En ole koskaan tajunnut näitä, jotka syyttää jotain kolmatta osapuolta parisuhteensa (tai jonkun toisen parisuhteen) rikkoutumisesta.
Eiköhän se mies ihan itse päättänyt lopettaa sen aiemman suhteensa. Tuskin Kiti on häntä aseella uhannut.
Jos mua varattu vokottelis, niin moraalini estäisi. Eli myös se uusi on syyllinen.
Mutta en tiedä mitään tuosta.
Siis mitä vi ttua? Jos tuossa oli päällekkäisyyttä, niin mies hajotti perheen eikä Kiti. Haloo nyt.
Eivät ole yhdessä. Palstamiesten mukaan läski nainen ei saa miestä.